שת"פ בין ישראל היום ל-i24NEWS לסיקור מערכת הבחירות
ישראל היום וערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS יסקרו יחדיו את בחירות 2019, שיכלול תכניות טלוויזיה, סקר מנדטים שבועי שבועי ופעילות בדיגיטל. לשם כך יוקם דסק בחירות משותף עם עיתונאים ואנשי תוכן מ-2 הגופים, שיפיקו 2 תכניות שבועיות בנות חצי שעה כל אחת.
התכניות ישודרו ב-LIVE מאולפני i24NEWS בנמל יפו מידי יום ראשון בשעה 20:00 בערוץ i24NEWS באנגלית (אפיק 34 ו-200 ב-HOT) ובשעה 20:30 בצרפתית (אפיק 144 ב-HOT). במקביל, התכניות יועברו בשידור חי בפלטפורמות הדיגיטליות של 2 הגופים - אתר 'ישראל היום' באנגלית ואתר i24news.tv. בתום השידור החי, תעלה לאתר בעברית של 'ישראל היום' תכנית ערוכה בשילוב כתוביות בעברית.
את התכנית באנגלית תגיש נורית בן ואת התכנית בצרפתית ברברה שרר. לצידן יגיש ב-2 התכניות העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט. התכניות יכללו ראיון מרכזי עם אחד מראשי המפלגות ומתמודדים מובילים.
"שיתוף הפעולה בין ישראל היום ו-i24NEWS לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הוא טבעי ונכון עבורנו", אומר ביסמוט, "יש כאן חיבור של 2 עולמות תוכן שיביאו ערך מוסף לתקשורת הישראלית ולסיקור מערכת הבחירות".
מנכ"ל i24NEWS פרנק מלול הוסיף: "חבירה של 2 כלי תקשורת לסיקור מערכת בחירות היא מהלך נפוץ בעולם ואני שמח שבחירות 2019 בישראל העניקו לנו את ההזדמנות לעבוד בשיתוף פעולה עם 'ישראל היום'. כערוץ חדשות בינ"ל המשדר מלב המזרח התיכון, שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לצלול עמוק יותר לתוך מערכת הבחירות הישראלית ולהעניק לצופים שלנו ברחבי העולם תמונה מלאה על הנעשה בפוליטיקה הישראלית מלאת התהפוכות".
- 1.דודל 30/01/2019 16:55הגב לתגובה זומכבסת כסף מדנמרק :))))))

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.