מערך הדוברות של מלונות 'פתאל' עובר ל'דני לוי תקשורת'
לאחר 12 שנים בהן טופל מערך היח"צ והדוברות של רשת פתאל ב'שלמור תקשורת' בבעלות אירינה שלמור, התקציב עובר לידיו של דני לוי, בעלי משרד 'דני לוי תקשורת'. התקציב יטופל במחלקת האסטרטגיה של המשרד בניהולו של אדם וייס.
רשת פתאל הוקמה ב-1998 על ידי דוד פתאל, והיא כיום קבוצת בתי המלון הגדולה בישראל, שמעסיקה 12 אלף עובדים וכוללת 35 בתי מלון מקומיים ו-65 מלונות בעולם. על מותגי הקבוצה נמנים הרודס, לאונרדו, מג'יק, U, רוטשילד 22 ומלון הקונספט החדש NYX.
בשנים האחרונות משרדו של דני לוי רושם צמיחה ניכרת וכבר היום נמנה על השחקנים הגדולים בשוק יחסי הציבור. לאחרונה הצטרף המשרד למערך היח"צ של קבוצת מאיר ובמסגרת זו יטפל בתקציבי הונדה, הרץ ואוטו סנטר.
דני לוי מסר כי "כבוד גדול עבורנו להצטרף לצוות קבוצת בתי המלון הגדולה במדינה וארגון אשר מהווה סמל למקצועיות, צניעות וסיפור הצלחה ישראלי. אנו מודים להנהלת הקבוצה על הבעת האמון ומתחייבים לעשות את מרב המאמצים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלה".
- היחצניות המובילות והמשלמות: שוק היח"צ יוצא נגד פרויקט התוכן השיווקי של 'שמנת'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אירינה שלמור, מנכ"ל שלמור תקשורת מסרה לאייס: "אנו מודים לדוד פתאל על ההזדמנות שהעניק לנו ללוות את הרשת ב-12 השנים האחרונות, במהלכן בנינו במשותף את מותג התיירות החזק ביותר בישראל. מטבע הדברים צברנו ניסיון בתחום המלונאות והתיירות ואנו בוחנים בימים אלה אפשרות לשיתוף פעולה עם גורמים בענף".
- 4.מפרגן עד גבול מסוים 24/07/2016 13:29הגב לתגובה זוחלאס למה להיות חזיר?
- 3.כולם מתגעגעים למלובן (ל"ת)משיח 21/07/2016 15:55הגב לתגובה זו
- 2.Go Dani Go! (ל"ת)Motti 21/07/2016 14:00הגב לתגובה זו
- 1.אחת שמכירה 21/07/2016 13:14הגב לתגובה זויחזרו במהרה לשלמור

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.