הלקוחות חכמים יותר? הם משובטי MBA בינוניים
גיא בר, ממנהלי הקראייטיב היותר נחשבים בתעשייה, ובצדק, פרש ממשרתו המאוד מרופדת בגיתם ופרש את דעותיו על הענף בריאיון נרחב במוסף עסקים של מעריב.
עם רוב דבריו של גיא אני מסכים בכל לב. אני מסכים ששיטת התגמול על פי עמלות פשטה את הרגל והיא אם כל חטאת בענף. אני מסכים שכבר מזמן לא נראה בארץ מהלך שיווקי או פרסומי פורץ דרך, אני מסכים שאין ולא היה בשנים האחרונות מפרסם אחד או פרסומאי אחד שהעזו ליטול סיכונים. ואני מסכים שהיעדר אתיקה מינימלית בקרב הפרסומאים היא בעוכרי הענף והעוסקים בו. אבל בשתי נקודות מרכזיות, אני מרשה לעצמי לחלוק על גיא.
- 9.צודק- בוגרי MBA בינוניים ממכללות ומשרדים (ל"ת)שנאלצים לרוץ אחריהם 20/05/2012 15:57הגב לתגובה זו
- 8.אני 08/05/2012 21:46הגב לתגובה זוההשכלה האקדמית בדרך כלל מקבעת את בעליה בתבניות חשיבה מסוימות מאוד ודומות מאוד ואלה הן ערובה לבינוניות. כי לימדו אותם לבחון כל מהלך דרך עדשת המספרים והנתונים הקשים ואלה כידוע מסתירים, בדרך כלל, את החזון ומסרסים את שאר הרוח.
- 7.מד מן 07/05/2012 10:38הגב לתגובה זושגינגי חוזר עליה עד כדי טרחנות
- גינגי פרידמן 07/05/2012 16:39הגב לתגובה זומד מן מכובדי, אני מודה באשמה, אמרתי את הדברים הללו כבר אלף פעמים ואחזור ואומר אותם עוד אלף פעמים, אם צריך, עד אשר הם ייקלטו. כמו קאטו הזקן. אני מודה לך על התייחסותך
- 6.הוא 06/05/2012 14:48הגב לתגובה זולקחת אנשי קריאייטיב לשעבר לעבוד כמנהלי שיווק. אין שום סיבה שהאנשים שלוקחים את ההחלטות יהיו בעלי אפס הבנה בתחום
- אורן 06/05/2012 15:49הגב לתגובה זותראו את דומינוס
- 5.ואיפה הלקוחות למדו לנהוג ככה? (ל"ת)בעבודה במשרד פרסום 06/05/2012 13:53הגב לתגובה זו
- 4.מירב 06/05/2012 13:41הגב לתגובה זוזה על הקיר כבר כמה שנים, אז מה הוא עשה כדי לשנות את זה? כמה מודעות יפות לדג הזהב?
- 3.אורן 06/05/2012 13:18הגב לתגובה זוהיו כמה וכמה מהלכים שכאלה, זה ממש לא נכון לומר שהענף בתרדמת - ולראייה ניתן את המהלך האחרון של ב.ב.ר לקשרי הדם , אם אדרש אביא עוד דוגמאות (של משרדים אחרים... :) ראוי לדייק.
- 2.פרסום 06/05/2012 11:07הגב לתגובה זומעריב עוד ממשיך להופיע?
- גיא בר הוא אחד אם לא האחד בתחומו (ל"ת)קולגה 06/05/2012 22:18הגב לתגובה זו
- 1.עצמאי וטוב לו. 06/05/2012 10:51הגב לתגובה זואנשים הבינו שעצמאיים הם נותני השירות הטובים ביותר. הזולים ביותר. ועם חובת ההוכחה המשמעותית ביותר.