תפוז זום בכל יום
צילום: צילום מסך

מהלך 'זום בכל יום' בתפוז: כ-200 אלף מבקרים באתר, שהעלו כ-5,000 תמונות

כתבי אייס | (4)

אתר תפוז וחברת סמסונג מסכמות מהלך של פעילות מדיה חברתית בחודש האחרון, במסגרתו קיימו את תחרות הצילומים ZOOM בכל יום. לקראת ראש השנה סמסונג יצאה בפעילות מדיה חברתית רחבה באתר תפוז אשר נועדה לקדם את טלפון המצלמה החדש ומשוכלל סמסונג גלקסי זום.

הגולשים התבקשו להעלות את תמונותיהם ל-10 תחרויות השונות שנפתחו כל אחת מהן בכל יום למשך יומיים. מיד עם סיום כל תחרות בחר צוות שופטים את התמונה הזוכה מבין 6 התמונות שעלו לגמר, חלקן על בסיס כמות הלייקים וחלקן על בסיס המלצה מקצועית של מנהלי פורום צילום באתר תפוז. התחרות קודמה באתר תפוז בעמוד הראשי ובפורומים השונים באתר. הזוכה בכל תחרות קיבל גלקסי זום של סמסונג.

למרות תקופת החגים שאמורה להיות רגועה יותר, נתוני הגלישה בהחלט נאים: למתחם התחרות נכנסו כ-200 אלף מבקרים, והועלו כ-5,000 תמונות. התחרות והתמונות המשתתפות זכו לכמעט ל-50 אלף לייקים בפייסבוק והגיעו לחשיפה של כמיליון גולשים, וגם השיחה בנושא סמסונג זום ברשת צמחה במאות אחוזים בתקופת הפעילות.

גם בארה"ב קמפיינים שמטרתם לייצר השתתפות ומעורבות גולשים לא מתרחשים דווקא בפייסבוק. מפרסמים רבים משתמשים בפינטרסט כפלטפורמה המועדפת לתחרויות תמונות, אחרים משתמשים בפלטפורמת הבלוגים טמבלר או ברדיט, אתר הפורומים המצליח בארה"ב, שגם הנשיא ברק אובמה השתמש בו בקמפיין הבחירות האחרון.

לדברי מנהלת השיווק של חטיבת המובייל וה-T בסמסונג ישראל, אודליה אוחיון, "מוצר חדשני, קהל יעד מדויק ופלטפורמה נכונה הם השילוב המנצח. ההפריה ההדדית בין סמסונג לתפוז הביאו לפעילות תוכן מעמיקה בקרב קהל היעד עם תוצאות גבוהות במיוחד". ליטל צדוק זיו, סמנכ"לית המסחר בתפוז, הוסיפה: "הצלחת המהלך היא תוצאה של חיבור נכון בין המותג לקהילות השונות בתפוז. סמסונג השכילה לפנות לכל קהילה ולהשתלב בעולם המושגים שלה, תוך הוכחה של כוחה הגדול של המדיה החברתית ומעורבות הגולשים בפורומים ובבלוגים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    לאה 11/10/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    כמעט חודש מהתחרות ואין תשובות ! לא עונים במיילים ומתנהלים שערורייתית כאחת שהשתתפה וקיבלה את מרבית הלייקים באחת התחרויות זה מבזה ומקומם . התנהלות ישראלית חאפרית פניתי במכתב לסמסונג העולמית שהבטיחו לחזור אליי עם תשובות
  • 3.
    אין על הצוות תוכן שיווקי של תפוז! (ל"ת)
    אלי 08/10/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אודליה אלופה (ל"ת)
    שי 08/10/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דובי 08/10/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    ועושים מה שטוב למותג שלהם. אני מניח שסמסונג חשבו פעמיים ולא הלכו על תפוז כבחירה ראשונה לפעילות שכזו. כל הכבוד על האומץ. וכמובן שגם על התוצאות.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.