מיטל שירן הראל
צילום: אילן בשור

בזכות הדיגיטל: אשת השיווק של מאי - מנהלת השיווק של לאומי מיטל שירן הראל

איגוד השיווק בחר בשירן הראל בזכות העבודה השיווקית העקבית של לאומי בזירת החדשנות הדיגיטלית, עם השקת 'לאומי גידיטל לפני 7 שנים
אלכסנדר כץ | (1)

ועדת השיווק של איגוד השיווק בחרה במנהלת השיווק של בנק לאומי, מיטל שירן הראל, לאשת השיווק של חודש מאי, על חלקה המרכזי בהובלת הבנק בזירת הבנקאות הדיגיטלית בשנים האחרונות.

 

מאז כניסתה לתפקיד לפני כ-3 שנים, הובילה שירן הראל את הבנק לזירה הדיגיטלית באמצעות רצף השקות של מוצרים ושירותים דיגיטליים, ולדברי איגוד השיווק, בזכותם "הצליח לאומי לשמור ואף להגדיל את הפער אל מול המתחרים בקטגוריה"/

 

כזכור, לאומי נכנס לזירת הבנקאות הדיגיטלית כבר בשנת 2009 עם השקת 'לאומי דיגיטל'. בשנים האחרונות, עם ההבשלה הטכנולוגית הנדרשת, ביצע הבנק רצף של מהלכים שיווקיים שתמכו בהשקת מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים שפותחו בלאומי, שיצרו ערך ותועלת ממשית ללקוחות הבנק. 

"בכך, מוביל לאומי קו אסטרטגי מבודל במסגרתו מונגשת ללקוחותיו בנקאות חכמה, פשוטה ויעילה, הזמינה מכל מקום ובכל זמן ומשתלבת היטב בחיי היום יום", נכתב בהודעת איגוד השיווק. "אסטרטגיית המותג אותה מובילה שירן הראל, ממנפת היטב את היתרונות והתועלות שמציע העולם הדיגיטלי בכלל והבנקאות הדיגיטלית בפרט. בזכות אסטרטגיה זאת הצליח לאומי להעמיק משמעותית את ההובלה התדמיתית בערך הדיגיטליות בהשוואה למתחרים. יתרה מכך, האסטרטגיה השיווקית של הבנק הובילה לגידול חסר תקדים בהיקף השימוש בשירותים הדיגיטליים על ידי לקוחות הבנק, כאשר כיום למעלה מ-60% מלקוחות לאומי משתמשים בערוצים הדיגיטליים לצורך ביצוע פעולות בנקאיות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קצת מוזר, לא? (ל"ת)
    רונצ' 31/05/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.