DELETE
צילום: נועה וגיל לופו

המטרה - 'רשת': 'קשת' תשדר תכנית עם צביקה הדר בערוץ 24 - בימים א' עד ג'

אחרי ש'אייל גולן קורא לך' פגע בפריים-טיים של 'רשת', 'טדי הפקות' תפיק תכנית מוזיקלית יומית שתשודר אף היא בימים של השותפה שלה לאפיק 22
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה צביקה הדר קשת

צביקה הדר ינחה תכנית כישרונות מוזיקלית בערוץ 24, שתוביל את לוח השידורים של הערוץ בקיץ הקרוב. התכנית צפויה לעלות לאוויר בחודש יולי בהפקתה של טדי הפקות, מי שהפיקה עבור הזכיינית קשת, בעלת הבית של ערוץ 24, את כוכב נולד בהנחייתו של הדר, ואת האבולוציה החדשה שלה - הכוכב הבא, בה הדר שימש כשופט.

סוגיה מעניינת היא הצבתה של התכנית בימי השידור של רשת בערוץ 2, שיחזור של מהלכים דומים שעשתה קשת בעבר עם אייל גולן קורא לך, שפגעה בעונות בהן שודרה בנתוני הפרה-פריים והפריים-טיים של 'רשת', ולאחרונה עם התכנית ישנן בנות בהובלתה של דנה אינטרנשיונל. בשלב זה טרם הוחלט אם התכנית תהיה בפרה-פריים, או תתמודד על הפריים-טיים.

אין זו הפעם הראשונה בה טאלנט של 'קשת' עובד עבור ערוץ המוזיקה של הזכיינית. לפני כשנתיים ארז טל היה אחראי על לוח השידורים של הערוץ, עם ההשתלטות הסופית של 'קשת' עליו.

במסגרת התכנית החדשה, יתחרו משפחות על תואר "המשפחה המוזיקלית של ישראל". הצילומים כבר החלו בימים אלו, ומתחרים בה קבוצות, הרכבים או להקות של בני משפחה שיודעים לשיר ואף לנגן יחדיו.

לדברי מנכ"ל ערוץ 24, אורי דיקשטיין, "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של צביקה הדר לתכנית הכישרונות החדשה, שתהווה חלק מהותי ומרכזי בלוח השידורים של ערוץ 24 לקיץ".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איילה 11/09/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    הבנתי שנדחה לספטמבר מתי בדיוק ישודר ימים ושעות אשמח לתגובה והמשיכו עם המון מוזיקה נפלאה
  • 3.
    גיא מ. 29/04/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    בפועל ערוץ 24 זה ערוץ שמטרתו לחבל ברייטינג של רשת. זה כבר הרבה זמן לא ערוץ מוסיקה.
  • 2.
    אחד 29/04/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    שמעתי אותו מדבר לא מזמן על רצונו לתפקיד אופי בסוף גמר מנחה קריוקי - בחירה רעה
  • 1.
    כמה זבל יש בטלוויזיה (ל"ת)
    יאיר 29/04/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״