PEACH ודפנה גיא-שטגמן מקימים זרוע לאסטרטגיה חברתית

הזרוע המשותפת תעסוק ביצירת תוכן ואסטרטגיה בעלת אחריות חברתית, עבור חברות מסחריות ובחיבורם עם עמותות
משה בנימין | (3)

חברת התוכן PEACH מקימה בשותפות עם דפנה גיא-שטגמן חברה בשם PEACH AGENDA שתשמש כזרוע ייעודית שתעסוק בבניית אסטרטגיה חברתית עבור חברות במשק. 

החברה המשותפת תעסוק ביצירת תוכן ואסטרטגיה בעלת אחריות חברתית, עבור חברות מסחריות ובחיבורם עם עמותות. "השוק הישראלי מבין שהעולם החדש עוסק בתוכן ובעשייה למען הסביבה ולחברה בה אנו חיים. בעידן של היום חברה מסחרית בלי ערכים ומסר חברתי, היא כמו מוצר ללא תקציב שיווק" אומר שראל דניר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-PEACH. 

דפנה גיא-שטגמן, שתחבור ל-PEACH היא בעלת "אג'נדות" - סוכנות לפרסום חברתי. בעברה שימשה שטגמן-גיא כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים של ערוץ 10 ובמסגרת תפקידה פיתחה שת"פים בתכניות כגון "בייבי בום", "הישרדות", "היפה והחנון" ו-"ערב טוב עם גיא פינס". כמו כן גיא-שטגמן עבדה בעבר בחברת התוכן גריי קונטנט מקבוצת אדלר חומסקי. 

"לתפיסתי אחריות חברתית איננה רק אתיקה טובה, זוהי התנהלות עסקית נכונה" אומרת גיא-שטגמן. "צרכנים מתגמלים מותגים שרוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר ומשקפים את הערכים שלהם. היום חשוב לחברות לבנות שותפויות עם שחקנים חברתיים וקמפיינים סביב יוזמות טובות חברתיות, להצטרף לשיחה ולקדם קהילות ולא לחתור רק לשורת הרווח הכלכלי של החברה. צרכנים מצפים שהמותגים ידברו בשקיפות ויציפו תקשורתית את העשייה החברתית ולכן מותגים כבר לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מחוץ לשיח החברתי. אני רואה את שנת 2020 כשנה בה אקטיביזם של המותג יהפוך לחלק מכריע באסטרטגיית המותג".

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עפרה 05/01/2020 16:18
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 2.
    עדי אליאב 21/09/2019 23:14
    הגב לתגובה זו
    מקצוענית ונעימת הליכות,כיף לעבוד איתה. בהצלחה.
  • 1.
    2 מהטובים בתחומם. שיהיה בהצלחה!! (ל"ת)
    נתי יעקובי 19/09/2019 11:15
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.