הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד

למרות שלא מן הנמנע כי תל"ם תחבור למפלגות אחרות לקראת בחירות 2019, שר הביטחון לשעבר כבר ערוך תקשורתית לקמפיין - עם אסטרטגית, מנהל דיגיטל ודובר
אלכסנדר כץ | (7)

הכוורת של משה בוגי יעלון לקמפיין בחירות 2019, הולכת ומתגבשת. תמי שינקמן תהיה האסטרטגית בקמפיין של יעלון ומפלגתו החדשה תל"ם, נמרוד פרידברג יהיה אחראי על ניהול מערך התקשורת הדיגיטלית של המפלגה, ואילו דובר המפלגה יהיה אילן אוסטפלד.

 היכנסו למדור הבחירות של BizPortal

לשינקמן, בעלת משרד תמי שינקמן ושות', ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול אסטרטגיה, יחסי ציבור, תקשורת דיגיטלית, ניהול קמפיינים פוליטיים, משברים ומאבקים. בשנת 1999 שימשה בצוות הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה של אהוד ברק ומפלגת העבודה וכיהנה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בין השנים 1999 עד 2007 ב-5 משרדי ממשלה שונים. בבחירות 2015 ליוותה את בוז'י הרצוג והמחנה הציוני. לאחרונה עבדה עם מוטי ששון בבחירות המקומיות בחולון – בהן ניצח בפעם השישית ברציפות. היא גם זכורה כזו שלוותה תקשורתית את המאבק לשחרורו של גלעד שליט משבי החמאס.

 

פרידברג הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד Feedmedia, והוא זה שינהל את מערך הדיגיטל והקריאייטיב של הקמפיין.  פרידברג שימש בדוברות הליכוד בבחירות ב-2009, דוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד ב-2012 וניהל את מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני ב-2015. לפרידברג ניסיון בניהול דיגיטלי וקריאטיבי גם בבחירות בחו"ל, בסרביה ב- 2016 ובאלבניה ב-2017.

 

ואילו את מערך התקשורת והדוברות יוביל אילן אוסטפלד, שמלווה תקשורתית את יעלון בשנתיים האחרונות. בעבר שימש כעורך רשת מקומונים בשרון, ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון, כיועץ תקשורת לשרי החוץ והביטחון וליו"ר הכנסת.

 

לא מן הנמנע כי יהיו בעתיד הקרוב חיבורים של תל"ם עם מפלגות נוספות, למשל זו של בני גנץ – וריצה משותפת. למרות זאת, כוורת הקמפיין כבר התארגנה לריצה עצמאית. בסקרים סובל יעלון מחולשה רבה, ומתקשה לעבור את אחוז החסימה בהתמודדות עצמאית. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עידו 13/01/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    בעיקר שינקמן שחתומה על כשלונות ועל הפיאסקו של השמאל בשנים האחרונות
  • 5.
    רק יעלון 12/01/2019 20:11
    הגב לתגובה זו
    רק יעלון יושרה וניסיון
  • 4.
    פרידמן 12/01/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    פרידמנים מתים..
  • 3.
    המשיח 11/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    שיכניס את ליאור אזריה לשורותיו הציבור לא ישכח לך את זה 0 מנדטים
  • 2.
    לא יכול להיות שכולם לבנבנים מהשבט השמאלני. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הצחיק 10/01/2019 21:17
    הגב לתגובה זו
    לא חבל על הכסף ? אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה . אולי שיקח את ציפורע שפיצר יש לה כסף לבחירות . גם הוא צריך את סנצו פנצו גידי להצליח .
  • הוא לא דון קישוט, הוא סנשו פנשו. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.