אלון זייפרט
צילום: אייס
פודקאסט

זייפרט: "החלום לעבוד בפרסום נגמר כשעבדתי בפרסום"

אלון זייפרט, שהפך לשם קוד להצלחה בינ"ל של איש קריאייטיב ישראלי, מפוצץ את הבועה האייקונית שנוצרה סביבו ומפריך מיתוסים בראיון צנוע שחוזר עד לילדות. האזינו
כתבי אייס | (9)

בפרק ה-15 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מארח מירן פחמן את אלון זייפרט, מאנשי הקריאייטיב הבכירים בפרסום הישראלי ומי שעשה קריירה עשירה מסביב לעולם, במקאן ניו יורק וכן בפרויקטים שונים באירופה. זייפרט שהפך לשם קוד להצלחה בינלאומית של איש קריאייטיב ישראלי מפוצץ את הבועה האייקונית שנוצרה סביבו ומפריך מיתוסים בראיון צנוע שחוזר עד לילדותו.

 לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    מקווה שהתרוקן מעצמו מאז השיעור האומלל שהעביר לי (ל"ת)
    מיכאל 25/09/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אייל 25/09/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    כשמקשיבים לאנשים כמו אלון זייפרט או ניסים מויאל מבינים מה היה פה לפני 10-15-20 שנה ומה יש פה היום. הפער באיכות האנשים שהיו בפרסום בתחילת העשור הקודם לאלו שנמצאים בו היום הוא בלתי נתפס
  • 5.
    מעניין 25/09/2017 01:43
    הגב לתגובה זו
    אולי זו גם סתם הצגה. לא מכיר את האיש. אבל לפחות הוא השתדל לשדר שהוא לא מתלהב יותר מדי מעצמו ומהתעשייה. משהו קצת מרענן לעומת כמה נאדים נפוחים (בלי שמות) שרואיינו לפני.
  • 4.
    אנרגיות טובות 24/09/2017 23:28
    הגב לתגובה זו
    מעניין, מלמד וגם קצת מתסכל. קצת הרבה
  • 3.
    הרי גולן 24/09/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    לומר ״זייפרט בראיון צנוע״ זה כמו לומר ענבל אור בראיון אמין״
  • 2.
    קופי צעיר, שנת 2002 24/09/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    לעולם לא אשכח את הראיון במקאן... הייתי אז קופי צעיר, רק יצאתי מתרצה. הוא לא הסתכל עליי כל הראיון, זפזפ בין פורמולה 1 לשידור חוזר לא חשוב כלשהו. לבסוף הוא הואיל בטובו להסתכל לי בעיניים לשניות בודדות ומתנשאות והציע לי לעבוד תמורת 0 שקלים למשך 3 חודשים. אם תהיה טוב בתקופה הזו, נדבר כבר על משכורת קבועה. לאחר כמה ימים התחלתי לעבוד במקאן, אלו היו היומיים האומללים ביותר שלי בענף (שאני כבר למעלה מ-15 שנה בו). לאחר יומיים, נכנסתי לחדרו, החזרתי את כרטיס העובד, ואמרתי שכנראה הכבוד שלי בכל זאת שווה משהו. אין לי ספק שהאיש גאון, מוכשר ופורץ דרך. אבל כשקראתי את צמד המילים "ראיון צנוע", לא יכולתי להישאר אדיש. אני שמח שהענף שלנו השתנה מאז עידן זייפרט, זה שווה יותר מכל הצלחה בינלאומית.
  • 1.
    מלא באופורטוניזם ילדותי (ל"ת)
    ראיון צנוע זה לא 24/09/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
  • מלא בזרע (ל"ת)
    סתום כבר באמאשך 24/09/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
  • טל 24/09/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    מצחיק שאנשים מתוך התעשייה הנוכחית הנפוחים עד כדי הקאה מעירים הערות כאלה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.