בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס
צילום: אייל נבו
פרסום ראשון

45 תלונות נגד הפרסומות של בר והודיס; הרשות ה-2 בודקת

הפרסומת המשותפת לבר ולאחיה און, הצליחה לגרור ביקורת קשה בתקשורת וברשתות החברתיות בעקבות הרמיזות לגילוי עריות
אלכסנדר כץ | (11)

הקמפיין של HOODIES תחת משרד הפרסום Awesome, הצליח לעורר ביקורת ציבורית רחבה, בעקבות מה שנראה כרמיזה לגילוי עריות. לאייס נודע כי אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב הצטברו עד כה כ-45 תלונות צופים בעקבות הפרסומת. 

 

בפרסומת שעלתה לאוויר בשבוע שעבר בכיכובם של בר רפאלי ואחיה און, מוצגת סיטואציה בה בר צופה אל בחור שיצא עירום מהמקלחת, ומתלבש בחדרו - מבלי שהיא רואה את פניו. בהמשך מתברר כי מדובר באחיה, שמגיעה ומחבק אותה, להפתעתה הרבה.

 

הפרסומת של בר רפאלי ואחיה און

 

לצד התלונות לרשות השנייה, גם בתקשורת וברשתות החברתיות ביקרו את הפרסומת. גם אנחנו כאן באייס לא ריחמנו עליה במצעד הפרסומות שלנו בשבוע שעבר.

ארסנל הכלים שבידי הרשות מגוון, והיא יכולה לבקש לתקן פרסומות או אף להסירן. בשלב זה הנושא נמצא בבדיקה וטרם הוחלט על הצעדים שיינקטו בנושא זה. 

 

כזכור, באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום שלה לידי משרד מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור 2 הצדדים ומותג האופנה עשה באוקטובר פניית פרסה בחזרה. הפרסומת הנוכחית היא הראשונה של הצדדים בקדנציה השנייה שלהם יחדיו, והיא אכן הצליחה לעורר הדים ושיח ציבורי.

 

מהרשות השנייה טרם התקבלה תגובה. 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    זאב 12/12/2018 05:21
    הגב לתגובה זו
    את חשודה בטימטום.
  • 6.
    גילוי עריות 09/11/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שמשרד שמתעסק במיתוג מנסה לעשות פרסום.
  • 5.
    oferdesade 09/11/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
    ובעוד 50 שנה, כשישכב על משכבו, יזכרו שהתעלל בהן נפשית. הכריח אותן לעשות את מה שלא רצו. הכריח אותן לקבל בוכטה של כסף, אחרת היו עושות את זה חינם.
  • 4.
    סתם 08/11/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    הפוך גוטה, תחליפו תפקידים בין בר לאחיה
  • 3.
    יניב 08/11/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    לעומת הפרסומת הקודמת שלהם שאיש לא זוכר מה היא היתה, זאת עושה גלים. אז אולי הם כן עושים משהו טוב?
  • 2.
    גבר גבר 08/11/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    מביש לצפות בזה
  • 1.
    יאיר 08/11/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    אולי המשרד הקודם שלהם שלח את כל התלונות ? מה כל כך מרגיז בפרסומות הזאת לעומת פרסומות אחרות שיש היום ? כמו פרסומות שמראות זין וכו ? תעלומה
  • יותר הגיוני 08/11/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    יותר הגיוני שהלקוח עצמו כתב את 45 התלונות. בשביל זה הם עשו את הפרסום. כדי שיורידו אותם. צריך להכיר את הלקוח הזה כדי להבין איך הם עובדים. צריך להיות בימאי/מפיק/ספק ממש נואש כדי לעבוד איתם
  • חבורה של ערסים (ל"ת)
    לקוח מזעזע 15/11/2017 14:06
  • יאיר 08/11/2017 16:16
    אני מבין . שאתה מהמשרד הקודם שעבד איתם , תכף אבדוק איזה משרד זה היה באמת , מעניין . רק זוכר שזה משרד לא מוכר כזה
  • בטוחה שאתה צודק. (ל"ת)
    רותם 08/11/2017 16:16
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.