בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס
צילום: אייל נבו
פרסום ראשון

45 תלונות נגד הפרסומות של בר והודיס; הרשות ה-2 בודקת

הפרסומת המשותפת לבר ולאחיה און, הצליחה לגרור ביקורת קשה בתקשורת וברשתות החברתיות בעקבות הרמיזות לגילוי עריות
אלכסנדר כץ | (11)

הקמפיין של HOODIES תחת משרד הפרסום Awesome, הצליח לעורר ביקורת ציבורית רחבה, בעקבות מה שנראה כרמיזה לגילוי עריות. לאייס נודע כי אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב הצטברו עד כה כ-45 תלונות צופים בעקבות הפרסומת. 

 

בפרסומת שעלתה לאוויר בשבוע שעבר בכיכובם של בר רפאלי ואחיה און, מוצגת סיטואציה בה בר צופה אל בחור שיצא עירום מהמקלחת, ומתלבש בחדרו - מבלי שהיא רואה את פניו. בהמשך מתברר כי מדובר באחיה, שמגיעה ומחבק אותה, להפתעתה הרבה.

 

הפרסומת של בר רפאלי ואחיה און

 

לצד התלונות לרשות השנייה, גם בתקשורת וברשתות החברתיות ביקרו את הפרסומת. גם אנחנו כאן באייס לא ריחמנו עליה במצעד הפרסומות שלנו בשבוע שעבר.

ארסנל הכלים שבידי הרשות מגוון, והיא יכולה לבקש לתקן פרסומות או אף להסירן. בשלב זה הנושא נמצא בבדיקה וטרם הוחלט על הצעדים שיינקטו בנושא זה. 

 

כזכור, באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום שלה לידי משרד מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור 2 הצדדים ומותג האופנה עשה באוקטובר פניית פרסה בחזרה. הפרסומת הנוכחית היא הראשונה של הצדדים בקדנציה השנייה שלהם יחדיו, והיא אכן הצליחה לעורר הדים ושיח ציבורי.

 

מהרשות השנייה טרם התקבלה תגובה. 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    זאב 12/12/2018 05:21
    הגב לתגובה זו
    את חשודה בטימטום.
  • 6.
    גילוי עריות 09/11/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שמשרד שמתעסק במיתוג מנסה לעשות פרסום.
  • 5.
    oferdesade 09/11/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
    ובעוד 50 שנה, כשישכב על משכבו, יזכרו שהתעלל בהן נפשית. הכריח אותן לעשות את מה שלא רצו. הכריח אותן לקבל בוכטה של כסף, אחרת היו עושות את זה חינם.
  • 4.
    סתם 08/11/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    הפוך גוטה, תחליפו תפקידים בין בר לאחיה
  • 3.
    יניב 08/11/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    לעומת הפרסומת הקודמת שלהם שאיש לא זוכר מה היא היתה, זאת עושה גלים. אז אולי הם כן עושים משהו טוב?
  • 2.
    גבר גבר 08/11/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    מביש לצפות בזה
  • 1.
    יאיר 08/11/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    אולי המשרד הקודם שלהם שלח את כל התלונות ? מה כל כך מרגיז בפרסומות הזאת לעומת פרסומות אחרות שיש היום ? כמו פרסומות שמראות זין וכו ? תעלומה
  • יותר הגיוני 08/11/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    יותר הגיוני שהלקוח עצמו כתב את 45 התלונות. בשביל זה הם עשו את הפרסום. כדי שיורידו אותם. צריך להכיר את הלקוח הזה כדי להבין איך הם עובדים. צריך להיות בימאי/מפיק/ספק ממש נואש כדי לעבוד איתם
  • חבורה של ערסים (ל"ת)
    לקוח מזעזע 15/11/2017 14:06
  • יאיר 08/11/2017 16:16
    אני מבין . שאתה מהמשרד הקודם שעבד איתם , תכף אבדוק איזה משרד זה היה באמת , מעניין . רק זוכר שזה משרד לא מוכר כזה
  • בטוחה שאתה צודק. (ל"ת)
    רותם 08/11/2017 16:16
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.