אל תתעסקו איתה: סאני תפצה את בר רפאלי ב-400 אלף שקל על הפרת חוזה
בית המשפט המחוזי בתל אביב במעמד השופט אבי זמיר הכריע לטובת הדוגמנית בר רפאלי בתביעתה כנגד חברת סאני. כזכור, ההליך המשפטי החל ב-2009 בעקבות סרט פרסומת לטלפון סמסונג (אותו ייבאה סאני לישראל) שבו כיכבה רפאלי כפרזנטורית. הדוגמנית תבעה את החברה לאחר שזו צילמה אותה, ללא ידיעתה, לסרט שהציג את ההכנות לקמפיין הפרסום, ואף הועבר בשידור חי באתרי האינטרנט תפוז ולילה.
סכום התביעה המקורי של רפאלי, בגין הפרת התחייבויות ופגיעה בפרטיות, עמד על 4 מיליון שקלים, כאשר הנתבעים הם חברת סאני ואבי זיתן, מי שהיה סמנכ"ל סאני ומנהל השיווק שלה בזמן הקמפיין. 2 טענותיה העיקריות של רפאלי נוגעות להקרנת סרטון הפרסומת לא רק בטלוויזיה אלא גם בקולנוע, בניגוד למוסכם, וכן הנוגע להעברת יום הצילומים עצמו בשידור חי באינטרנט, ללא ידיעתה וממילא ללא הסכמתה.
סאני מנגד הגישה נגד רפאלי תביעה על סך 2.015 מיליון שקלים בגין פגיעה בקמפיין והוצאת לשון הרע בעקבות פניית עורך דינה לחברת סמסונג הקוריאנית תוך פירוט טענותיה כנגד סאני.
במהלך נובמבר 2006 הסכימו הצדדים כי בר רפאלי תשתתף ב-2 ימי צילום לקמפיין ב-26 וב-27 לחודש באמצעות בורודה-קפלן - משרד הפרסום שטיפל בקמפיין ובחר בה, בתיאום עם סאני, לשמש כפרזנטורית. לאחר שימי הצילומים הסתיימו כמתוכנן נודע לרפאלי ועורך דינה שהדוגמנית צולמה במקביל על הסט לצורך עריכת סרט נוסף בלא ידיעתה. סרט זה אף שודר בשידור חי באתר האינטרנט תפוז שהוחזק בזמנו על ידי אילן בן דב הבעלים של סאני וכן באתר האינטרנט לילה.
- טאו של בן דב ולאומי ישלמו לנושים בין 105 ל-113 מיליון שקל
- לרגל 70 למדינה: 7 הטייקונים שאיבדו את העצמאות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השופט ציין בהתייחס לרפאלי כי "עדותה של התובעת הייתה עקבית וקוהרנטית והותירה רושם אמין ואותנטי. אני מקבל את עדותה שלפיה לא הייתה מודעת לפרויקט השידור החי, ומבחינתה הסובייקטיבית הסרטון היחיד שצולם, באופן רציף, הוא ה-making of וזאת בנוסף לצילומי ראיונות (העתידים לעבור עריכה) לצורך יחסי ציבור".
השופט שפסק לטובתה של רפאלי, קבע כי בגין שידור הפרסומת בקולנוע, שלא בהסכמה מפורשת מצד רפאלי היא תפוצה ב-100 אלף שקלים. עם זאת, המחלוקת העיקרית בין הצדדים נסובה סביב השידור החי באינטרנט במהלך יום הצילומים שני - שידור שרפאלי טענה כי הוא נעשה ללא הסכמתה וללא מודעותה לכך. השופט קבע עוד כי "סאני ניהלה על חשבונה של רפאלי 2 קמפיינים: האחד, קמפיין רשמי של הטלפונים הסלולריים ושני - שידור תדיר של אייטם פרסומי-בידורי....וכך סאני כחברה המפרסמת שילמה תמורה רק בגין הקמפיין הרשמי אך קיבלה אפקט פרסומי משמעותי יותר ללא כל עלות נוספת, על חשבונה של בר רפאלי".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
