וובה ואלה
צילום: יח"צ
רייטינג

וובה ואלה - בשבילכם המירוץ הסתיים: מעל מיליון צופים להדחה בחצי הגמר

הריאליטי של רשת הגיע לגמר עם 3 זוגות ובלי הזוג הצבעוני של העונה וובה ואלה.  בתכנית צפו אמש מעל למיליון צופים, בנתח שיא של 52.6% 
משה בנימין | (7)

יום השידורים של אמש היה בסימן ההדחה של הזוג הטלוויזיוני המשעשע וובה ואלה מתכנית הריאליטי המצליחה של רשת המירוץ למיליון. אמש חתמה התכנית את פרק חצי הגמר עם 3 הזוגות שהגיעו במקומות הראשונים וישתתפו בגמר, ללא וובה ואלה שהגיעו במקום ה-4 והודחו.

בתכנית צפו אמש מעל למיליון צופים, בנתח שיא של 52.6% ורייטינג של 36.5% - עליה של 8% לעומת הפרק ששודר במוצ"ש האחרון. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. מול הריאליטי של רשת, בערוץ 10 נאלצו להסתפק במה שנותר ולא היה הרבה. סלפי קיבלה רייטינג של 6.5%, טקסי (ערוץ 2, רשת) עם 13.2%.  בגזרת הפרה-פריים: שש עם (חדשות 2) עם 10.3%, כידון ובן סימון (רשת, ערוץ 2) עם 10.9%, גיא פינס - מהדורת ערב (ערוץ 10) עם 9.6%. תכנית החיסכון (חדשות 2) עם 13.4%. ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 בערב חזק עם 24.6% מול חדשות 10 עם 12.4%. בערוץ 1 מבט עם 5.4%.  ברצועת הלילה: מהדורת הלילה של פינס (ערוץ 10) עם 5.6%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 8.2%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 7.9%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 7.6%.     

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    silvi coen 28/03/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    סידרה ..יפה,ומצחיקה.. רק חבל ש..שני...ושי.בנתיים,,המקום השיני.אתם אלופים!בישבילי.
  • 4.
    יפ 26/03/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    ללללל
  • 3.
    דורון 26/03/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    פשוט התעללו בזוג המופלא שכולנו אהבנו !!! פשוט חבל! חוץ מהמשתתפים !
  • 2.
    מ 26/03/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    וובה ואלה גנבו לכם את הפרס כשסיפקו לבלונדינית מוניות בשפע בחינם???
  • 1.
    מיק99 26/03/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    זוג הבנות שאבדו את כספם מצאו בארגנטינה הרבה מוניות בחינם להסיעם ולהשיג את וובה ואלה זה לא משחק מכור? בתל אביב הם לא ימצאו מונית אחת בחינם..הבחינם הזה היה בעזרת המפיק שחר ..[זוג בנות בלונדיניות מביא רטינג]
  • ערן 26/03/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    אין זוג שהביא יותר רייטינג בעונה הזאת מאלה וובה ולכן להפקה ממש לא היה אינטרס להעיף אותם
  • יונית 27/03/2015 12:45
    הרייטינג בא אחרי שהפרקים צולמו, כך שההפקה לא ידעה שהם יהיו הזוג האהוב על הצופים. אם הם היו יודעים, בטח הם היו בגמר.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״