שלי שפילמן יערי
צילום: ירון יצחקוב
פרסום ראשון

סמל"ת: שלי שפילמן מונתה לסמנכ"ל שיווק, לצד שינוי מבני

הבחירה בשפילמן אינה מקרית: 2 הצדדים עבדו בעבר כאשר זו שימשה כמשנה למנכ"ל LEAD המטפל בסובארו. במקביל, גם אסף אבישר ויוני אבי-טוב זכו לשדרוג
משה בנימין | (7)

יבואנית מותגי הרכב סמל"ת צפויה לבצע שינוי ארגוני במסגרתו תוקם חטיבת שיווק מאוחדת שתעניק שירותים לכלל המותגים והמחלקות - כך נודע לאייס. נכון להיום החברה - המייבאת לישראל את מותגי הרכב סובארו, אלפא רומיאו, פיאט, ג'יפ, קרייזלר ודודג', פועלת בהפרדה בין 2 מחלקות המטפלות במספר מותגים ונעזרות בצוותי שיווק המסונפים אליהן.

במסגרת השינוי המבני מונתה שלי שפילמן יערי לסמנכ"ל השיווק של סמל"ת לצד מינוים נוספים בגזרת מחלקות הרכב: הבחירה בשפילמן יערי אינה מקרית - שני הצדדים עבדו בעבר כאשר זו שימשה כמשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD המטפל בתקציב הפרסום של סובארו, עד לפני כ-4 חודשים, אז פרשה לאחר 6 שנים בסך הכל במשרד.

מנכ"ל קבוצת סמלת, אורי להב, שיגר לפני שעה קלה (יום ב') מייל לעובדי החברה בו פירט על שינוי המבנה הארגוני ושורת המינויים החדשים בקבוצה. מבנה החברה יכלול כעת 3 חטיבות לקוחות: חטיבת הרכב הפרטי שתכלול את המותגים סובארו ופיאט פרטיות, חטיבת הפרימיום שתכלול את המותגים אלפא רומיאו, ג'יפ, אבארט, קרייזלר ודודג' והחטיבה העסקית שתכלול את המותגים איווקו, פיאט מסחריות וראם.

מימין: אסף אבישר (צילום: אורטל בן יוסף), יוני אבי-טוב

את חטיבות הלקוחות יובילו, אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו עד כה, שיקבל את תפקיד מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי ויוני אבי-טוב שימשיך בתפקידו  ויוגדר מנכ"ל החטיבה העסקית.

עומר לוי, משנה למנכ"ל קבוצת סמלת ימלא באופן זמני את תפקיד מנכ"ל חטיבת הפרימיום עד להשלמת תהליך איוש מנכ"ל חדש לחטיבה זו שצפוי להיות בחודשים הקרובים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אסף 26/12/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
    מאחר שמה שנכתב למעלה פורסם כהודעה לעיתונות של קבוצת סמל"ת, הרי שהקדימון "פרסום ראשון" הוא אחיזת עיניים
  • 5.
    אחת שיודעת 26/12/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    מה עם הסמנכ"ל שיווק שהיה כל השנים?! התפוגג? נעלם?
  • ניר בן שלמה - עוד לא הגיע מישהו ברמתו עד כה (ל"ת)
    לוין הררי 24/10/2018 19:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    החנזיר הצהוב 26/12/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    מספר אחד בתחום!!! בהצלחה!
  • 3.
    יופייי שיעיפו עכשיו את ענבל דיין המזעזעת (ל"ת)
    אדם 26/12/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארגון ששינוי רק יעשה לו טוב (ל"ת)
    מנפגעי סמלת 25/12/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא היתה שותפה בליד ? (ל"ת)
    ליהיא 25/12/2017 19:25
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.