דורי מדיה מתכוננת לפסטיבל מיפ TV: תציג את 'ניו יורק', 'גאליס' ו'מתי נתנשק'
בעוד פחות מ-3 שבועות, 1 באפריל, יחל פסטיבל מיפ בקאן, והתעשייה הישראלית בשלבי הכנות סופיים לקראת פסטיבל הטלוויזיה הגדול בעולם, שנערך פעמיים בשנה, ובו סוגרים עסקאות.
היום (יום ג') הכריז נשיא ומנכ"ל קבוצת דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, על ההפקות החדשות שתציג החברה בפסטיבל, בהם ההפקות החדשות 'ניו יורק', 'גאליס', 'מתי נתנשק', 'smart face', 'סימון' והטלנובלה החדשה 'רווקה פעם נוספת'. בנוסף, תציג החברה עונות חדשות של הסדרות הגרסה הארגנטינאית של 'ביטול' - En Tereapia; 'חצויה 3 - הסיפור האמיתי', 'טעות במספר' ו'משאבת הכסף' שעולה ב'רשת'.
הדרמה היומית 'ניו יורק' וסדרת הטלוויזיה לבני הנוער "גאליס" הופקו על ידי דורי מדיה דרסט. 'ניו יורק' הופקה עבור yes ואילו 'גאליס' הופקה עבור 'נגה תקשורת' שמשדרת אותה בערוץ הילדים ב-HOT.
נדב פלטי מסר היום כי "אנו שמחים לחזור לפסטיבל MIPTV השנה עם היצע תוכן חזק מאוד ומגוון. בין מגוון הפורמטים האיכותיים שנציע בפסטיבל נשיק את 'ניו יורק' ו-'גאליס'. להפקות היצירתיות האלה יש פוטנציאל גדול ללכוד את דמיונם של קונים רבים. בעוד הם פונים לקהלים שונים, 'ניו יורק' ו'גאליס', מתארים הרפתקאות מרתקות ומרגשות עם חוויות חדשות רבות שמדברות לקהל בכל הגילאים. בנוסף להפקות החדשות, אנו מצפים להמשיך להפגין את הפופולאריות הגדולה שיש לתוכניות אחרות שאנו מפיקים ומפיצים".
- 1.סיגל 13/03/2012 16:12הגב לתגובה זוהחברות הישראליות עושות חייל בשוק העולמי