הבליץ של הרגע האחרון: כמה קיבלו הראיונות של נתניהו וגנץ?
בישורת האחרונה של מערכת הבחירות לכנסת ה-22, העניקו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ שלל ראיונות לתכניות הטלוויזיה השונות, במטרה לספק תשובות ולגרד עוד מצביעים.
נתניהו העניק ראיונות בשבת לפגוש את העיתונות של קשת 12, המטה המרכזי של רשת 13, חדשות השבת בכאן 11, ובשישי - לשרון ורני בע"מ. גנץ התראיין בשבת לפגוש את העיתונות והמטה, ובשישי – לאופירה וברקוביץ (קשת 12).
ראיונות נתניהו בסופ"ש:
פגוש את העיתונות (קשת 12, שבת, 19:50-20:13) - 17.4%,
המטה המרכזי (רשת 13, שבת, 19:29-19:50) - 6.7%,
חדשות השבת (כאן 11, שבת, 20:27-20:47) – 4%,
שרון ורני בע"מ (רשת 13, שישי, 19:09-19:56) – 9.2%.
ראיונות גנץ בסופ"ש:
פגוש את העיתונות (קשת 12, שבת, 19:33-19:50) - 10.5%,
המטה המרכזי (רשת 13, שבת, 19:10-19:23) - 5.2%,
אופירה וברקוביץ (קשת 12, שישי, 19:22-19:55) – 7.5%.
ונחזור לשאר נתוני הרייטינג:
נינג'ה ישראל (קשת 12) קיבלה 19.9% (552K), מול חצי גמר המרוץ למיליון (רשת 13) שהסתפקה ב-11.2% (374K). רואים עולם (כאן 11) עם 2.5% (92K).
'אנשים' (קשת 12) - 13.6%, 'העברים' (כאן 11) - 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
החלק הראשון של פגוש את העיתונות (קשת 12 - 18:09-19:00) הניב 6.9%, והחלק השני (קשת 12 - 19:07-20:13) עם 12%, גבוה משמעותית מהרייטינג הרגיל – בזכות הראיון עם נתניהו.
החלק הראשון של המטה (רשת 13 - 18:00-19:00) ניפק 4.4%, והחלק השני (רשת 13 - 19:07-19:51 עם 6%. גם כאן התראיין נתניהו.
משדר בחירות מיוחד (כאן 11 - 18:30-20:00) הניב 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת 12), שקיבלה את הזנב של הראיון עם נתניהו מפגוש את העיתונות, התחזקה ב-2 נקודות ל-19.2% (535K),
מול מהדורת שבת (רשת 13) שניפקה 8.1% (264K),
חדשות שבת (כאן 11) עם הראיון עם נתניהו, הניבה 4% (119K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6%,
רשת 13: 4.1%,
כאן 11: 0.7%.
יום ו':
הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלה 12.7% (377K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי' (קשת 12) עם 9.5% (264K). מנגד התחזקה שי בשידור (רשת 13) מ-5.7% לפני שבוע ל-7.2% (200K) בשישי האחרון. שידור חוזר של הסדרה פמת"א (כאן 11) התחזק ל-1.2% (25K).
שידור חוזר של נינג'ה ישראל (קשת 12) - 5.9%, שידור חוזר של לעוף על המיליון (רשת 13) - 4.5%, שידור חוזר של פמת"א (כאן 11) - 1.2%, שידור חוזר של שב"ס (כאן 11) - 1%.
רצועת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.4%,
ועקפה את שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) עם 3.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ (קשת 12), שאירחה את גנץ (נתוני הצפייה של הראיון עצמו – למעלה), הניבה 7.7%,
ובפער קטן משרון ורני בע"מ (רשת 13), שנהנתה מהרייטינג של נתניהו, כדי לקפוץ ל-7.3%.
סוכן תרבות (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) רשמה 12.1% (365K),
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שזינקה ל-7.5% (250K), אחרי ה-5.8% שבוע לפני כן, בזכות הראיון עם נתניהו ששודר לפני התכנית והעניק רייטינג גבוה לשרון ורני בע"מ.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
חדשות השבוע (כאן 11) עם 2.6% (77K).
יום ה':
מאסטר שף (קשת 12) הניבה 20.3% (504K), מול גב האומה (רשת 13) עם 7.3% (186K). ספיישל הבחירות של המרדף (כאן 11) עם 4.1% (100K).
'ועידת המשפיעים ארז טל וקטורזה' (קשת 12) - 12.1%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
רצועת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 3.6%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.4%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 6.5%, שש עם עודד בן עמי - 8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.6%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.
כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 8.7%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.5%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם נתון נמוך יותר - 4.8%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 1.8%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 16.7% (402K),
ב-10 נקודות יותר מאשר חדשות 13 עם 6.6% (183K).
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.7% (91K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6.8%,
רשת 13: 2.6%,
כאן 11: 1.1%.
- 6.לכל המאמינים כי יסגור את התאגיד: הוא הקים את המפלצת! (ל"ת)עובדה 16/09/2019 09:39הגב לתגובה זו
- 5.כלכלן 15/09/2019 16:02הגב לתגובה זושלדון אדלסון
- 4.ראובן שלמה 15/09/2019 12:32הגב לתגובה זובשורה לכל הצחצחים. הסולטן שלכם נתניהו פג תוקפו
- 3.משה 15/09/2019 10:42הגב לתגובה זואל מול מתקפת התעמולה של שרון גל, איילה חסון ורינה מצליח נאלצו ידידיו מליגת העל - טראמפ ופוטין לקחת את הטיול בנוכל המאיים לשרוף את כל המזרח התיכון אם ייאלץ להפרד מהשלטון לידיהם. זה באמת "ליגה אחרת".
- 2.אלעד 15/09/2019 10:39הגב לתגובה זואני איש שמאל, אבל הפעם החלטתי להצביע לנתניהו. אני בטוח שהוא זה שלאחר הבחירות ישים סוף לשערורייה המכונה "כאן 11". לפיד כמובן שלא יעשה את זה, כיוון שהוא זה שאחראי למחדל, ומי כמו לפיד שלא יודה לעולם בטעות (הוא הרי יודע הכל). לעומתו, כפי שכבר כתבנו לא פעם, נתניהו ישנה את החוק שאוסר לקצץ בתקציב התאגיד, ויחד עם קיצוצי התקציב הצפויים יחסל את הבזבוז המשווע הזה. ולכן, אני לא מאמין שאני עושה את זה, אבל אצביע לנתניהו, כדי שסוף סוף פרשת התאגיד תגיע לקיצה.
- 1.ברקוביץ הך פודל לאופירה המגעילה (ל"ת)מלי 15/09/2019 10:29הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.