מינוי חדש בקו מנחה: ליטל צדוק זיו - סמנכ"לית המכירות של חטיבת האינטרנט
ליטל צדוק זיו מונתה לסמנכ"לית המכירות של חטיבת האינטרנט של קו מנחה, המפעילה את האתרים תפוז, ביזפורטל, פליקס, אייס, דף הבית הראשון שלי ותקדין. את ההחלטה קיבל מנכ"ל החברה דן חן, לאחר מיזוג אתר הקהילות והבלוגים תפוז לקבוצת קו מנחה מדיה.
צדוק זיו (34) שימשה בשנתיים האחרונות כסמנכ"לית המכירות של תפוז ולפני כן ניהלה את מחלקת המכירות של האתר. לצדוק זיו ניסיון של כ-10 שנים באינטרנט הישראלי והיא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים של האוניברסיטה העברית בירושלים.
במסגרת תפקידה, תהיה אחראית צדוק זיו על כל הפעילות המסחרית של אתרי האינטרנט של 'קו מנחה' מדיה בהם מבקרים כ-6 מיליון גולשים שונים בחודש, ובהם האתרים תפוז, אתר חדשות הפיננסיים והכלכלה ביזפורטל, אתר השיווק והפרסום אייס, אתר הוידאו פליקס, אתר הילדים דף הבית הראשון שלי והפורטל המשפטי תקדין.
- 17.בהצלחה!!! (ל"ת)גיל מצליח 25/11/2014 14:38הגב לתגובה זו
- 16.לקוחה 22/10/2014 20:45הגב לתגובה זואחת המדהימות בתעשיה
- 15.אתגר 22/10/2014 18:57הגב לתגובה זושיהיה המון בהצלחה
- 14.נ.מ 22/10/2014 14:17הגב לתגובה זובטוחה שתעשה עבודה מצוינת גם בביזפורטל. בהצלחה!
- 13.א. שילוח 22/10/2014 14:02הגב לתגובה זוכל הכבוד על המהלך המרשים. בטוח שתצליח
- 12.א. שילוח 22/10/2014 13:58הגב לתגובה זואין ספק שתעשה עבודה מעולה
- 11.הגינות 22/10/2014 13:32הגב לתגובה זו"את ההחלטה קיבל המנכ"ל דןחן..." בושה! לא ראוי להוציא הודעה כזאת במיוחד שעבד שם צוות טוב עוד הרבה לפניהם הם רק יגרמו לאתר ליפול!
- 10.מפקד האוכלוסין 22/10/2014 11:34הגב לתגובה זו6 מיליון יוניקים בחודש?! באיזה ארץ אתם חיים? מסתבר שקשישים, תינוקות וערבים גם גולשים אצלכם! אתם יותר גדולים מווינט ווואלה ביחד אתם ממש מספר אחד!
- 9.לקוחה 22/10/2014 11:31הגב לתגובה זוהיא וה"בוס" שלה הפילו את תפוז והביאו את האתר לכדי קריסה. עכשיו תור קו מנחה- ביזפורטל ליפול איתם!!!
- אחד שיודע 23/10/2014 09:28הגב לתגובה זותפתחי את הקלפים ונראה על מה מדובר!
- 8.דני 21/10/2014 18:01הגב לתגובה זואני בא מבפנים, ואולי לא שמתם לב, אבל כתוב כאן שיש לאתרים שלהם "מעל 6 מיליון גולשים שונים בחודש". רבותי, לא רק שאין סיכוי שזה הגיוני, זה בלוף ובלון נפוח שכולנו קונים. למעשה, 80 אחוז מכלל תושבי ישראל, כולל קשישים, חרדים, ילדים וכו', נכנסים לאחד האתרים דנן? תהיו ישרים ואמינים ודווחו מספרי אמת. זו לא בושה וגם מיליון (אין מצב...) יוניקים בחודש זה בסדר
- מאמין 22/10/2014 11:19הגב לתגובה זונראה לי שלא שמת לב, אבל יש להם בפורטפוליו גם את תקדין! רק הוא לבד זה 150 מיליון גולשים (שונים!) בעולם.
- תרשה לי לגחח 22/10/2014 13:30כל העולם התחיל לקרוא עברית וכולם פשוט נוהרים לאתר תקדיןם נכון?! מספיק עם השקרים זה פשוט מגוחח
- 7.אין על החתול :) תותחית על! עם קבלות! (ל"ת)מיאוו 21/10/2014 11:49הגב לתגובה זו
- 6.אחד שיודע 21/10/2014 10:52הגב לתגובה זואין כמוה! תרים את הקבוצה
- 5.כבוד!!! (ל"ת)סיגל 21/10/2014 10:51הגב לתגובה זו
- 4.מזל טוב! בטוחה שתוביל את האתרים למקום טוב! (ל"ת)ליאת 21/10/2014 10:51הגב לתגובה זו
- 3.מיטל ד 21/10/2014 10:43הגב לתגובה זוכל הכבוד!! אלופה !! המון המון בהצלחה!!!
- 2.הילה 21/10/2014 10:42הגב לתגובה זומזל טוב ובהצלחה :)
- 1.מיטל ג 21/10/2014 10:30הגב לתגובה זוכל הכבוד. מגיע לך, וגם לקבוצה סמנכ"לית מכירות שווה כמוך :)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
