הכי גדול, הכי יפה, הכי יקר: כמה יעלה לחודש השלט החדש בטיימס סקוור?
לפרסם בטיימס סקוור בניו יורק זה עניין ששמור לחברות, מפרסמים ומשרדי פרסום מה-"A ליסט" בלבד. המקום, היוקרה, הביקוש והעלות עושים את העבודה, ועכשיו יש שלט חדש שמצליח להעלות את הרף בכמה דרגות למעלה. שלט הפרסום החדש של חברת Clear Channel בטיימס סקוור הוא הגדול ביותר, המשוכלל ביותר, היפה ביותר וכן היקר ביותר בעולם.
המפרט הטכני של השלט הוא מהמרשימים בעולם. הוא בגודל של 2,300 מטר מרובע; בעל דחיסות פיקסלים ביחס של 2,368 כפול 10,048 - הרזולוציה הגבוהה ביותר לשלט בגודל כזה; אינטראקטיבי, יודע להתכתב עם עולם הרשתות החברתיות, יכול להעביר שידורים חיים ועוד. והמחיר? אם אתם מעוניינים להופיע על השלט המדהים בעולם, תתכוננו לשים סכום מדהים לא פחות: 2.5 מיליון דולר לחודש.
המחיר הוא גם אחת הבעיות של השלט היוקרתי. נכון לעכשיו, על השלט שעובד מאז תחילת חודש נובמבר טרם עלה לפרסום קמפיין כלשהו בגלל המחיר האסטרונומי אותו דורשת Clear Channel. החברה, השנייה בגודלה בעולם לאחר JCDecaux "מחזיקה בכמעט מונופול" בטיימס סקוור, כך לדברי גיא ברעם, הבעלים של חברת החוצות הישראלית ברעם מדיה, שמסביר כי "יש להם בעיה גדולה לשווק אותו, משום שהוא יקר מדי, אפילו במושגים של טיימס סקוור".
השלט החדש מתוך עמוד הפייסבוק של חברת החוצות
לדברי ברעם, "על פי רמות המחירים של השלטים הדיגיטליים בטיימס סקוור - השלט היקר ביותר עד לשלט הנוכחי עמד על כחצי מליון דולר לחודש, ועכשיו הם מבקשים פי חמישה. אין כרגע מפרסם" אומר ברעם ומוסיף |אבל אמריקה זה אמריקה, והרכילות היא שגוגל תפרסם שם".
רק לשם ההשוואה, השלט הכי יקר בישראל, על קיר ההלכה, משווק על ידי 'ברעם מדיה' ומחירו עומד על 469 אלף שקל לחודש. בינתיים ב-Clear Channel מחפים על החוסר במפרסמים באמצעות שידור מיצגי אומנות, שעוזרים לחברה להמחיש את היכולות הויזואליות של השלט, עד שגוגל תפתח את הקופה.
על פי אתר החברה, החשיפות שלט החדש בקרב גילאי 18+ יעמדו על כ-2 מיליון לשבוע. בטיימס סקוור מבקרים כ-460 אלף איש מידי יום, וכ-500 אלף מכוניות נוסעות במסלול שחוצה אותו מדי שבוע. כמדי שנה, בספירה לאחור לקראת כניסת השנה האזרחית החדשה, עומדים קרוב למיליון איש בכיכר במשך כ-5 שעות בציפייה לאות הפתיחה לחגיגות השנה החדשה. הטקס המסורתי נצפה בטלוויזיה על ידי כמיליארד איש מסביב לעולם, כך לדברי Clear Channel.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
