דורון ארד
צילום: יח"צ

מהחברה המרכזית ל-BBDO Content: דורון ארד מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי

בתפקידו האחרון שימש ארד כסמנכ"ל השיווק של פריגת מקבוצת החברה המרכזית. BBDO Content מוחזקת במשותף על ידי גולן פרצר ומשרד הפרסום גיתם BBDO
משה בנימין | (4)

דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת שפרש מהחברה המרכזית למשקאות לפני יותר משנה מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי BBDO Content. ארד עבד בחברה המרכזית בתפקידי שיווק שונים, ובתפקידו האחרון שימש כאמור כסמנכ"ל השיווק של פריגת. בין השאר היה אחראי על מהלכים רבים ביניהם - less is more של קינלי סודה, "פאנטה - צוחקים אתכם", ובשנה האחרונה הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פריגת "פריגת, בטבע שלנו".

BBDO Content שהוקמה לפני למעלה מ-12 שנים היא מיזם משותף לגיתם BBDO וגולן פרצר. החברה רשמה קצב צמיחה גבוה בשנתיים האחרונות לאחר שהובילה מספר פרויקטים בינלאומיים ביניהם שת"פ ארוך טווח לבורסה לניירות ערך יחד עם בלומברג, סדרות לקידום ישראל עבור משרד התיירות ועוד.

בארץ, בהובלת אייל סעדה, סמנכ"ל הלקוחות הבכיר, הצליחה החברה לפרוץ דרך לאורך השנים גם מחוץ למסך הטלוויזיה. בשנים האחרונות ניהלה עבור רשת שופרסל את שיתוף הפעולה עם הצגות חנוכה. לאחרונה הצטרף לחברה גם אדם בני, בעברו מנהל קריאייטיב בכיר במשרדי הפרסום הגדולים בישראל, שמוביל את ייצור התוכן של החברה ללקוחותיה.

 

לדברי פרצר, מנכ"ל  BBDO Content: "כניסתו של ארד לחברה תאפשר לנו להמשיך ולצמוח, כמו גם להוביל מהלכים אסטרטגיים. דורון מביא עימו המון ניסיון וכריזמה של חברת השיווק הטובה בעולם. אנו מעוניינים יותר ויותר ליצור עבור לקוחותינו את התוכן המושלם ולשם כך נדרשים משאבים גדולים ומשמעותיים יותר".

 

דורון ארד: "זהו אתגר גדול מאוד עבורי להשתלב ב-BBDO Content ולתרום מהניסיון הרב שצברתי ב"צד הלקוח" להמשך צמיחתה וביסוסה של החברה כחברת התוכן המובילה והגדולה בישראל. זהו ארגון דינאמי ויצירתי ואני שמח להרגיש תחושת סיפוק יום יומית".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מד מן 28/07/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    ניחא לתפקיד מנכל של איזה משרד גדול,כבר ראינו ,אבל מצד הלקוח למשרד פרסום, וואלה נראה צעד של אין ברירה
  • 3.
    גולן אתה מהמם!!!!! בתור אחת שעבדה שם (ל"ת)
    שרי 27/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טלי 27/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    דורון איש מיוחד ותותח!
  • 1.
    שנמוך רציני לא? תקציבאי? (ל"ת)
    משה 27/07/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.