הרכבים החדשים בשוק – מה אנחנו יכולים למצוא היום בשוק
מדי שנה יוצאים כלי רכב חדשים לשוק, ואנחנו יכולים לפגוש אותם במגרשים למכירת רכבים וכמובן על הכבישים. במקרים מסוימים מדובר על קולקציות חדשות של כלי רכב ישנים שעברו שידרוגים ושינויים שונים, במקרים אחרים מדובר על כלי רכב חדשים לגמרי שהחברות מוציאות לשוק, בין אם זה מתוך סדרה קיימת ובין מתוך סדרה חדשה שכל אחת מהן מבקשת לשווק.
מן הסתם, כל כלי רכב שהחברות השונות מוציאות לשוק בא לענות על צרכים מסוימים של קהל הלקוחות. בין אם מדובר בצרכים של זוגות ומשפחות ובין אם מדובר בצרכים של עובדים, מנהלים ואנשי עסקים. המטרה היא גם להציע ללקוחות השונים נוחות מקסימאלית בזמן הנהיגה, גם תחושת ביטחון מלאה וכמובן כלי רכב עמיד וחזק שיכול לשרת אותם תקופה ארוכה. בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שיותר ויותר חברות גם מבקשות להוציא לשוק כלי רכב שעונים על צרכים סביבתיים, כלומר פחות מזהמים, צורכים פחות דלק, הרבה יותר חסכוניים.
חשוב להדגיש ישנן התאמות שונות עבור כלי רכב חדשים. כך למשל אנחנו יכולים לראות התאמות במסגרת ביטוח רכב. כל פוליסת רכב מותאמת על פי מצב וסוג הרכב וכן על פי האמצעים השונים שמותקנים בו. בין אם מדובר באמצעי מיגון, בטיחות ועוד.
כאשר אנחנו רוכשים היום ביטוח רכב הרי שחברת הביטוח יכולה לייצר עבורנו פוליסת ביטוח שמתאימה לסוג הרכב שלנו, כך שאנחנו נהיה מכוסים באופן מלא וגם לא נצטרך לשלם עבור דברים שאין לנו צורך בהם.
אילו כלי רכב יצאו לשוק השנה
יונדאי איוניק – חברת יונדאי הפכה זה מכבר לאחת מחברות הרכב הפופולאריות ביותר בישראל, הרבה בזכות סדרת I שלה, באמתחתה אפשר למצוא כלי רכב שמיועדים לצעירים, זוגות, משפחות וכן מנהלים.- וולוו EX90 - פרימיום, שבעה מושבים, חשמלי ויקר.
- מניית וולוו נוסקת: הביקוש לרכבים חשמליים שובר שיאים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השנה היא הוציא לשוק את יונדאי איוניק הגרסה המשפחתית ההיברידית. זו זכתה לפופלאריות רבה בקרב הציבור הישראלי ובכלל. מדובר על כלי רכב עם מנוע 120 כוח סוס, היא יכולה להגיע ל-250 קמ"ש, היא מאוד אטרקטיבית, מרווחת ונוחה.
וולוו XC40 - על פניו רכב יוקרה אך מדובר ברכב קטן, קומפקטי אשר מציע לכל מי שנוהג תחושת ביטחון, נוחות, וכן אפשרות צריכה נמוכה של דלק. הרכב כולל הנעה 4x4 ותיבת אוטומטית עם שמונה הילוכים.
סובארו XV - עוד דוגמא לרכב קטן ונוח הוא זה של סובארו. החברה שבעבר שלטה בשוק הרכב הישראלי, חוזרת לאט לאט עם כלי רכב חדשים ואיכותיים. יש לרכב יכולות שטח רבות, אך הוא גם נוח לנהיגה על הכביש, הוא מרווח, בטוח, ונעים לנהיגה.
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- שובו של הפריים טיים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
פולקסווגן פולו – דוגמא טובה לרכב שעבר שדרוג ושינוי הוא פולו של פולקסווגן. הרכב האהוב קיבל שדרוג הן בכך שהוא הפך גדול יותר והן בכך שהמנועים שלו הפכו הרבה יותר חזקים, וכן אפשר לרכוש את הרכב עם תיבת הילוכים ידנית וכן אוטומטית.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.