אירינה שלמור
צילום: רונן דבש

גולן טלקום לבן חורין, פלאפון להראל מורדי ו-וואווי לשלמור

הטריגר לסבב החלפת הידיים הוא רכישת גולן טלקום וזיכיון הייבוא של וואווי לישראל על ידי אלקטרה
משה בנימין | (1)

תקציב יחסי הציבור של פלאפון עובר משלמור תקשורת בבעלותה של אירינה שלמור לידי הראל מורדי - כך נודע לאייס. החלפת המשרדים משלימה "משחק כסאות" שבמסגרתו תקציב היח"צ של גולן טלקום עבר מהראל מורדי לבן חורין אלכסנדרוביץ' ותקציב היח"צ של מותג הסלולר וואווי עבר מדני לוי תקשורת לאירינה שלמור.

הטריגר לסבב החלפת הידיים הוא רכישת גולן טלקום וזיכיון הייבוא של וואווי לישראל על ידי אלקטרה. החברה שתקציב היח"צ שלה, הכולל גם את מחסני חשמל, מטופל בשלמור העבירה את גולן טלקום לידי בן חורין ו"פיצתה" את אירינה שלמור בתקציב המותג הסלולרי. משלמור תקשורת נמסר: "אנחנו מסיימים קדנציה שניה עם חברת פלאפון שנמשכה חמש שנים ונערכים ליעד המאתגר הבא, קליטת ענק הסלולר וואווי במשרדנו".

'דני לוי תקשורת' טיפל בוואווי בתקופה בה המותג רשם את חדירתו לשוק הישראלי. מנתוני חברת IDC עולה כי נתח השוק של החברה כיום בישראל נאמד בכ-10% אחוזים. על רקע מכירת החברה לאלקטרה, בתקופה האחרונה פרשה שדרת הניהול של החברה, לרבות המנכ"ל קובי כליף ומנהלת השיווק שיר ניול. עתה כאמור גם תקציב יחסי הציבור יאוחד במשרד היח״צ של אלקטרה, שלמור תקשורת.

במקרה של בן חורין אלכסנדרוביץ' בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' מדובר בתוספת כח לאחר שגייסו השנה בן היתר את התקציבים של מיקרוסופט, הטוטו, דיגיטל של פיקוד העורף ושל שיכון ובינוי.

מפלאפון נמסר: ״מאחורינו שנים של עבודה משותפת ופוריה עם משרד שלמור תקשורת. אירינה שלמור וצוות המשרד היו שותפים למהלכים גדולים כקטנים בהצלחה גדולה תוך הפגנת יצירתיות וחריצות, ובפלאפון מאחלים להם להמשיך ולעשות חיל. אנו מאחלים לינון הראל והצוות בהצלחה רבה בעבודה יחד״.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בן חורים מצויינים בגיוס לקוחות - רק לא בעבודה (ל"ת)
    אביאל 09/07/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.