דורון ארד
צילום: יח"צ

המחליף של שלי שפילמן יערי ב-LEAD: דורון ארד מ-Peach

רמי יהודיחה מגייס לשורות המשרד את דורון ארד שיגיע מ-BBDO Content שהפכה לאחרונה ל-Peach. ארד שימונה למשנה למנכ"ל שימש בעבר גם כסמנכ"ל השיווק של פריגת 
משה בנימין | (8)

יממה לאחר הדיווח באייס על פרישתה של שלי שפילמן יערי, המשנה למנכ"ל ב-LEAD לאחר 6 שנים במשרד, נודע כי מחליפה בתפקיד שייכנס לתפקיד המשנה למנכ"ל הוא דורון ארד, עד לאחרונה ב-BBDO Content שהפכה לאחרונה ל-Peach, זרוע תוכן שהופרדה מגיתם ופועלת באופן עצמאי תחת ניהולם של גולן פרצר ואיל סעדה ובשותפות עם גיתם. 

ארד מביא עימו ל-LEAD ניסיון רב מתחום השיווק כשבעברו שנים רבות בחברה המרכזית למשקאות קלים שבהן שימש בתפקידי שיווק שונים ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל השיווק של פריגת עד 2015. בין השאר היה אחראי על מהלכים רבים ביניהם - less is more של קינלי סודה, "פאנטה - צוחקים אתכם", ובשנתו האחרונה בחברה הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פריגת "פריגת, בטבע שלנו".

משרד הפרסום LEAD עובר בשנים האחרונות תמורות פרסונליות ומבניות לצד צמיחה עקבית, שנה אחר שנה. בשנת 2014 מיזג המשרד לתוכו את חברת אדלר ברנדס מקבוצת אדלר ובמסגרת זו גם הצטרף ליהודיחה בהנהלה הבכירה איש הקריאייטיב אריאל ברנסון שכבר הספיק לפרוש במהלך השנה החולפת. במקביל גייס יהודיחה לשורותיו את איש הקריאייטיב זיו מאירי, לשעבר מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי אותו עזב לטובת חברת סטארט אפ עד שחזר לקבוצת אדלר, דרך LEAD. בתחילת השנה חבר המשרד לרשת הפרסום הבינלאומית Ogilvy במתכונת של אפילאיישן, כנציג הרשת בישראל. 

לדברי רמי יהודיחה מנכ"ל ובעלים של LEAD Ogilvy: "המהלך לגייס מנהל בכיר מתחום השיווק הוא צו השעה אני מאמין שמשרד פרסום בעידן הנוכחי, שרואה עצמו שותף אסטרטגי של הלקוחות, מחויב לייצר ערך מוסף בכל שרשרת הערך השיווקית. היום כבר אי-אפשר להפריד בין קמפיין פרסום לבין כל ערוצי ההפצה השיווק והמכירות".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בחור טוב, חכם וחד. בטח יותר מהמפלצת שהיתה לפניו (ל"ת)
    אלאור 10/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שירה 09/08/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    וגם חתיך וגברי
  • 3.
    קולגה 09/08/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    דורון, עכשיו אתה תרגיש על בשרך איך זה לאכול חרא מלקוחות בדיוק כפי שאתה עשית למשרדים שעבדו בשבילך.
  • כשעוד היו לך חצקונים 10/08/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    כשעוד היו לך חצקונים דורון טיפל בלקוחות. אבל למה לסתום אם אפשר לטנף?
  • פריגת דאמיט 09/08/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    גם בך הוא התעלל?! שמעתי ממשרדים שעבדו איתו שהבנאדם בטוח שהשמש זורחת לו מהתחת ושהוא אלוהים עלי אדמות. ברוך הבא למציאות שתתנפץ לתוך הפרצוף הזחוח שלך. מסכנים הלקוחות של ליד. התחילו במנוסה...
  • שמעת ממשרדים? מכל המשרדים כולל הקירות והמדרגות? (ל"ת)
    אדון שמועתי 10/08/2017 15:46
  • 2.
    אלוף. בהצלחה! (ל"ת)
    מאיר 09/08/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רמי עשית בשכל (ל"ת)
    טופז 09/08/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.