TOP5

מוקדש ליאיר לפיד: לרגל הזינוק במחירים - מדור TOP5 במחווה לעולם האלכוהול

רגע לפני שיתחילו לגבות מאיתנו מס על צפייה בפרסומות, ה-TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן מוקדש לקמפיינים חדשים למותגי הבירה המובילים
מאיה ספיר | (2)

TOP5 של אייס וראובני פרידן במחווה לעולם האלכוהול עם מדור שבועי שמוקדש כולו לקמפיינים על טהרת הבירות: קורונה, MOLSON, STRONGBOW, Heineken ו-GUINNESS.

.

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

Corona

הבירה המקסיקנית Corona במהלך מקורי במיוחד - הם הצליחו לייצר את שלט החוצות הראשון שבו משתתף גם הירח!

וכמובן שהמהלך הזכיר לי מייד את סרטו המקסים של וניה היימן לארועי לילה לבן 2013 בתל אביב

MOLSON CANADIAN

MOLSON CANADIAN היא בירה קנדית זוכת פרסים המופצת בכל העולם. האתגר: איך מבליטים את המוצר הקנדי מבין שלל הבירות (המעולות!) האירופאיות? איך יוצרים בידול בין המוצר הזה ליתר המוצרים המתחרים? אפשר לדבר על הטעם, לבחור קהל יעד ספציפי, לבחור הזדמנות צריכה מיוחדת.. או, ללכת על המובן מאליו

STRONGBOW

הבירה הבריטית strongbow משווקת תחת הסלוגן "Earn It", ומזמינה את לקוחותיה "לצאת מעצמם" בשלל פרסומות לאורך השנים, וכן באתר החברה.

הקמפיין החדש של הבירה פונה שוב לקהל הגברי וממחיש, באמצעות סיטואציות דרמטיות מהחיים, עד כמה הפחד "משחק" במחשבות שלנו ומה דרוש כדי להתגבר עליו

Heineken

Heineken משיקה בימים אלו מהלך חדש בשם "Dropped"' כחלק מקמפיין אינטגרטיבי בשם "Voyage". במסגרת המהלך בוחנת (ומתעדת) Heineken גברים מרחבי העולם כשהם "מוצנחים" לתוך סיטואציות שהם לא מכירים (נשמע מוכר? ראו סעיף קודם). לצורך כך הוקם עמוד Youtube ייחודי. אליו מועלים סרטונים קצרים המתעדים את הגברים האמיצים. בינתיים עוד לא ברור האם המהלך יעורר הדים אבל הנה, שתבינו במה מדובר:

GUINNESS

GUINNESS העלו אפליקציה חדשה המאפשרת לך למצוא את הפאב הקרוב לביתך (אבל לא אם ביתך בישראל). לצורך כך, יצאה סדרת פרינטים משעשעת, כולה על טהרת האייקון הכל-כך מוכר של GUINNESS

(הפינה נכתבה כשהערק עוד היה זול... :)

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בירות לחייטובסקים! (ל"ת)
    חי 07/07/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לוחמת חופש. אלופת ישראל! (ל"ת)
    אשדודי 07/07/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.