TOP5

מוקדש ליאיר לפיד: לרגל הזינוק במחירים - מדור TOP5 במחווה לעולם האלכוהול

רגע לפני שיתחילו לגבות מאיתנו מס על צפייה בפרסומות, ה-TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן מוקדש לקמפיינים חדשים למותגי הבירה המובילים
מאיה ספיר | (2)

TOP5 של אייס וראובני פרידן במחווה לעולם האלכוהול עם מדור שבועי שמוקדש כולו לקמפיינים על טהרת הבירות: קורונה, MOLSON, STRONGBOW, Heineken ו-GUINNESS.

.

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

Corona

הבירה המקסיקנית Corona במהלך מקורי במיוחד - הם הצליחו לייצר את שלט החוצות הראשון שבו משתתף גם הירח!

וכמובן שהמהלך הזכיר לי מייד את סרטו המקסים של וניה היימן לארועי לילה לבן 2013 בתל אביב

MOLSON CANADIAN

MOLSON CANADIAN היא בירה קנדית זוכת פרסים המופצת בכל העולם. האתגר: איך מבליטים את המוצר הקנדי מבין שלל הבירות (המעולות!) האירופאיות? איך יוצרים בידול בין המוצר הזה ליתר המוצרים המתחרים? אפשר לדבר על הטעם, לבחור קהל יעד ספציפי, לבחור הזדמנות צריכה מיוחדת.. או, ללכת על המובן מאליו

STRONGBOW

הבירה הבריטית strongbow משווקת תחת הסלוגן "Earn It", ומזמינה את לקוחותיה "לצאת מעצמם" בשלל פרסומות לאורך השנים, וכן באתר החברה.

הקמפיין החדש של הבירה פונה שוב לקהל הגברי וממחיש, באמצעות סיטואציות דרמטיות מהחיים, עד כמה הפחד "משחק" במחשבות שלנו ומה דרוש כדי להתגבר עליו

Heineken

Heineken משיקה בימים אלו מהלך חדש בשם "Dropped"' כחלק מקמפיין אינטגרטיבי בשם "Voyage". במסגרת המהלך בוחנת (ומתעדת) Heineken גברים מרחבי העולם כשהם "מוצנחים" לתוך סיטואציות שהם לא מכירים (נשמע מוכר? ראו סעיף קודם). לצורך כך הוקם עמוד Youtube ייחודי. אליו מועלים סרטונים קצרים המתעדים את הגברים האמיצים. בינתיים עוד לא ברור האם המהלך יעורר הדים אבל הנה, שתבינו במה מדובר:

GUINNESS

GUINNESS העלו אפליקציה חדשה המאפשרת לך למצוא את הפאב הקרוב לביתך (אבל לא אם ביתך בישראל). לצורך כך, יצאה סדרת פרינטים משעשעת, כולה על טהרת האייקון הכל-כך מוכר של GUINNESS

(הפינה נכתבה כשהערק עוד היה זול... :)

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בירות לחייטובסקים! (ל"ת)
    חי 07/07/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לוחמת חופש. אלופת ישראל! (ל"ת)
    אשדודי 07/07/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.