הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד

למרות שלא מן הנמנע כי תל"ם תחבור למפלגות אחרות לקראת בחירות 2019, שר הביטחון לשעבר כבר ערוך תקשורתית לקמפיין - עם אסטרטגית, מנהל דיגיטל ודובר
אלכסנדר כץ | (7)

הכוורת של משה בוגי יעלון לקמפיין בחירות 2019, הולכת ומתגבשת. תמי שינקמן תהיה האסטרטגית בקמפיין של יעלון ומפלגתו החדשה תל"ם, נמרוד פרידברג יהיה אחראי על ניהול מערך התקשורת הדיגיטלית של המפלגה, ואילו דובר המפלגה יהיה אילן אוסטפלד.

 היכנסו למדור הבחירות של BizPortal

לשינקמן, בעלת משרד תמי שינקמן ושות', ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול אסטרטגיה, יחסי ציבור, תקשורת דיגיטלית, ניהול קמפיינים פוליטיים, משברים ומאבקים. בשנת 1999 שימשה בצוות הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה של אהוד ברק ומפלגת העבודה וכיהנה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בין השנים 1999 עד 2007 ב-5 משרדי ממשלה שונים. בבחירות 2015 ליוותה את בוז'י הרצוג והמחנה הציוני. לאחרונה עבדה עם מוטי ששון בבחירות המקומיות בחולון – בהן ניצח בפעם השישית ברציפות. היא גם זכורה כזו שלוותה תקשורתית את המאבק לשחרורו של גלעד שליט משבי החמאס.

 

פרידברג הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד Feedmedia, והוא זה שינהל את מערך הדיגיטל והקריאייטיב של הקמפיין.  פרידברג שימש בדוברות הליכוד בבחירות ב-2009, דוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד ב-2012 וניהל את מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני ב-2015. לפרידברג ניסיון בניהול דיגיטלי וקריאטיבי גם בבחירות בחו"ל, בסרביה ב- 2016 ובאלבניה ב-2017.

 

ואילו את מערך התקשורת והדוברות יוביל אילן אוסטפלד, שמלווה תקשורתית את יעלון בשנתיים האחרונות. בעבר שימש כעורך רשת מקומונים בשרון, ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון, כיועץ תקשורת לשרי החוץ והביטחון וליו"ר הכנסת.

 

לא מן הנמנע כי יהיו בעתיד הקרוב חיבורים של תל"ם עם מפלגות נוספות, למשל זו של בני גנץ – וריצה משותפת. למרות זאת, כוורת הקמפיין כבר התארגנה לריצה עצמאית. בסקרים סובל יעלון מחולשה רבה, ומתקשה לעבור את אחוז החסימה בהתמודדות עצמאית. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עידו 13/01/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    בעיקר שינקמן שחתומה על כשלונות ועל הפיאסקו של השמאל בשנים האחרונות
  • 5.
    רק יעלון 12/01/2019 20:11
    הגב לתגובה זו
    רק יעלון יושרה וניסיון
  • 4.
    פרידמן 12/01/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    פרידמנים מתים..
  • 3.
    המשיח 11/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    שיכניס את ליאור אזריה לשורותיו הציבור לא ישכח לך את זה 0 מנדטים
  • 2.
    לא יכול להיות שכולם לבנבנים מהשבט השמאלני. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הצחיק 10/01/2019 21:17
    הגב לתגובה זו
    לא חבל על הכסף ? אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה . אולי שיקח את ציפורע שפיצר יש לה כסף לבחירות . גם הוא צריך את סנצו פנצו גידי להצליח .
  • הוא לא דון קישוט, הוא סנשו פנשו. (ל"ת)
    זוועה גלון 11/01/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.