
גם מאצ'ו, גם לא פראייר: על הפרסומת של כרטיס 'כאל 365'
הרבה מים זרמו בברזים מאז "קל לרצות יותר" של ויזה כאל. המותג עשה דרך ארוכה ממותג של "החיים הטובים'" - למותג שמדבר על חסכנות וצרכנות חכמה. השאלה מה יותר נכון אינה רלוונטית היות שמותג פיננסי חייב להיות ססמוגרף התקופה הסוציו-כלכלית בה הוא חי כדי להמשיך להציע הצעת מכר רלוונטית לשוק.
במקרה של כרטיסי אשראי, בתקופות של שפע ושגשוג מתבקש לתת לכרטיס האשראי תפקיד שמאפשר לצרכן להרים את סטנדרט החיים. הזירה היא זירת הנהנתנות. התחרות היא על מי יודע לבלות טוב יותר, מי יודע לקנות יותר ובמלים אחרות - מי יודע למצות את חייו.
- 5.יעל כהו 04/08/2013 13:03הגב לתגובה זומנסה להשיג אתכם טלפונית ולא מצליחה אנא התקשרו אלי בדחיפות 0523847741
- 4.שושי 25/06/2012 10:58הגב לתגובה זואחד הקמפיינים היותר רדודים וסתמיים אם לא ה...!
- 3.דה ג 25/06/2012 08:15הגב לתגובה זוניתוח מצוין לשוני בקונספציה ובאיסטרטגיה.מלמד על דרכי החשיבה של הפירסומאים,כיום והחברות המפרסמות,ומלמד אותנו על עצמנו.תודה רבה לעטרה !!!
- 2.נדב 24/06/2012 14:34הגב לתגובה זואין ספק שהפרסומת גורמת חיוך וחיבור למותג, אבל מה עם התוכן? ה"קומבינה" מארגנת לגבר עוד הנחה קטנה. האם ההנחה הקטנה תגרום לי להחליף כרטיס? למה לא לתת הבטחה גדולה יותר (לפחות ביחס המוכרים, אם לא בהנחה הכספית) לדעתי (ורק לדעתי) דמותה של יעל שרוני צרובה בתודעתנו כאשת העסקים השתלטנית ברמזור. השילוב של גבר רופס עם אישה "חזקה" שמצילה אותו ממחירים גבוהים יכול להיתפס כשלילי ולגרום, אפילו בתת מודע, לאנטיגוניזם כלפי המותג. אבל זו דעתי בלבד. www.nadavcopy.com
- 1.רן 24/06/2012 14:14הגב לתגובה זואת באמת כתבת משהו טוב על הסרט הזה או שאני דמיינתי?