livingroom
צילום: יח"צ

עיצוב הדירה מעלה את ערכה

כתיבת המומחים |

דיירים רבים המעוניינים למכור או להשכיר נכס שברשותם, מבצעים מתיחת פנים על מנות להעלות את שווי הדירה. אפילו בבית בו לא נשברו קירות, לא הוחלף מטבח ולא שונו האריחים, ניתן להגיע בתהליך עיצוב פנים מושכל לתוצאות אפקטיביות.

רענון הרהיטים, בחירה נכונה של צבעים שמאירים ומגדילים את החלל, הוספת אביזרים שמעניקים אופי ונגיעות מעניינות לחלל ועוד שדרוגים קטנים שעושים הבדל גדול.

לפניכם כמה טיפים לעיצוב אפקטיבי שיעזור לכם להרשים קונים או שוכרים פוטנציאליים.

נקי, מינימליסטי, גדול יותר

לבחירת הגוונים וכן לסגנונות הריהוט השפעה קריטית על עיצוב הדירה, על אחת כמה וכמה בדירות קטנות, צפופות, חשוכות. הקפידו על צביעת קירות בגוונים בהירים ככל שניתן, שמאירים את המרחב ויוצרים אשליה של חלל גדול יותר מכפי שהוא באמת. כמו כן, בחרו רהיטים כמו סלונים מעוצבים בגוונים שיתמזגו בצורה הרמונית עם החלל. אם רוב הפריטים בחדר בהירים, אפשר בהחלט ללכת על ספה או כורסה בצבע עז יותר שמייצר קונטרסט מעניין על הרקע הבהיר ומוסיף דינאמיות לאווירה. בכל מקרה, התאימו את גודל הרהיטים לממדי החדר – בסלונים קטנים יהיה קשה להכניס ספה ומיני וכורסא ולכן, העדיפו ספה עם שזלונג ושולחן קפה קומפקטי או בעל פלטת זכוכית לאוורור החלל.

ללא נזקי הזמן בטאץ' מרענן

כמו כל דבר, גם רהיטים וחומרי גלם מתיישנים, אבל פעולת חידוש רהיטים תסייע בעניין. זו אגב, פעילות מהנה לא פחות מאשר יעילה. אתם מוזמנים להצטייד בגוונים עמידים על בסיס מים שנחשבים לבריאים יותר. ניתן לצבוע מחדש גם חדרי ילדים מעץ מלא – העץ המלא הוא חומר טבעי ומשובח, חזק וצבעים חדשים רק ידגישו את מראהו הקסום והאצילי. באמצעות שבלונות שונות, ניתן ליצור דוגמאות ואפקטים מעניינים על הרהיטים ולהעניק להם חזות מרעננת להפליא. בחרו צבעים ידידותיים לסביבה על בסיס מים ללא כימיקלים רעילים ותיהנו מהפריט הותיק והאהוב במראה ססגוני.

טאץ' של טרנדיות

אומנם סגנונות קלאסיים נחשבים על זמניים העומדים במבחן הזמן, אבל לפעמים אנשים מחפשים דירה אופנתית בעיצוב עדכני. חשוב שהרהיטים הדומיננטיים יהיו קלאסיים בקווים נקיים וישרים, אך אפשר בהחלט להוסיף נגיעות עכשוויות בדמות אקססוריז, מוצרי טקסטיל ופריטים משלימים. לדוגמא, שטיח סרוג עגול בחדר הילדים, פופים או הדומים צבעוניים, שלטי השראה מעץ, נישות דקורטיביות. בדירות קטנות, כדאי לפנות את המרחב ככל שניתן ולהשתמש בפריטי אחסון נתלים כמו כוורות מודולאריות או מדפים בעלי נוכחות אסתטית שחוסכים מקום. כמו כן, וילונות מוסיפים עניין וצבע וכך גם כריות וכיסויים עשירים בהדפסים. לא תאמינו איזה אפקט יש לתכנון נכון של תאורה והחלפת גופי תאורה וכן לתלייה של מראות בחדר אשר יוצרות תחושה של מרחב.

השקיעו מאמצים בשדרוג הדירה לפני העמדתה למכירה או להשכרה ותוכלו לדרוש בעבורה יותר כסף.

המאמר נכתב על ידי רשת האוס אין - HouseIn - ריהוט ונגרות לכל הבית בעיצוב אישי מעץ מלא

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.