האם סנאפצ'ט הגיעה לנקודת הרתיחה? סגרה עסקת פרסום ענקית עם ויאקום
תאגיד התקשורת הבינלאומי ויאקום מהמר על אפליקציית סנאפצ'ט, ולהפך. התאגיד שמחזיק בבעלותו את CBS, MTV, קומדי סנטרל ועוד חתם על עסקת ענק לפיה יחל לשווק ולמכור בארה"ב (ובהמשך בעולם) את מלאי הפרסום של אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית מאוד בקרב בני נוער.
על פי העסקה שמזכירה למומחי דיגיטל וסושיאל את צעדיה הראשונים של פייסבוק בדרך להפוך מפלטפורמה מחתרתית למפלצת מיינסטרים - ויאקום תוכל למכור ללקוחותיה: חברות מסחריות, מפרסמים, חברות מדיה ומשרדי פרסום - פרסומות בסנאפצ'ט וכן תוכל להציע חבילה שכוללת את פלטפורמת הסושיאל יחד עם פרסומות בערוצי הטלוויזיה שבבעלותה.
העסקה כוללת גם רכיב תוכן, באמצעות 2 ערוצים שיעלו במערכת ה-Discover של סנאפצ'ט (מערכת שבאמצעותה גופי תוכן מפיצים תוכן בפלאטפורמה לשימוש הגולשים). ויאקום תשיק בארה"ב ערוץ קומדי סנטרל וערוץ MTV במערכת ה-Discover. במקביל ויאקום תעניק לסנאפצ'ט גישה לתכניה כדי שזו תפיק תכנים הקשורים למותגי התוכן שלה ואירועים שונים.
הבחירה של ויאקום בסנאפצ'ט היא נסיון להתקרב לקהל העתיד - 100 מיליון המשתמשים של סנאפצ'ט שרובם צעירים מתחת לגיל 18. החברה משווקת את עצמה כדרך היעילה ביותר להגיע לגילאי 13-34 ומדווחת (על פי נתונים שניתן למצוא באתר) כי היקף צפיות הוידאו היומי בה עולה על 7 מיליארד ביום.
- דיווח: ראשי CBS וקומקאסט נפגשו ודנו בלהתחרות יחד בנטפליקס ודיסני
- ממשיכה לפזול לעולם: HOT בסדרת הסכמים עם גופי תוכן בינ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עבור סנאפצ'ט מדובר בשיתוף פעולה עם גוף ענק ובעל ניסיון שיוכל לעזור לה לשמן את גלגלי מחזור ההכנסות מפרסום - מה שמסתבר כפעולה לא פשוטה למרות הפופולריות ועל כך תעיד טוויטר. יתרה מכך, החיבור הזה מאפשר לסנאפצ'ט נקודות ממשק עם המפרסמים הגדולים בעולם באמצעות הסחר השוטף בין ויאקום - תאגיד תקשורת בינלאומי - למפרסמים אלו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
