הכוורת של בוגי: תמי שינקמן, נמרוד פרידברג ואילן אוסטפלד
הכוורת של משה בוגי יעלון לקמפיין בחירות 2019, הולכת ומתגבשת. תמי שינקמן תהיה האסטרטגית בקמפיין של יעלון ומפלגתו החדשה תל"ם, נמרוד פרידברג יהיה אחראי על ניהול מערך התקשורת הדיגיטלית של המפלגה, ואילו דובר המפלגה יהיה אילן אוסטפלד.
היכנסו למדור הבחירות של BizPortal
לשינקמן, בעלת משרד תמי שינקמן ושות', ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול אסטרטגיה, יחסי ציבור, תקשורת דיגיטלית, ניהול קמפיינים פוליטיים, משברים ומאבקים. בשנת 1999 שימשה בצוות הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה של אהוד ברק ומפלגת העבודה וכיהנה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל בין השנים 1999 עד 2007 ב-5 משרדי ממשלה שונים. בבחירות 2015 ליוותה את בוז'י הרצוג והמחנה הציוני. לאחרונה עבדה עם מוטי ששון בבחירות המקומיות בחולון – בהן ניצח בפעם השישית ברציפות. היא גם זכורה כזו שלוותה תקשורתית את המאבק לשחרורו של גלעד שליט משבי החמאס.
פרידברג הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד Feedmedia, והוא זה שינהל את מערך הדיגיטל והקריאייטיב של הקמפיין. פרידברג שימש בדוברות הליכוד בבחירות ב-2009, דוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד ב-2012 וניהל את מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של המחנה הציוני ב-2015. לפרידברג ניסיון בניהול דיגיטלי וקריאטיבי גם בבחירות בחו"ל, בסרביה ב- 2016 ובאלבניה ב-2017.
ואילו את מערך התקשורת והדוברות יוביל אילן אוסטפלד, שמלווה תקשורתית את יעלון בשנתיים האחרונות. בעבר שימש כעורך רשת מקומונים בשרון, ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון, כיועץ תקשורת לשרי החוץ והביטחון וליו"ר הכנסת.
לא מן הנמנע כי יהיו בעתיד הקרוב חיבורים של תל"ם עם מפלגות נוספות, למשל זו של בני גנץ – וריצה משותפת. למרות זאת, כוורת הקמפיין כבר התארגנה לריצה עצמאית. בסקרים סובל יעלון מחולשה רבה, ומתקשה לעבור את אחוז החסימה בהתמודדות עצמאית.
- 6.עידו 13/01/2019 15:50הגב לתגובה זובעיקר שינקמן שחתומה על כשלונות ועל הפיאסקו של השמאל בשנים האחרונות
- 5.רק יעלון 12/01/2019 20:11הגב לתגובה זורק יעלון יושרה וניסיון
- 4.פרידמן 12/01/2019 17:06הגב לתגובה זופרידמנים מתים..
- 3.המשיח 11/01/2019 15:07הגב לתגובה זושיכניס את ליאור אזריה לשורותיו הציבור לא ישכח לך את זה 0 מנדטים
- 2.לא יכול להיות שכולם לבנבנים מהשבט השמאלני. (ל"ת)זוועה גלון 11/01/2019 11:00הגב לתגובה זו
- 1.הצחיק 10/01/2019 21:17הגב לתגובה זולא חבל על הכסף ? אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה . אולי שיקח את ציפורע שפיצר יש לה כסף לבחירות . גם הוא צריך את סנצו פנצו גידי להצליח .
- הוא לא דון קישוט, הוא סנשו פנשו. (ל"ת)זוועה גלון 11/01/2019 11:01הגב לתגובה זו

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
