ליאור כלפון
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מי חטף את בצלאל? ליאור כלפון מגייס את הבת לקמפיין חדש ומעולה של מימון ישיר

הקמפיין החדש של ברוקנר יער לוי עבור מימון ישיר בכיכוב כלפון לוקח את המותג צעד אחד קדימה מבחינה קריאייטיבית, מבלי לצאת מגבולות הקונספט
משה בנימין | (5)
העבודה עם ליאור כלפון, ולמען האמת גם הקדנציה שקדמה לו, הפכה את מימון ישיר למותג שמנסה להפוך את עולם ההלוואות החוץ בנקאיות לקליל ולא מאיים. זו אמנם לא תפיסה חדשנית וגם המתחרים מסתובבים באזורים האלו, אבל אולי הקמפיין חדש של ברוקנר יער לוי עבור מימון ישיר בכיכוב כלפון הוא זה שייקח את המותג צעד אחד קדימה מבחינה קריאייטיבית, מבלי לצאת מגבולות הקונספט. השפה הקיימת של מימון ישיר מציגה את כל החלופות הלא מוצלחות, ההזויות והנואשות שחולפות במוחו של מי שזקוק להלוואה מיידית עד שהפתרון מגיע בדמות מימון ישיר. בקמפיין החדש אליו מגויסת גם בתו של כלפון, יסמין, הרעיון הזה מולבש על תסריט עם סיפור מסגרת גדול יותר. הסרט מתחיל עם שיחת טלפון שכלפון מקבל בזמן שהוא עסוק בעיצומו של אימון כושר באמצע הרחוב (באמת, איפה?!) ובה איום מפורש: "חטפנו את בצלאל, יש לך שעה להביא 70 אלף שקל". כאן מתחיל המירוץ נגד השעון של כלפון במטרה להשיג 70 אלף שקל תוך שעה. המסע של כלפון מתקיים כולו ברחובות העיר כאשר הוא מלווה בטיימר דיגיטלי שמריץ את הזמן לאחור. התחנה הראשונה שלו היא בבנק וזו גם הדמות הראשונה (והמעולה!) שהוא נתקל בה בסרטון שעמוס בדמויות מצחיקות שמשוחקות מצוין - מכאן גם כוח המשיכה של הסרטון שעשוי טוב, ערוך טוב וכתוב טוב - ואחת מחוזקותיו הבולטות.  את זהותו של בצלאל החטוף, אנחנו מגלים כמובן בשניות האחרונות של הסרט, שם גם מקבלת בתו של כלפון את שניות התהילה שלה. מבלי לחשוף בפניכם את הפאנץ' בסרטון - כעת נותר רק לחכות ולראות האם הפרסומת תזכה לביקורת צדקנית מצד גופים כאלו ואחרים. אז בבקשה לא.    

בצלאל נחטף! כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להודיע לאיצקו...גאים להציג מהלך מאחד משפחות:לראשונה בעולם ליאור כלפון בשיתוף פעולה יוצא דופן עם הבת המקסימה והמוכשרת שלו - יסמין.

Posted by Yoram Levi on Wednesday, April 6, 2016
   

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יריב הלוי 10/04/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    צא לחופשה. לא יזיק לך
  • 4.
    פרסומת מעולהההה (ל"ת)
    אוסנת 07/04/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שיחקתם אותה (ל"ת)
    מפרגן בגדול! 07/04/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דיויד 07/04/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    הרמה בארץ כל כך בינונית מינוס
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    נעמי// 07/04/2016 00:33
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״