מערך הדוברות של מלונות 'פתאל' עובר ל'דני לוי תקשורת'
לאחר 12 שנים בהן טופל מערך היח"צ והדוברות של רשת פתאל ב'שלמור תקשורת' בבעלות אירינה שלמור, התקציב עובר לידיו של דני לוי, בעלי משרד 'דני לוי תקשורת'. התקציב יטופל במחלקת האסטרטגיה של המשרד בניהולו של אדם וייס.
רשת פתאל הוקמה ב-1998 על ידי דוד פתאל, והיא כיום קבוצת בתי המלון הגדולה בישראל, שמעסיקה 12 אלף עובדים וכוללת 35 בתי מלון מקומיים ו-65 מלונות בעולם. על מותגי הקבוצה נמנים הרודס, לאונרדו, מג'יק, U, רוטשילד 22 ומלון הקונספט החדש NYX.
בשנים האחרונות משרדו של דני לוי רושם צמיחה ניכרת וכבר היום נמנה על השחקנים הגדולים בשוק יחסי הציבור. לאחרונה הצטרף המשרד למערך היח"צ של קבוצת מאיר ובמסגרת זו יטפל בתקציבי הונדה, הרץ ואוטו סנטר.
דני לוי מסר כי "כבוד גדול עבורנו להצטרף לצוות קבוצת בתי המלון הגדולה במדינה וארגון אשר מהווה סמל למקצועיות, צניעות וסיפור הצלחה ישראלי. אנו מודים להנהלת הקבוצה על הבעת האמון ומתחייבים לעשות את מרב המאמצים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלה".
- היחצניות המובילות והמשלמות: שוק היח"צ יוצא נגד פרויקט התוכן השיווקי של 'שמנת'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אירינה שלמור, מנכ"ל שלמור תקשורת מסרה לאייס: "אנו מודים לדוד פתאל על ההזדמנות שהעניק לנו ללוות את הרשת ב-12 השנים האחרונות, במהלכן בנינו במשותף את מותג התיירות החזק ביותר בישראל. מטבע הדברים צברנו ניסיון בתחום המלונאות והתיירות ואנו בוחנים בימים אלה אפשרות לשיתוף פעולה עם גורמים בענף".
- 4.מפרגן עד גבול מסוים 24/07/2016 13:29הגב לתגובה זוחלאס למה להיות חזיר?
- 3.כולם מתגעגעים למלובן (ל"ת)משיח 21/07/2016 15:55הגב לתגובה זו
- 2.Go Dani Go! (ל"ת)Motti 21/07/2016 14:00הגב לתגובה זו
- 1.אחת שמכירה 21/07/2016 13:14הגב לתגובה זויחזרו במהרה לשלמור
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
