45 תלונות נגד הפרסומות של בר והודיס; הרשות ה-2 בודקת
הקמפיין של HOODIES תחת משרד הפרסום Awesome, הצליח לעורר ביקורת ציבורית רחבה, בעקבות מה שנראה כרמיזה לגילוי עריות. לאייס נודע כי אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב הצטברו עד כה כ-45 תלונות צופים בעקבות הפרסומת.
בפרסומת שעלתה לאוויר בשבוע שעבר בכיכובם של בר רפאלי ואחיה און, מוצגת סיטואציה בה בר צופה אל בחור שיצא עירום מהמקלחת, ומתלבש בחדרו - מבלי שהיא רואה את פניו. בהמשך מתברר כי מדובר באחיה, שמגיעה ומחבק אותה, להפתעתה הרבה.
הפרסומת של בר רפאלי ואחיה און
לצד התלונות לרשות השנייה, גם בתקשורת וברשתות החברתיות ביקרו את הפרסומת. גם אנחנו כאן באייס לא ריחמנו עליה במצעד הפרסומות שלנו בשבוע שעבר.
ארסנל הכלים שבידי הרשות מגוון, והיא יכולה לבקש לתקן פרסומות או אף להסירן. בשלב זה הנושא נמצא בבדיקה וטרם הוחלט על הצעדים שיינקטו בנושא זה.
כזכור, באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום שלה לידי משרד מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור 2 הצדדים ומותג האופנה עשה באוקטובר פניית פרסה בחזרה. הפרסומת הנוכחית היא הראשונה של הצדדים בקדנציה השנייה שלהם יחדיו, והיא אכן הצליחה לעורר הדים ושיח ציבורי.
מהרשות השנייה טרם התקבלה תגובה.
- 7.זאב 12/12/2018 05:21הגב לתגובה זואת חשודה בטימטום.
- 6.גילוי עריות 09/11/2017 17:39הגב לתגובה זוככה זה שמשרד שמתעסק במיתוג מנסה לעשות פרסום.
- 5.oferdesade 09/11/2017 08:58הגב לתגובה זוובעוד 50 שנה, כשישכב על משכבו, יזכרו שהתעלל בהן נפשית. הכריח אותן לעשות את מה שלא רצו. הכריח אותן לקבל בוכטה של כסף, אחרת היו עושות את זה חינם.
- 4.סתם 08/11/2017 15:57הגב לתגובה זוהפוך גוטה, תחליפו תפקידים בין בר לאחיה
- 3.יניב 08/11/2017 14:53הגב לתגובה זולעומת הפרסומת הקודמת שלהם שאיש לא זוכר מה היא היתה, זאת עושה גלים. אז אולי הם כן עושים משהו טוב?
- 2.גבר גבר 08/11/2017 13:59הגב לתגובה זומביש לצפות בזה
- 1.יאיר 08/11/2017 13:56הגב לתגובה זואולי המשרד הקודם שלהם שלח את כל התלונות ? מה כל כך מרגיז בפרסומות הזאת לעומת פרסומות אחרות שיש היום ? כמו פרסומות שמראות זין וכו ? תעלומה
- יותר הגיוני 08/11/2017 15:09הגב לתגובה זויותר הגיוני שהלקוח עצמו כתב את 45 התלונות. בשביל זה הם עשו את הפרסום. כדי שיורידו אותם. צריך להכיר את הלקוח הזה כדי להבין איך הם עובדים. צריך להיות בימאי/מפיק/ספק ממש נואש כדי לעבוד איתם
- חבורה של ערסים (ל"ת)לקוח מזעזע 15/11/2017 14:06
- יאיר 08/11/2017 16:16אני מבין . שאתה מהמשרד הקודם שעבד איתם , תכף אבדוק איזה משרד זה היה באמת , מעניין . רק זוכר שזה משרד לא מוכר כזה
- בטוחה שאתה צודק. (ל"ת)רותם 08/11/2017 16:16
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
