פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של 'ברזי חמת'

Expert בניהולם של יסמין מרחב ואייל בר ובבעלות משותפת עם באומן יטפל בתקציב של יצרנית ויצואנית הברזים. בר: "נכבוש פסגות חדשות עם המותג"
משה בנימין | (1)

חלוקת התקציבים בענף הפרסום ממשיכה עם פתיחת שנת 2012: משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית ויצואנית הברזים 'חמת'. התקציב צפוי לעמוד על כ-4.5 מיליון שקלים.

חמת שפעלה בשנים האחרונות ללא משרד פרסום בחנה לאחרונה הצעות של מספר משרדי פרסום לטיפול בתקציב התקשורת השיווקית של החברה. בשנתיים האחרונות פעלה החברה באופן עצמאי ללא ליווי של משרד פרסום. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-800 אלף דולר וב-2011 על כ-550 אלף דולר (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום). בשנה הקרובה מתכננת החברה מהלך שיווקי מקיף הכולל מיתוג ובו מכוונת חמת, המחזיקה בכ-40% מנתח השוק בישראל, גם לקהלי מטרה חדשים.

יגאל מורן, מנכ"ל חמת וקבוצת מרחב: "התרשמנו מהעבודה שהציגו לפנינו אנשי אקספרט. אנחנו מאמינים שהפתרונות שהוצגו בפנינו מתאימים לחברה מובילה כמו חמת ויעזרו לנו לבסס ולהגדיל את נתחי השוק שלנו אצל קהלי המטרה השונים".

אייל בר, מנכ"ל משותף בפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי: "אנחנו שמחים על הבחירה. חמת הוא אחד המותגים החזקים והמובילים בישראל. המטרה שלנו היא לכבוש פסגות חדשות עם מותג שכבש כמעט כל פסגה אפשרית".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משרד מצויין בהצלחה רבה! (ל"ת)
    רויטל 07/02/2012 13:04
    הגב לתגובה זו