שת"פ בין ישראל היום ל-i24NEWS לסיקור מערכת הבחירות
ישראל היום וערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS יסקרו יחדיו את בחירות 2019, שיכלול תכניות טלוויזיה, סקר מנדטים שבועי שבועי ופעילות בדיגיטל. לשם כך יוקם דסק בחירות משותף עם עיתונאים ואנשי תוכן מ-2 הגופים, שיפיקו 2 תכניות שבועיות בנות חצי שעה כל אחת.
התכניות ישודרו ב-LIVE מאולפני i24NEWS בנמל יפו מידי יום ראשון בשעה 20:00 בערוץ i24NEWS באנגלית (אפיק 34 ו-200 ב-HOT) ובשעה 20:30 בצרפתית (אפיק 144 ב-HOT). במקביל, התכניות יועברו בשידור חי בפלטפורמות הדיגיטליות של 2 הגופים - אתר 'ישראל היום' באנגלית ואתר i24news.tv. בתום השידור החי, תעלה לאתר בעברית של 'ישראל היום' תכנית ערוכה בשילוב כתוביות בעברית.
את התכנית באנגלית תגיש נורית בן ואת התכנית בצרפתית ברברה שרר. לצידן יגיש ב-2 התכניות העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט. התכניות יכללו ראיון מרכזי עם אחד מראשי המפלגות ומתמודדים מובילים.
"שיתוף הפעולה בין ישראל היום ו-i24NEWS לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הוא טבעי ונכון עבורנו", אומר ביסמוט, "יש כאן חיבור של 2 עולמות תוכן שיביאו ערך מוסף לתקשורת הישראלית ולסיקור מערכת הבחירות".
מנכ"ל i24NEWS פרנק מלול הוסיף: "חבירה של 2 כלי תקשורת לסיקור מערכת בחירות היא מהלך נפוץ בעולם ואני שמח שבחירות 2019 בישראל העניקו לנו את ההזדמנות לעבוד בשיתוף פעולה עם 'ישראל היום'. כערוץ חדשות בינ"ל המשדר מלב המזרח התיכון, שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לצלול עמוק יותר לתוך מערכת הבחירות הישראלית ולהעניק לצופים שלנו ברחבי העולם תמונה מלאה על הנעשה בפוליטיקה הישראלית מלאת התהפוכות".
- 1.דודל 30/01/2019 16:55הגב לתגובה זומכבסת כסף מדנמרק :))))))
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
