אחרי 15 שנה: הליגה האנגלית תשודר 3 שנים נוספות בערוצי התשלום של צ'רלטון
חברת צ'רלטון והפרמיירליג סיכמו על הסכם שידורים חדש של הליגה האנגלית, ל-3 העונות הקרובות. הערוצים משדרים את הפרמיירליג ב-15 העונות האחרונות, ימשיכו להיות בעלי הזכויות הבלעדיים עד ל-2017. השידורים ימשיכו להיות גם בפורמט HD ובנוסף תהיה אפשרות לצפות בשידורים הישירים ובתקצירים באתר הבית sport2.co.il. מנכ"ל צ'רלטון אדר זהבי, מסר כי "אנו גאים על חידוש ההסכם עם הפרמיירליג שהינם שותפים של צ'רלטון לטווח ארוך. כמו תמיד נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת לספק לצופים שלנו תוכן פרימיום איכותי ברמת ההגשה הגבוהה ביותר על מנת למקסם את חווית הצפייה של הצופה. אנו מצפים בכיליון עיניים לעונות הבאות הצפויות להיות מרתקות ומרגשות של שידורים מהליגה הטובה בעולם". מנכ"ל הליגה האנגלית ריצ'ארד סקאדמור הוסיף "אנו מאושרים שחברת צ'רלטון בחרה לחדש ולהשקיע בזכויות השידור של הליגה האנגלית. הם ימשיכו לשדר לאוהדי ליגת ברקליס האנגלית בישראל את כל התוכן של הליגה בצורה הטובה ביותר".

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7