איך חוגגים את השנה החדשה באילת?

כתיבת המומחים |

שנת הלימודים עדיין לא הסתיימה, החופש הגדול טרם החל וארוחות הפאר של חג השבועות עדיין מורגשות היטב. ובכל זאת, כבר עכשיו אתם מתחילים לתכנן את החג הבא, ואפילו מעזים לחלום על חופשה משפחתית באילת, רחוק מהבית. ההחלטה הזו בהחלט נעשית פופולארית יותר עם השנים, ככל שמשפחות מבינות שאפשר לחסוך לא מעט חיכוכים משפחתיים והחלטות הרות גורל בסוגיית "איפה עושים את החג". במרחק של כמה שעות נסיעה (או פחות משעת טיסה) אפשר להגיע לגן עדן של ממש, וגם ליהנות מארוחת מלכים בלי לשטוף ולו צלחת אחת לפני או אחרי הארוחה. אז איך עושים את זה נכון, ולמה כדאי להזמין חופשה כבר עכשיו?

גמישות גדולה יותר

אחד היתרונות המרכזיים שנלווים להזמנת חופשה באילת כבר עכשיו, כשראש השנה עדיין מרגיש רחוק מאי פעם, הוא יתרון הגמישות. זאת משום שבאופן כללי, הזמנה מוקדמת מאפשרת לכם הרבה יותר גמישות. ראשית, בשלב שבו כולם עדיין באופוריית החגים האחרונים, אתם יכולים לבחור את בית המלון המועדף עליכם או את המיקום האידיאלי מבחינתכם. שנית, זה הזמן לבחור גם טיסה בשעות שנוחות לכם, לפני שהטיסות מתמלאות והמקומות נגמרים. אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית עם הילדים והנכדים, ההזמנה המוקדמת של המלון והטיסות חשובה עוד יותר, כדי שתוכלו לטוס כולם יחד בלי להתפצל.

מחירים נוחים יותר

נושא שני, וחשוב לא פחות, הוא נושא המחיר. ככל שתמתינו עם תהליך ההזמנה שלכם תגלו שמבחר בתי המלון והטיסות מצומצם יחסית, אבל המחירים כבר הרבה יותר גבוהים. לעומת זאת, אם תזמינו בית מלון וטיסה כמה חודשים מראש תגלו מגוון דילים מוזלים ואטרקטיביים הרבה יותר. בכסף שתחסכו תוכלו ליהנות מעוד כמה אטרקציות בעיר הלוהטת ביותר בישראל, או לצאת למסע קניות עם יותר שטרות בארנק – ובלי מע"מ. אז נכון, יש לא מעט יתרונות גם להחלטה הספונטנית לצאת לחופשה באילת, אבל לקראת ראש השנה תגלו שהספונטניות מגיעה עם מחיר כפול, וכך מבחר המלונות יורד והמחיר עולה. למה שתשלמו יותר?

חופשה בתנאים שלכם

אם יצא לכם להציץ בלוח השנה, יכול להיות שזיהיתם שחופשת ראש השנה עומדת להיות ארוכה ומפנקת במיוחד. למעשה, דילים לאילת בראש השנה הקרוב הם אטרקציה של ממש, בעיקר משום שבמחיר נוח ומפתיע תוכלו לנפוש על שפת הבריכה ובמרחק נגיעה מהים לאורך החג כולו. במקרה הזה מדובר בסופשבוע ארוך במיוחד, ואם יש משהו שרובנו משתוקקים לקבל מפעם לפעם זהו סוף שבוע כזה בדיוק, עם הרבה יותר שמש וים, וגם קוקטייל מצנן בזמן שאנחנו עובדים על השיזוף.

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״