הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד
הכוורת של משה בוגי יעלון לקמפיין בחירות 2019, הולכת ומתגבשת. תמי שינקמן תהיה האסטרטגית בקמפיין של יעלון ומפלגתו החדשה תל"ם, נמרוד פרידברג יהיה אחראי על ניהול מערך התקשורת הדיגיטלית של המפלגה, ואילו דובר המפלגה יהיה אילן אוסטפלד.
היכנסו למדור הבחירות של BizPortal
לשינקמן, בעלת משרד תמי שינקמן ושות', ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול אסטרטגיה, יחסי ציבור, תקשורת דיגיטלית, ניהול קמפיינים פוליטיים, משברים ומאבקים. בשנת 1999 שימשה בצוות הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה של אהוד ברק ומפלגת העבודה וכיהנה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בין השנים 1999 עד 2007 ב-5 משרדי ממשלה שונים. בבחירות 2015 ליוותה את בוז'י הרצוג והמחנה הציוני. לאחרונה עבדה עם מוטי ששון בבחירות המקומיות בחולון – בהן ניצח בפעם השישית ברציפות. היא גם זכורה כזו שלוותה תקשורתית את המאבק לשחרורו של גלעד שליט משבי החמאס.
פרידברג הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד Feedmedia, והוא זה שינהל את מערך הדיגיטל והקריאייטיב של הקמפיין. פרידברג שימש בדוברות הליכוד בבחירות ב-2009, דוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד ב-2012 וניהל את מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני ב-2015. לפרידברג ניסיון בניהול דיגיטלי וקריאטיבי גם בבחירות בחו"ל, בסרביה ב- 2016 ובאלבניה ב-2017.
ואילו את מערך התקשורת והדוברות יוביל אילן אוסטפלד, שמלווה תקשורתית את יעלון בשנתיים האחרונות. בעבר שימש כעורך רשת מקומונים בשרון, ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון, כיועץ תקשורת לשרי החוץ והביטחון וליו"ר הכנסת.
לא מן הנמנע כי יהיו בעתיד הקרוב חיבורים של תל"ם עם מפלגות נוספות, למשל זו של בני גנץ – וריצה משותפת. למרות זאת, כוורת הקמפיין כבר התארגנה לריצה עצמאית. בסקרים סובל יעלון מחולשה רבה, ומתקשה לעבור את אחוז החסימה בהתמודדות עצמאית.
- 6.עידו 13/01/2019 15:50הגב לתגובה זובעיקר שינקמן שחתומה על כשלונות ועל הפיאסקו של השמאל בשנים האחרונות
- 5.רק יעלון 12/01/2019 20:11הגב לתגובה זורק יעלון יושרה וניסיון
- 4.פרידמן 12/01/2019 17:06הגב לתגובה זופרידמנים מתים..
- 3.המשיח 11/01/2019 15:07הגב לתגובה זושיכניס את ליאור אזריה לשורותיו הציבור לא ישכח לך את זה 0 מנדטים
- 2.לא יכול להיות שכולם לבנבנים מהשבט השמאלני. (ל"ת)זוועה גלון 11/01/2019 11:00הגב לתגובה זו
- 1.הצחיק 10/01/2019 21:17הגב לתגובה זולא חבל על הכסף ? אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה . אולי שיקח את ציפורע שפיצר יש לה כסף לבחירות . גם הוא צריך את סנצו פנצו גידי להצליח .
- הוא לא דון קישוט, הוא סנשו פנשו. (ל"ת)זוועה גלון 11/01/2019 11:01הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
