צילום: מילאנו מעצבים איכות
צילום: מילאנו מעצבים איכות

לא רק רהיטים: הלכנו לבדוק את המקום ששינה את כל מה שחשבנו על עיצוב הבית בישראל

המרדף אחרי הסלון המושלם מסתיים בדרך כלל בפשרה כואבת על נוחות או על מחיר. אבל ברשת "מילאנו - מעצבים איכות" החליטו לשבור את הכללים. אז למה כולם מדברים על "התאמה אישית" ומה מגלים כשצוללים ל"מילאנו חוות דעת" ברשת



נושאים בכתבה ריהוט

זה קורה כמעט בכל שיפוץ או מעבר דירה: אתם נכנסים לאולם תצוגה, רואים ספה יפה, וקונים אותה. חודש לאחר מכן, בבית, האכזבה מגיעה. הבד לא נעים, הגב כואב, והצבע שבחנות נראה מושלם - נראה זר בסלון שלכם. הסיבה לכך פשוטה וכואבת: קניתם מוצר מדף גנרי, במקום לעצב מוצר שמותאם לחיים שלכם.

בדיוק בנקודת הכשל הזו נכנסת לתמונה רשת "מילאנו - מעצבים איכות ". בניגוד לרשתות ה"קח וסע", כאן הבינו שעיצוב פנים הוא לא מותרות, אלא הכרח. המותג, שהפך לשם דבר בעולם הריהוט הישראלי, מציע גישה שונה לחלוטין: לא עוד "מה שיש זה מה שתקבל", אלא יצירה משותפת של הרהיט המושלם.

"אנחנו לא מוכרים ספות, אנחנו פותרים בעיות"

ההבדל מורגש כבר בצעד הראשון באולמות התצוגה המרווחים. במקום אנשי מכירות אגרסיביים שמנסים "לדחוף" מלאי קיים, ב"מילאנו" פוגשים מעצבי פנים. השיח הוא מקצועי: מהם הרגלי האירוח שלכם? האם יש בבית ילדים קטנים או בעלי חיים? האם אתם זקוקים לתמיכה אורטופדית מיוחדת?

הגישה הזו הופכת את הקניה מחוויה מלחיצה לתהליך של דיוק. ב"מילאנו" הבינו שהסלון הישראלי הוא הלב הפועם של הבית, וככזה, הוא חייב להיות ורסטילי. הקונספט מבוסס על Custom Made (התאמה אישית) ברמה הגבוהה ביותר: שינוי מידות ברמת הסנטימטר, בחירת דרגות קושי שונות למושבים, והתאמת בדים טכנולוגיים שדוחים כתמים וקלים לניקוי - מבלי להתפשר על המראה היוקרתי.

המבחן האמיתי: מה אומרים הלקוחות?

בעידן של שקיפות דיגיטלית, הבטחות שיווקיות לא מחזיקות מים ללא כיסוי בשטח. בדיקה מעמיקה של "מילאנו ביקורות " ברחבי הרשת חושפת תמונה מעניינת. בפורומים של עיצוב ובקבוצות צרכנות, השיח סביב המותג מתמקד לא רק ביופי של המוצרים, אלא בעיקר באריכות הימים שלהם.

כשקוראים חוות דעת על מילאנו מעצבים איכות, רואים דפוס חוזר: לקוחות מופתעים מכך שהשירות לא מסתיים ברגע שהאשראי עובר. רבים מציינים את השקט הנפשי ואת העובדה שיש "אבא ואמא" למוצר. בחיפוש אחר מילאנו מעצבים איכות חוות דעת, בולטים סיפורי מקרה של לקוחות עם דרישות מורכבות - סלונים בזוויות לא סטנדרטיות, דירות גן עם צרכים ספציפיים, או אנשים שחיפשו פתרון לבעיות גב - ומצאו מענה מדויק. זהו כנראה המדד האמיתי להצלחה: כשלקוח הופך לשגריר.

מראשון לציון ועד ירושלים: סטנדרט אחד שחוצה ערים

מילאנו מעצבים איכות מנגישה את איכות המותג למרבית הישראלים. במרכז, סניף הדגל בראשון לציון (אברהם בומה שביט 1) ממוקם בלב פועם של עולם העיצוב הישראלי ומשמש מוקד משיכה ללקוחות מכל גוש דן והשפלה, המגיעים להתרשם מתצוגת ענק שמתעדכנת ללא הרף בטרנדים העולמיים החמים ביותר.

