פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של 'ברזי חמת'
חלוקת התקציבים בענף הפרסום ממשיכה עם פתיחת שנת 2012: משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית ויצואנית הברזים 'חמת'. התקציב צפוי לעמוד על כ-4.5 מיליון שקלים.
חמת שפעלה בשנים האחרונות ללא משרד פרסום בחנה לאחרונה הצעות של מספר משרדי פרסום לטיפול בתקציב התקשורת השיווקית של החברה. בשנתיים האחרונות פעלה החברה באופן עצמאי ללא ליווי של משרד פרסום. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-800 אלף דולר וב-2011 על כ-550 אלף דולר (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום). בשנה הקרובה מתכננת החברה מהלך שיווקי מקיף הכולל מיתוג ובו מכוונת חמת, המחזיקה בכ-40% מנתח השוק בישראל, גם לקהלי מטרה חדשים.
יגאל מורן, מנכ"ל חמת וקבוצת מרחב: "התרשמנו מהעבודה שהציגו לפנינו אנשי אקספרט. אנחנו מאמינים שהפתרונות שהוצגו בפנינו מתאימים לחברה מובילה כמו חמת ויעזרו לנו לבסס ולהגדיל את נתחי השוק שלנו אצל קהלי המטרה השונים".
אייל בר, מנכ"ל משותף בפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי: "אנחנו שמחים על הבחירה. חמת הוא אחד המותגים החזקים והמובילים בישראל. המטרה שלנו היא לכבוש פסגות חדשות עם מותג שכבש כמעט כל פסגה אפשרית".
- 1.משרד מצויין בהצלחה רבה! (ל"ת)רויטל 07/02/2012 13:04הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
