קניון ארנה ישקיע מעל 200 אלף שקל בקמפיין לראש השנה

שי יוכט |

קניון ארנה, בבעלות חברת מנופים פיננסים, ישקיע מעל 200 אלף שקל בקמפיין "אומנות הנתינה" לראש השנה שנערך בשיתוף עם עמותת צימאון וערוץ החיים הטובים, אשר לוקח חלק בפרויקט המיוחד למען ילדים ונוער בישראל.

קניון ארנה ישקיע את תקציב קמפיין "אומנות הנתינה" ברדיו, עיתונות ובדיוור ישיר ל-120 אלף בתי אב וילווה במקביל בערוץ החיים הטובים בשידורי פרומו בטלוויזיה.

ביריד "אומנות הנתינה" יציגו עשרות אמנים ייחודיים מרחבי הארץ עבודות אמנות כמתנות לראש השנה. יריד "אומנות הנתינה" יתקיים בקניון ארנה החל מה-7 בספטמבר במהלך חמשת הימים שלפני ראש השנה.

בני חליף, מנכ"ל קניון ארנה: "קניון ארנה רואה עצמו כחלק מהקהילה בה הוא פועל, אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עמותת צימאון ומטרותיה, ושמחים לאפשר לקונים בקניון ליהנות ממגוון מתנות מיוחדות לחג שהתרומה לצידן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה