3 שנים מאז ה"בובות": שטראוס משיקה שפה חדשה ל'פרה'

חברת המזון מציינת שפה קריאייטיבית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. למותג השוקולד קדמו המהלכים של מילקי ודנונה
משה בנימין | (9)

נדמה שאין רגע דל בשטראוס. חברת המזון הגדולה בישראל מציינת שפה מותגית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. לאחר שלקחה את דנונה מעולמות הבריאות לקונספט קריאייטיבי שבבסיסו השף מושיק רוט ואת מילקי לעולם הפרוע באמצעות אדלר חומסקי וקבוצת היוצרים בראשות רועי כפרי וגון בן ארי, החברה מרעננת את השפה של אחד ממותגיה המובילים - שוקולד פרה.

3 שנים לאחר שהציגה את שפת הבובות, תחת הקונספט של "מתוק לו, מתוק לו" שבמסגרתו סרטוני רשת בפנייה אישית, שטראוס "שוברת את ההגה" קלות ומציגה בובות חדשות, הפעם מפלסטלינה תחת הכותרת "בואו נעשה פה מתוק". כאמור, שטראוס מבצעת תמרון קל, כשהיא שומרת על Look & Feel של עליצות, שמחה, אנימציה ושירה שככל הנראה יוביל כמו קודמו לסרטונים ממוענים אישית, במטרה שיהפכו לוויראליים וישטפו את הרשת. השפה החדשה פותחה במהלך השנה החולפת באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהיה אחראי גם לשפה הקודמת, והפעם תחת נבחרת קריאייטיבית שבה פנים חדשות כגון עידן רגב ומנהל הקריאייטיב הראשי ג'ונתן לאנג.

בואו נעשה מתוק. השפה החדשה לשוקולד פרה

מאחורי הקלעים

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מישהו 13/10/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1. הקריאטיב בסדר, לא הרבה יותר מזה. אין פה תובנה, אין פה צחוק, אין פה עניין. 2. שטראוס צריכים להפסיק לעשות "שפה קריאטיבית חדשה" כל שנתיים. זה פאתט
  • 7.
    אמיר 10/10/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    קהילת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק ממתינה לראות את המהלך השלם ואז תייצר דיונים בנושא ואולי תכניס את זה לסיכום השנתי. מוזמנים לצייץ אצלינו
  • אחת העם 10/10/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    אחרי שהתחנפת לחנה רדו וחסמת את כתבת גלובס הפכת לבזוי בענף השיווק. אתה תמכור לנצח דירות בגבעתיים.
  • 6.
    דדדדד 10/10/2016 20:28
    הגב לתגובה זו
    כי אם לא נראה את זה אנשים לא יבינו שאוכלים את זה וזה טעים
  • 5.
    זה נהדר השפה הזאת היא ממש פלסטלינה (ל"ת)
    קרן 10/10/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    צור 10/10/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    אותו. אבל באומן?? מדהים איזה קראפט
  • 3.
    מקסים (ל"ת)
    אדי 10/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החילזון העייף 10/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    בעעעעעעעע
  • 1.
    ג'וני 10/10/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    ציפיתי אבל.. חלש למדי. לא מלהיב. לא מיוחד. לא מעניין. כל כך הרבה כסף שפכו על ההפקה הזאת והתוצאה על המסך בינונית להחריד. אגב, מייקינג אוף? די נו... תחסכו מאיתנו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.