TOP5

כסא טוב - כסא לחיים: IKEA מציגה את הפרסומת הטובה ביותר שלה אי פעם

איך שחקן הכדורגל פיטר קראוץ' התגלגל לקבוצת חובבנים מצחיקה ואיך מבררים את הנקודת שבה השכנים מתחילים לחפור. הכל ב-TOP5 החדש שלנו
מאיה ספיר | (4)
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: IKEA, רשת חנויות הסאונד השבדית Stockholm House Equalizer, וירג'ין מדיה עם Peter Crouch, מהלך מקורי לאיתור נעדרים באוסטרליה והמהלך המסחרי הראשון של Vine. . * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן כסאות, ארונות, שטיחים וחיים חדשים ב-IKEA אסטרטגיה חדשה ל-IKEA בפרסומת המקסימה הזו. אם עד עכשיו קראו לנו לאיקאה כדי למצוא פתרונות אחסון, מעכשיו הסיבה השתנתה: בואו לאיקאה סתם, כדי להתחדש. לא חופרים לשכנים והם לא חופרים בחזרה איך מוצאים דירה שבה מידת הרעש המותרת מתאימה לאורך החיים שלי? רשת חנויות הסאונד השבדית Stockholm House Equalizer מצאה פתרון יצירתי. רעבים להצלחה Peter Crouch מככב בפרסומת חדשה של Virgin Media אנגליה. לא, ריקוד רובוט לא יהיה כאן, אבל רעיון חביב ביותר דווקא כן. קליק חברתי איך מגייסים את הגולשים לסייע במציאת נעדרים? מהלך אוסטרלי מעניין עשה שימוש חכם ב-pre-rolls ליצירת מאגר מידע המבוססת על חכמת ההמונים.

The Missing Person Pre-Roll from VML on Vimeo.

AIR VINE הרשת החברתית VINE עוד לא ממש תפסה בישראל, אבל הנה אחת הפעילויות המסחריות הראשונות שנעשו בה. המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אני 21/09/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
    זה ממש מזכיר את וניה היימן... http://www.youtube.com/watch?v=SzzW1wm3qPg http://www.youtube.com/watch?v=e30zR7Fv9uA
  • 3.
    פלנר לא צריך לדעת עברית? (ל"ת)
    אורח חיים ולא אורך 14/09/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ג. עמיחי 09/09/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    נרדמתי פשוט... הפרסומת הזאת אפילו מתעלה על ראובני פרידן ברמת השיעמום
  • 1.
    תום 03/09/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    שמשרד פרסום כל כך לא קריאטיבי כמו ראובני (סליחה חוץ מקסטרו ילדים) מציג את הקייסים האלה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.