במקביל, הסניף הירושלמי (יד חרוצים 16) ממשיך להוות עוגן יציב לתושבי הבירה וההרים, שיודעים שאין צורך לנסוע רחוק כדי לקבל איכות בינלאומית. העובדה שהרשת מחזיקה בשני מוקדי ענק אלו מעידה על חוזק המותג ועל האמון שהקהל הישראלי נותן בו. זהו לא טרנד חולף, אלא מוסד עיצובי יציב שמביא את הבשורה גם למרכז וגם לירושלים באותה רמת שירות ואיכות.

מה צופן לנו העתיד? הצצה לקולקציית 2026

סיור באולמות התצוגה של מילאנו הוא גם הצצה למגמות העיצוב העולמיות שיכנסו לבתים שלנו בשנה הקרובה. המומחים של מילאנו מצביעים על שלוש מגמות עיקריות:

השורה התחתונה

עיצוב הבית הוא השקעה לטווח ארוך, וכשמדובר בריהוט שאמור לשרת אותנו יום-יום, אסור להמר. אם אתם עומדים בפני רכישת סלון, פינת אוכל או ריהוט משלים, אל תסתפקו ב"מה שיש במלאי". השילוב המנצח שבין התאמה אישית מלאה, איכות חומרים בלתי מתפשרת וגיבוי של חוות דעת חיוביות מקיר לקיר, הופך את הביקור ב-"מילאנו" לתחנת חובה. כי בסופו של יום, מגיע לכם לחזור לבית שמרגיש בדיוק כמוכם.

רוצים לראות איך זה נראה אצלכם בסלון? היכנסו לקולקציה החדשה באתר: https://milano-il.com

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

חתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELSחתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELS

פתרונות חסכוניים להאכלת חתולי רחוב בזול

עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן לחתולים בלי לקרוע את הכיס


נושאים בכתבה חיות מחמד

האכלת חתולי רחוב או חתולי חצר נובעת מחמלה, תחושת אחריות ורצון להעניק איכות חיים גם לחתולים שלא זכו לבית חם ואוהב. אך לצד זאת, מגיע גם האתגר הכלכלי. מזון לחתולים יכול להפוך במהירות להוצאה חודשית משמעותית, במיוחד לאור העובדה שרוב המאכילים מגלים שחתולים דוגלים במבצע "חבר מביא חבר" – אם מאכילים אחד, זה עשוי להגיע תוך זמן קצר להאכלה מפוארת של עשרות חתולים.

החדשות הטובות הן שיש דרכים מצוינות להעניק לחתולים תזונה מספקת ובריאה, בלי לקרוע את הכיס. עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן.

בחרו אוכל לחתולים זול אך איכותי

המפתח הוא לחפש אוכל לחתולים זול שמאזן בין מחיר  לבין ערכים תזונתיים . חתולי רחוב אינם צריכים מזון פרימיום יקר שנועד לחתולי בית מפונקים, עם פרווה מטופחת ותפריט מוקפד. הם זקוקים למזון בסיסי, עשיר בחלבון מן החי, עם רכיבים שקל לעכל ושנותנים להם אנרגיה לשרוד בתנאי חוץ.

התמקדו במותגים כמו ביו פורם, קיקו, סטאר קט ואחרים. אלו דוגמאות למזונות שלא מתיימרים להיות “גורמה”, אלא עושים את העבודה: משביעים, מספקים רכיבי תזונה חשובים, ונמכרים במחיר נוח במיוחד למי שמאכיל עשרות חתולים. 

קנו בגדול כדי לחסוך בענק

במקום לקנות שקי מזון קטנים של קילוגרם או שניים בכל פעם, עדיף להשקיע בשק גדול של 18–20 ק"ג. הסיבה פשוטה: ככל שהשק גדול יותר, העלות לקילוגרם יורדת משמעותית. כשמדובר בהאכלה יום-יומית של עשרות חתולים, ההפרש הזה מצטבר לחיסכון של מאות שקלים בכל חודש.