הבחירה הפטריוטית של איגוד השיווק: איש השיווק של יולי - האזרח הישראלי
הבחירה החודשית של איגוד השיווק הישראלי באיש השיווק, לא התעלמה מהנעשה במדינה על רקע מבצע 'צוק איתן' והעורף המופגז. האיגוד שמדי חודש מוקיר מהלכי שיווק מצטיינים על פי קריטריונים מקובלים, החליט לחרוג ממנהגו לאור התקופה נוכחית ובחר באזרח הישראלי כאיש השיווק של יולי 2014.
באיגוד מסבירים כי לצד הקושי לקיים חיי שיגרה, ובצד המתח והדאגה לשלום הלוחמים בקרב, מגלה האזרח הישראלי בימים אלו אחדות, עוצמה, נדיבות, התנדבות, וערבות הדדית.
"גלי ההתנדבות והתמיכה מגיעים מכל שכבות העם ומכל פלחי האוכלוסייה - אלפי אזרחים נרתמים לשלוח חבילות מזון ומצרכים לחיילים בחזית, מגיעים בהמוניהם לבתי החולים לחזק את ידי הפצועים ומשפחותיהם, מלווים בדרכם האחרונה חיילים בודדים, מחלקים את דגלי ישראל בצמתים, וממשיכים את עבודתם החיונית גם באזורי לחימה תחת אש". דברי האיגוד שמוסיף ומציין כי "התנהלות זו של אזרחי המדינה בעת הזאת תורמת לחוסן הלאומי הישראלי ומעצימה אותו, ובעיקר חושפת את פניו היפים של העם בעת צרה ומשבר".
בנוסף למניעים הרגשיים, האיגוד גם מספק סיבה עניינית לכאורה לבחירה המפתיעה ומציין כי "האזרח הישראלי המשמיע ברמה את תמיכת העורף הישראלי במבצע בכל מדיה אפשרית ובעיקר ברשתות החברתיות, משווק למעשה את אחדותה של ישראל היפה והחזקה, הן בתוך הארץ פנימה והן לעולם כולו, ועל כך בחר בו איגוד השיווק הישראלי בעת הזאת".
- 1.מד מן 30/07/2014 09:24הגב לתגובה זואו לחילופין היה אפשר לבחור את עמיר פרץ שמשווק עצמו כ"אבי כיפת הברזל" ותחת הכיפה הזו זוכה לרהבילטציה או סתם לאמנזיה על כשלונו הקולוסאלי כשר ביטחון