דורון ארד
צילום: יח"צ

המחליף של שלי שפילמן יערי ב-LEAD: דורון ארד מ-Peach

רמי יהודיחה מגייס לשורות המשרד את דורון ארד שיגיע מ-BBDO Content שהפכה לאחרונה ל-Peach. ארד שימונה למשנה למנכ"ל שימש בעבר גם כסמנכ"ל השיווק של פריגת 
משה בנימין | (8)

יממה לאחר הדיווח באייס על פרישתה של שלי שפילמן יערי, המשנה למנכ"ל ב-LEAD לאחר 6 שנים במשרד, נודע כי מחליפה בתפקיד שייכנס לתפקיד המשנה למנכ"ל הוא דורון ארד, עד לאחרונה ב-BBDO Content שהפכה לאחרונה ל-Peach, זרוע תוכן שהופרדה מגיתם ופועלת באופן עצמאי תחת ניהולם של גולן פרצר ואיל סעדה ובשותפות עם גיתם. 

ארד מביא עימו ל-LEAD ניסיון רב מתחום השיווק כשבעברו שנים רבות בחברה המרכזית למשקאות קלים שבהן שימש בתפקידי שיווק שונים ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל השיווק של פריגת עד 2015. בין השאר היה אחראי על מהלכים רבים ביניהם - less is more של קינלי סודה, "פאנטה - צוחקים אתכם", ובשנתו האחרונה בחברה הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פריגת "פריגת, בטבע שלנו".

משרד הפרסום LEAD עובר בשנים האחרונות תמורות פרסונליות ומבניות לצד צמיחה עקבית, שנה אחר שנה. בשנת 2014 מיזג המשרד לתוכו את חברת אדלר ברנדס מקבוצת אדלר ובמסגרת זו גם הצטרף ליהודיחה בהנהלה הבכירה איש הקריאייטיב אריאל ברנסון שכבר הספיק לפרוש במהלך השנה החולפת. במקביל גייס יהודיחה לשורותיו את איש הקריאייטיב זיו מאירי, לשעבר מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי אותו עזב לטובת חברת סטארט אפ עד שחזר לקבוצת אדלר, דרך LEAD. בתחילת השנה חבר המשרד לרשת הפרסום הבינלאומית Ogilvy במתכונת של אפילאיישן, כנציג הרשת בישראל. 

לדברי רמי יהודיחה מנכ"ל ובעלים של LEAD Ogilvy: "המהלך לגייס מנהל בכיר מתחום השיווק הוא צו השעה אני מאמין שמשרד פרסום בעידן הנוכחי, שרואה עצמו שותף אסטרטגי של הלקוחות, מחויב לייצר ערך מוסף בכל שרשרת הערך השיווקית. היום כבר אי-אפשר להפריד בין קמפיין פרסום לבין כל ערוצי ההפצה השיווק והמכירות".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בחור טוב, חכם וחד. בטח יותר מהמפלצת שהיתה לפניו (ל"ת)
    אלאור 10/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שירה 09/08/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    וגם חתיך וגברי
  • 3.
    קולגה 09/08/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    דורון, עכשיו אתה תרגיש על בשרך איך זה לאכול חרא מלקוחות בדיוק כפי שאתה עשית למשרדים שעבדו בשבילך.
  • כשעוד היו לך חצקונים 10/08/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    כשעוד היו לך חצקונים דורון טיפל בלקוחות. אבל למה לסתום אם אפשר לטנף?
  • פריגת דאמיט 09/08/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    גם בך הוא התעלל?! שמעתי ממשרדים שעבדו איתו שהבנאדם בטוח שהשמש זורחת לו מהתחת ושהוא אלוהים עלי אדמות. ברוך הבא למציאות שתתנפץ לתוך הפרצוף הזחוח שלך. מסכנים הלקוחות של ליד. התחילו במנוסה...
  • שמעת ממשרדים? מכל המשרדים כולל הקירות והמדרגות? (ל"ת)
    אדון שמועתי 10/08/2017 15:46
  • 2.
    אלוף. בהצלחה! (ל"ת)
    מאיר 09/08/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רמי עשית בשכל (ל"ת)
    טופז 09/08/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.