הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד

למרות שלא מן הנמנע כי תל"ם תחבור למפלגות אחרות לקראת בחירות 2019, שר הביטחון לשעבר כבר ערוך תקשורתית לקמפיין - עם אסטרטגית, מנהל דיגיטל ודובר
אלכסנדר כץ | (7)

הכוורת של משה בוגי יעלון לקמפיין בחירות 2019, הולכת ומתגבשת. תמי שינקמן תהיה האסטרטגית בקמפיין של יעלון ומפלגתו החדשה תל"ם, נמרוד פרידברג יהיה אחראי על ניהול מערך התקשורת הדיגיטלית של המפלגה, ואילו דובר המפלגה יהיה אילן אוסטפלד.

 היכנסו למדור הבחירות של BizPortal

לשינקמן, בעלת משרד תמי שינקמן ושות', ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול אסטרטגיה, יחסי ציבור, תקשורת דיגיטלית, ניהול קמפיינים פוליטיים, משברים ומאבקים. בשנת 1999 שימשה בצוות הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה של אהוד ברק ומפלגת העבודה וכיהנה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בין השנים 1999 עד 2007 ב-5 משרדי ממשלה שונים. בבחירות 2015 ליוותה את בוז'י הרצוג והמחנה הציוני. לאחרונה עבדה עם מוטי ששון בבחירות המקומיות בחולון – בהן ניצח בפעם השישית ברציפות. היא גם זכורה כזו שלוותה תקשורתית את המאבק לשחרורו של גלעד שליט משבי החמאס.

 

פרידברג הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד Feedmedia, והוא זה שינהל את מערך הדיגיטל והקריאייטיב של הקמפיין.  פרידברג שימש בדוברות הליכוד בבחירות ב-2009, דוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד ב-2012 וניהל את מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני ב-2015. לפרידברג ניסיון בניהול דיגיטלי וקריאטיבי גם בבחירות בחו"ל, בסרביה ב- 2016 ובאלבניה ב-2017.

 

ואילו את מערך התקשורת והדוברות יוביל אילן אוסטפלד, שמלווה תקשורתית את יעלון בשנתיים האחרונות. בעבר שימש כעורך רשת מקומונים בשרון, ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון, כיועץ תקשורת לשרי החוץ והביטחון וליו"ר הכנסת.

 

לא מן הנמנע כי יהיו בעתיד הקרוב חיבורים של תל"ם עם מפלגות נוספות, למשל זו של בני גנץ – וריצה משותפת. למרות זאת, כוורת הקמפיין כבר התארגנה לריצה עצמאית. בסקרים סובל יעלון מחולשה רבה, ומתקשה לעבור את אחוז החסימה בהתמודדות עצמאית. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עידו 13/01/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    בעיקר שינקמן שחתומה על כשלונות ועל הפיאסקו של השמאל בשנים האחרונות
  • 5.
    רק יעלון 12/01/2019 20:11
    הגב לתגובה זו
    רק יעלון יושרה וניסיון
  • 4.
    פרידמן 12/01/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    פרידמנים מתים..
  • 3.
    המשיח 11/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    שיכניס את ליאור אזריה לשורותיו הציבור לא ישכח לך את זה 0 מנדטים
  • 2.
    לא יכול להיות שכולם לבנבנים מהשבט השמאלני. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הצחיק 10/01/2019 21:17
    הגב לתגובה זו
    לא חבל על הכסף ? אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה . אולי שיקח את ציפורע שפיצר יש לה כסף לבחירות . גם הוא צריך את סנצו פנצו גידי להצליח .
  • הוא לא דון קישוט, הוא סנשו פנשו. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״