יפית רגב, מונתה למנכ"לית חברת החוש השביעי
הפרסומאית לשעבר, יפית רגב, מונתה למנכ"לית חברת החוש השביעי המתמחה בשיפור חווית השירות
רגב, מייסדת ומנכ"לית לשעבר של משרד הפרסום רגב קויצקי, אחד מ- 20 משרדי הפרסום הגדולים בישראל, מונתה למנכ"לית של חברת החוש השביעי המתמחה בשיפור חווית השירות. החברה מקיימת סדנאות וימי עיון לנציגי שירות ומנהלים בכירים, במסגרתם עוברים תהליך הדרכה שמטרתו שינוי זווית ההתבוננות של נציג השירות.
שירות זה מאפשר לחברות המעניקות שירות להתייעל כלכלית, לצמצם את תחלופת אנשי השירות, להקטין את עלויות גיוס כוח האדם ולהגדיל את המוטיבציה לשרת. כזכור, לפני כשנה רכש משרד הפרסום באומן בר ריבנאי את חלקה של רגב במשרד הפרסום רגב קויצקי ובכך למעשה היא ויתרה על חברה עם מחזור עסקים גדול מאוד ובחרה להתמקד בתחום שיפור השירות ובצמצום השחיקה בקרב נציגי השירות בפרונט ליין.
רגב מסרה בתגובה, " אני מאמינה כי חברות הנותנות שירות חייבות להתמקד בנקודה הרגישה של המפגש בין הלקוח לנותן השירות. בנקודה זו יש להעצים לא רק את 'חווית הלקוח' אלא גם את 'חווית נותן השירות'".