דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, הוא איש השיווק של אוקטובר

טרגן נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים
מאיה זיסר |

דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2009. התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים.

על פי איגוד השיווק, "תמי 4 הצליחה תוך שנים בודדות לעשות מהפכה צרכנית אמיתית בשוק מי השתייה ובהרגלי צריכת המים של הצרכן הישראלי בבית. שנת 2009 הייתה שנת השיא של תמי 4 כאשר הפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים), והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד".

"בשנת 2009 התמקדו מאמצי השיווק של חברת תמי 4 בהצבת אלטרנטיבה עדיפה לצריכת בקבוקי מים מינרליים, ומיצבו את מוצר ה'תמי בר פמלי' כמוביל שוק הברים הביתיים", אומרים באיגוד השיווק.

המהלכים השיווקיים בהם נקטה החברה מקבלים משנה תוקף על רקע ההאטה הכלכלית של השנה החולפת ואווירה צרכנית של דחיית רכישות והתחייבויות ארוכות טווח, בפרט כאשר מדובר במוצר הנתפס כמוצר יוקרה ועל כן זכייתו של טרגן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה