מסי זוהר, IKEA מפתיעה, ומה ההימור שלכם לפרק הסיום של Breaking Bad?
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: אתר ההימורים שהקימו מעריצי Breaking Bad, מותג הריהוט IKEA, מותג הקונדומים Durex, פולקסווגן ו-Adidas.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
*להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות אחת האינטרקציות הטובות ביותר עם צרכנים היא באמצעות משחק. לרגל פרק סיום העונה של הסדרה Breaking Bad המתקרב, הקימו כמה מעריצים אתר הימורים משעשע, שבנוי כמשחק. אמנם בתחילתו ישנה הודעה המבהירה שהאתר אינו מסחרי, אבל אני בטוחה שכמה חברות כבלים וטלוויזיה כבר עוקבות אחריו בעניין רב: הסבר על המשחק
לאתר ההימורים -
IKEA במימד החמישי
IKEA ממשיכים להפתיע: אחרי שהביאו לנו בשנה שעברה (2013) את הקטלוג הדינמי
הגדילו לעשות השנה ופרסמו קטלוג חדש, שבו הרהיטים מקבלים מימד נוסף בסלולר, כזה שמאפשר לך למקם אותם בחדר ולבדוק איך הם נראים אצלך בבית עוד לפני שנרכשו. רעיון מקסים ומתבקש, מהסוג של "איך לא עשו את זה קודם?"
אאוץ'
Durex פונה לקהל הגברי בפרסומת חריפה ביותר, מצחיקה ומדוייקת. גברים - הזהרו, זה כואב
פולקסווגן מציגה: קעקוע במכונית נוסעת
איך ממחישים בפרינט תכונות של רכב? פולקסווגן מצאו דרך מצוינת להעביר את הפיצ'ר החדש ברכב - בולם זעזועים
מסי במהירות האור
ובפינת הפרגון: פרסומת חדשה של Adidas לקידום דגם הנעליים החדש adizero f50 Messi Boot. אמנם זו לא פרסומת ברמת NIKE 2010
אבל רעיון מעולה, אלפי נורות ומסי אחד
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.