3 שנים מאז ה"בובות": שטראוס משיקה שפה חדשה ל'פרה'
נדמה שאין רגע דל בשטראוס. חברת המזון הגדולה בישראל מציינת שפה מותגית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. לאחר שלקחה את דנונה מעולמות הבריאות לקונספט קריאייטיבי שבבסיסו השף מושיק רוט ואת מילקי לעולם הפרוע באמצעות אדלר חומסקי וקבוצת היוצרים בראשות רועי כפרי וגון בן ארי, החברה מרעננת את השפה של אחד ממותגיה המובילים - שוקולד פרה.
3 שנים לאחר שהציגה את שפת הבובות, תחת הקונספט של "מתוק לו, מתוק לו" שבמסגרתו סרטוני רשת בפנייה אישית, שטראוס "שוברת את ההגה" קלות ומציגה בובות חדשות, הפעם מפלסטלינה תחת הכותרת "בואו נעשה פה מתוק". כאמור, שטראוס מבצעת תמרון קל, כשהיא שומרת על Look & Feel של עליצות, שמחה, אנימציה ושירה שככל הנראה יוביל כמו קודמו לסרטונים ממוענים אישית, במטרה שיהפכו לוויראליים וישטפו את הרשת. השפה החדשה פותחה במהלך השנה החולפת באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהיה אחראי גם לשפה הקודמת, והפעם תחת נבחרת קריאייטיבית שבה פנים חדשות כגון עידן רגב ומנהל הקריאייטיב הראשי ג'ונתן לאנג.
בואו נעשה מתוק. השפה החדשה לשוקולד פרה
מאחורי הקלעים
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 8.מישהו 13/10/2016 09:42הגב לתגובה זו1. הקריאטיב בסדר, לא הרבה יותר מזה. אין פה תובנה, אין פה צחוק, אין פה עניין. 2. שטראוס צריכים להפסיק לעשות "שפה קריאטיבית חדשה" כל שנתיים. זה פאתט
- 7.אמיר 10/10/2016 20:46הגב לתגובה זוקהילת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק ממתינה לראות את המהלך השלם ואז תייצר דיונים בנושא ואולי תכניס את זה לסיכום השנתי. מוזמנים לצייץ אצלינו
- אחת העם 10/10/2016 22:06הגב לתגובה זואחרי שהתחנפת לחנה רדו וחסמת את כתבת גלובס הפכת לבזוי בענף השיווק. אתה תמכור לנצח דירות בגבעתיים.
- 6.דדדדד 10/10/2016 20:28הגב לתגובה זוכי אם לא נראה את זה אנשים לא יבינו שאוכלים את זה וזה טעים
- 5.זה נהדר השפה הזאת היא ממש פלסטלינה (ל"ת)קרן 10/10/2016 19:29הגב לתגובה זו
- 4.צור 10/10/2016 17:58הגב לתגובה זואותו. אבל באומן?? מדהים איזה קראפט
- 3.מקסים (ל"ת)אדי 10/10/2016 17:56הגב לתגובה זו
- 2.החילזון העייף 10/10/2016 17:56הגב לתגובה זובעעעעעעעע
- 1.ג'וני 10/10/2016 17:36הגב לתגובה זוציפיתי אבל.. חלש למדי. לא מלהיב. לא מיוחד. לא מעניין. כל כך הרבה כסף שפכו על ההפקה הזאת והתוצאה על המסך בינונית להחריד. אגב, מייקינג אוף? די נו... תחסכו מאיתנו.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.