ראש בראש ב-ONE? יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון רכש 30% מ'ישראל ספורט'

לוזון רכש באופן עצמאי 30% מאתר הספורט שהוקם לפני כשנה. המטרה: להתמודד מול האתרים הגדולים. באתר מתכוונים לגייס משקיע נוסף מתחום התקשורת
אלכסנדר כץ | (8)

אבי לוזון נכנס לתחום התקשורת. לאייס נודע כי יו"ר ההתאחדות לשעבר השלים בימים האחרונים רכישה של 30% מאתר ישראל ספורט. על פי הערכות בענף התקשורת, שווי האתר עומד על כ-2 מיליון דולר, כך שלוזון השקיע בעסקה כמה מאות אלפי דולרים.

לפני יותר משנה עלה ישראל ספורט לאוויר, והושק רשמית בקיץ, וזאת במטרה לתת פייט לאתרי הספורט המובילים - ONE, ספורט5, אתר ספורט 2 של צ'רלטון ובמדור הספורט של ynet. הבעלים של האתר היא חברת s-group שבבעלותו של מרדכי שלו, שפעיל בתחום האינטרנט כבר 15 שנה. את עורך אדי חליאבין, והוא מעסיק כ-35 עובדים ופרילנסרים.   המגעים בין s-group ללוזון התקיימו מאז הקיץ האחרון. בימים האחרונים הגיעו הצדדים להסכמה, בה הוחלט כי לוזון ירכוש 30% מחלקו של שלו באתר, שירד לנתח של 56%. עוד 3 שותפים זוטרים מחזיקים יחדיו ב-14%.   כעת מתכננים ב'ישראל ספורט' להשקיע כספים נוספים כדי לפתח את האתר מבחינה טכנולוגית, ולהגדיל את מספר הכניסות אליו, עם אפשרות להשקת אפליקציה חדשה. כמו כן השותפים החדשים מתכוונים להעמיד על המדף נתח נוסף מהאתר - על פי הערכות כ-25% עד 30%, וזאת כדי להכניס שותף נוסף, עם אפשרות לשותף מתחום התקשורת. החלק הזה יוצא למכירה מחלקו של שלו באתר, ובמידה והדבר ייצא אל הפועל, יוותר שלו עם כ-20-25%.   שלו אישר את הפרטים. אבי לוזון אישר גם כן כי הוא נכנס כשותף, והסביר לאייס את כניסתו לתחום כאתגר: "הדבר מעניין אותי. לקחת אתר שלא נחשב למוביל בתחומו, ולהביא אותו לכך. יש לנו תכניות מסודרות כיצד לקדם אותו טכנולוגית ושיווקית".  

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    בהצלחה (ל"ת)
    משה שלו 14/04/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הולך להיות שמח :) (ל"ת)
    זוהר 14/04/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שלום עליכם 13/04/2015 20:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 5.
    סרגיי 13/04/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לאתר אחלה אתר ספורט אישית אוהב את האתר מאוד
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    אלי 13/04/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קובי 13/04/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    אחלה אתר,בהצלחה
  • 2.
    מה לוזון מבין בתקשורת ספורט??? (ל"ת)
    שי 13/04/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמוס מגן 13/04/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    אהבתי את האתר. אין ספק שאבי לוזון זה כח רציני
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.