עמוס שפירא
צילום: צילום: רועי מחבר

עושים כבוד: איגוד השיווק הישראלי יעניק לעמוס שפירא פרס מפעל חיים

הפרס יוענק במסגרת טקס האפי 2014. שפירא, מבכירי המשק הישראלי שימש בעבר כמנכ"ל חוגלה קימברלי, אל על וסלקום. כיום הוא מכהן כנשיא אוני' חיפה
משה בנימין | (5)

לאחר שנים רבות בהן שימש בתפקידי ניהול בכירים במשק הישראלי, איגוד השיווק הישראלי יעניק לעמוס שפירא פרס מפעל חיים בשיווק. הפרס יוענק במסגרת טקס פרסי תחרות אפי 2014.

שפירא שימש בעבר כמנכ"ל חוגלה קימברלי (בין השנים 2002-1993), מנכ"ל אל על (בין השנים 2005-2002) ומנכ"ל סלקום (בין השנים 2005-2011). כיום הוא משמש כנשיא אוניברסיטת חיפה.

פרס מפעל חיים בשיווק של איגוד השיווק מוענק זו הפעם השביעית. על מקבלי הפרס בעבר נמנים: ברונו לנדסברג - סנו, מיכאל שטראוס - קבוצת שטראוס, דן פרופר - אסם, ליאון קופלר - סופר פארם, אריק רייכמן - תנובה, וגזי קפלן - אסם נסטלה.

הפרס יוענק לשפירא במסגרת טקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי שיתקיים ב-15 ביולי במתכונת חגיגית - GALA DINNER - כנהוג בהענקת פרסי האפי בעולם.

אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק, מנכ"ל תשלובת החלב ומשנה למנכ"ל תנובה: "לעמוס שפירא קריירה ניהולית מפוארת במגוון מרשים של ענפים ותעשיות בהם מוצרי צריכה, תעופה, תקשורת וכיום בעולם האקדמיה כנשיא אוניברסיטת חיפה. עמוס ידע להביא לכל ארגון את סגנונו המיוחד, הכריזמטי והסוחף ולעצב מחדש את החברות אותם ניהל. כמי שהשכיל להכיר ולהבין היטב את עולמות השיווק והמכירה הטיב עמוס להגדיר ולחדד את צרכי הלקוח ולמול המיקודים הללו להוביל את הארגונים אותם הוביל להצלחה מרשימה. איגוד השיווק הישראלי גאה על ההזדמנות בהענקת הפרס לעמוס שפירא ורואה במפעל הניהולי של חייו דוגמא ומופת לכל מנהל שיווק בישראל".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יורם 25/06/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    אין בושה????
  • 3.
    דני 25/06/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 עמוס שפירא אחראי למחירים, תעריפים ושירות חמסני בסלקום. עזב את הספינה רגע לפני שהיה צריך להתנקות במהפכב תקשורתית 2 בדקו האם יש קשר בין בכיר באיגוד השיווק הישראלי שהיה כפוף לשפירא באחד מתפקידיו הקודמים 3 בייבי פייס שמאחוריו איש ציני גזלן ופחדן
  • 2.
    תתביישו 24/06/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    סלקום - הותיר חברה הרוסה ולא מוכנה לקרב.
  • 1.
    24/06/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    מצא את ההבדלים: * דן פרופר המשיך את דרכו של אביו והרים את המפעל המשפחתי "אסם" למקום של כבוד ותרומה לחברה. * ברונו לנדסברג הוא ממייסדי סנו - מופת לתעשיה הישראלית. * מיכאל שטראוס הקים את שטראוס. * גזי קפלן היה איש צנוע ומהמנהלים המובילים במדינת ישראל, שהוביל את "אסם" לצמיחה וקידם את תעשיית המזון הישראלית (טבעול). * ליאון קופלר הביא קונספט חדש ושונה של רשתות פארם למדינת ישראל - "סופר פארם". ויש את עמוס שפירא.
  • ויש את אייל מליס שמחפש סידור עבודה אחרי תנובה (ל"ת)
    הלך הזרזיר אצל העורב 25/06/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.

פריים טיים ועוד

ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.