דורון ארד
צילום: יח"צ

מהחברה המרכזית ל-BBDO Content: דורון ארד מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי

בתפקידו האחרון שימש ארד כסמנכ"ל השיווק של פריגת מקבוצת החברה המרכזית. BBDO Content מוחזקת במשותף על ידי גולן פרצר ומשרד הפרסום גיתם BBDO
משה בנימין | (4)

דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת שפרש מהחברה המרכזית למשקאות לפני יותר משנה מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי BBDO Content. ארד עבד בחברה המרכזית בתפקידי שיווק שונים, ובתפקידו האחרון שימש כאמור כסמנכ"ל השיווק של פריגת. בין השאר היה אחראי על מהלכים רבים ביניהם - less is more של קינלי סודה, "פאנטה - צוחקים אתכם", ובשנה האחרונה הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פריגת "פריגת, בטבע שלנו".

BBDO Content שהוקמה לפני למעלה מ-12 שנים היא מיזם משותף לגיתם BBDO וגולן פרצר. החברה רשמה קצב צמיחה גבוה בשנתיים האחרונות לאחר שהובילה מספר פרויקטים בינלאומיים ביניהם שת"פ ארוך טווח לבורסה לניירות ערך יחד עם בלומברג, סדרות לקידום ישראל עבור משרד התיירות ועוד.

בארץ, בהובלת אייל סעדה, סמנכ"ל הלקוחות הבכיר, הצליחה החברה לפרוץ דרך לאורך השנים גם מחוץ למסך הטלוויזיה. בשנים האחרונות ניהלה עבור רשת שופרסל את שיתוף הפעולה עם הצגות חנוכה. לאחרונה הצטרף לחברה גם אדם בני, בעברו מנהל קריאייטיב בכיר במשרדי הפרסום הגדולים בישראל, שמוביל את ייצור התוכן של החברה ללקוחותיה.

 

לדברי פרצר, מנכ"ל  BBDO Content: "כניסתו של ארד לחברה תאפשר לנו להמשיך ולצמוח, כמו גם להוביל מהלכים אסטרטגיים. דורון מביא עימו המון ניסיון וכריזמה של חברת השיווק הטובה בעולם. אנו מעוניינים יותר ויותר ליצור עבור לקוחותינו את התוכן המושלם ולשם כך נדרשים משאבים גדולים ומשמעותיים יותר".

 

דורון ארד: "זהו אתגר גדול מאוד עבורי להשתלב ב-BBDO Content ולתרום מהניסיון הרב שצברתי ב"צד הלקוח" להמשך צמיחתה וביסוסה של החברה כחברת התוכן המובילה והגדולה בישראל. זהו ארגון דינאמי ויצירתי ואני שמח להרגיש תחושת סיפוק יום יומית".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מד מן 28/07/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    ניחא לתפקיד מנכל של איזה משרד גדול,כבר ראינו ,אבל מצד הלקוח למשרד פרסום, וואלה נראה צעד של אין ברירה
  • 3.
    גולן אתה מהמם!!!!! בתור אחת שעבדה שם (ל"ת)
    שרי 27/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טלי 27/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    דורון איש מיוחד ותותח!
  • 1.
    שנמוך רציני לא? תקציבאי? (ל"ת)
    משה 27/07/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״