הסדרה "אף פעם לא מאוחר", רשת 13
צילום: יח"צ
רייטינג

"הקשישים" כבשו את מוצ"ש; רייטינג גבוה לחדשות בגלל האסון

'אף פעם לא מאוחר' עם בראבא, פיני גרשון, פרופ' קרסו ואיתן אליהו, רשמה 14%. יום ו': שיא מאז הפיצול לאולפן שישי. יום ה': 26.6% לחדשות 2 בקשת ורשת
אלכסנדר כץ |

אף פעם לא מאוחר (רשת 13), הפורמט שמרכז מספר מפורסמים מבוגרים - שלמה בראבא, פיני גרשון, פרופ' רפי קרסו ואלוף במיל' איתן אליהו - ניצחה את ערב הרייטינג של מוצ"ש עם 14% ו-369 אלף צופים באוכלוסייה הכללית - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הניבה עובדה (קשת 12) 9.6% ו-224 אלף צופים, וגב האומה (ערוץ עשר) עם 9%, ו-229 אלף צופים. שידור חוזר של "דלת ברזל אחת" בתכנית זמן אמת (כאן 11) עם 2% (49 אלף).

 

בגזרת המהדורות:

חדשות סוף השבוע של חדשות 2 (קשת) הניבה 10.9% (291K במגזר הכללי)

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.7% (239K)

(בחישוב מצרפי: 20.6% - 530K)

המגזין (ערוץ עשר) הניב 7.9% (225K),

חדשות השבת (כאן 11) ניפקה 3.7% (88K), ואחריה רואים עולם (כאן 11) עם 4.3% (102K).

 

 

יום ו'

 

 

מהדורת שישי בערב של חדשות 2 רשמה שיא רייטינג מאז הפיצול, ושיא לחודש אפריל מאז 2013. מגזיני האקטואליה עסקו רוב רובם באסון הכבד שאירע יממה לפני כן בנחל צפית. בחישוב מצרפי רשמה 'אולפן שישי' עם 18% (512K צופים באוכלוסייה הכללית), בחלוקה הזאת: בקשת 12 - 10.4% (285K), ואילו ברשת 13 צפו 7.6% (227K). בתכנית 'שישי עם אילה חסון' (ערוץ עשר) צפו 6.7% (189K), ואילו ב'חדשות השבוע' (כאן 11) 2.8%.

 

 

יום ה'

 

 

ערוצי הטלוויזיה עברו לאולפנים פתוחים עם היוודע דבר האסון בדרום. המהדורה המוקדמת של חדשות 2 בקשת הניבה 11.6% (327 Kצופים באוכלוסייה הכללית) ואילו ברשת - 8.4% (239K). בחישוב מצרפי צפו בחדשות 2 20% ו-566 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.

 

במהדורה המוקדמת של חדשות עשר צפו 7.8% (251K) ובזו של כאן 11 - 4.4% (125K).

 

בהמשך הניבה חדשות 2 בקשת 14.7% (402K), ואותה מהדורה ברשת עם 11.9% (305K). בחישוב מצרפי מדובר על נתון גבוה מאד – 26.6% ו-707 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.

 

חדשות עשר הניבה 8.7% (263K), חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 5% (133K) ואילו מהדורת חדשות 20 רשמה 1.6% (34K).

פירוט בהמשך.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״