פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של 'ברזי חמת'
חלוקת התקציבים בענף הפרסום ממשיכה עם פתיחת שנת 2012: משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית ויצואנית הברזים 'חמת'. התקציב צפוי לעמוד על כ-4.5 מיליון שקלים.
חמת שפעלה בשנים האחרונות ללא משרד פרסום בחנה לאחרונה הצעות של מספר משרדי פרסום לטיפול בתקציב התקשורת השיווקית של החברה. בשנתיים האחרונות פעלה החברה באופן עצמאי ללא ליווי של משרד פרסום. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-800 אלף דולר וב-2011 על כ-550 אלף דולר (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום). בשנה הקרובה מתכננת החברה מהלך שיווקי מקיף הכולל מיתוג ובו מכוונת חמת, המחזיקה בכ-40% מנתח השוק בישראל, גם לקהלי מטרה חדשים.
יגאל מורן, מנכ"ל חמת וקבוצת מרחב: "התרשמנו מהעבודה שהציגו לפנינו אנשי אקספרט. אנחנו מאמינים שהפתרונות שהוצגו בפנינו מתאימים לחברה מובילה כמו חמת ויעזרו לנו לבסס ולהגדיל את נתחי השוק שלנו אצל קהלי המטרה השונים".
אייל בר, מנכ"ל משותף בפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי: "אנחנו שמחים על הבחירה. חמת הוא אחד המותגים החזקים והמובילים בישראל. המטרה שלנו היא לכבוש פסגות חדשות עם מותג שכבש כמעט כל פסגה אפשרית".
- 1.משרד מצויין בהצלחה רבה! (ל"ת)רויטל 07/02/2012 13:04הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
