תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל יוצא למכרז: נעשו פניות למספר משרדים
תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל יוצא למכרז בענף הפרסום. לאייס נודע כי בימים האחרונים נעשתה פנייה ראשונית מצד רשת המלונות למספר משרדים מהם מעוניינת רשת המלונות לקבל הצעות.
בשנים האחרונות (מעל לעשור) מטופל תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה בישראל, בידי משרד הפרסום JWT ישראל, עוד מתקופת טמיר כהן JWT. בסביבת רשת המלונות אומרים כי לאחר שנים רבות של עבודה משותפת החברה בודקת את האפשרות לרענן את הפעילות בגזרת הפרסום ומעונינת לבדוק מה יש למשרדים אחרים להציע לה. טרם ידוע בשלב זה האם JWT יתמודד שוב על התקציב.
לאייס נודע כי הרשת אינה מגבילה את הטיפול בתקציב למשרדים הגדולים בענף. פניות מטעמה נעשו למספר משרדים בעשירייה הראשונה ובעשירייה השנייה.
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, על-פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר על כ-11 מיליון שקלים. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-14 מיליון דולר (מ.מחירון) כאשר בפועל מדובר על כ-22 מיליון שקלים. היקף פעילות הפרסום של ישרוטל הופך את תקציבה לכזה שבענף הפרסום הכורע תחת נטל קיצוץ הוצאות המפרסמים יחכו לו בזרועות פתוחות.
מי שלבטח לא יוכלו לטפל בתקציב הפרסום של רשת ישרוטל הם יהושע TBWA המחזיק בתקציב הפרסום של רשת מלונות פתאל, משרד הפרסום 'אברהם' המטפל בתקציב הפרסום של רשת קראון פלאזה ובאומן בר ריבנאי המטפל בתקציב הפרסום של רשת מלונות דן. תקציב הפרסום של רשת מלונות פתאל עמד ב-2011 על כ-5.2 מיליון דולר (מ.מחירון) המהווים בפועל כ-8.3 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עמד ב-2011 על 2.9 מיליון דולר (מ.מחירון) המהווים בפועל כ-4.6 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
יוזכר כי מוקדם יותר השנה איבד מקאן אריקסון את תקציב הפרסום של מלונות קראון פלאזה לטובת 'אברהם'. מיותר להניח שמשרד הפרסום הגדול בישראל שחווה לאחרונה על בשרו את הצניחה החדה בשוק ישמח למקם עצתמו חזרה בשוק התיירות, בייחוד כשמדובר בתקציב הגדול ביותר בקטגוריית המלונאות.
מרשת מלונות ישרוטל לא נמסרה תגובה. ממשרד הפרסום JWT ישראל לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
- 2.30/11/2011 15:29הגב לתגובה זוהם בערך פנו לכל משרד ברשימת ה-30 הראשונים
- 1.אלישבע 30/11/2011 15:25הגב לתגובה זוהתקציב היחיד שקנית לו מדיה עשה ויברח. המיתוג מחדש לא עבד יפה, אבל עשיתם אחלה סיבוב על הלקוח. סחתיין