שרון גל
צילום: רונן אקרמן
פרסום ראשון

היום שאחרי סלוצקי ודומינגז: שרון גל צפוי לעבור לשדר בבוקר של רדיו ת"א

גל, שמגיש תכנית כלכלית יומית בתחנה, עשוי להגיש תכנית אקטואליה רכה בין 7:00 ל-8:00, שלאחריו יגישו אסי עזר ודפנה לוסטיג תכנית בוקר עד 10:00
אלכסנדר כץ | (4)

עם ההחלטה להוריד את תכנית הבוקר של הראל סלוצקי ועופר דומינגז, ברדיו תל אביב נערכים ליום שאחרי. לאייס נודע כי ברצועת הבוקר צפויים להיערך שינויי פרוגרמינג מהותיים, במטרה להמשיך להילחם בתכניות הבוקר המתחרות של רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM. על הפרק נמצא שרון גל, שעשוי להשתלט לפחות על חלק מתכנית הבוקר.

ב-4 השנים האחרונות שודרה תכנית הבוקר של ישראל בהגשתם של סלוצקי ודומינגז, בין השעות 7:00 ל-9:00. התכנית שודרה בסינדיקציה ברוב תחנות קבוצת 'רדיו ישראל' - רדיו חיפה, השלוחה הים-תיכונית של רדיו חיפה - חם אש 99.5FM, ורדיו דרום FM101.5.

לפני פחות משנה הוארך החוזה עימם ב-4 שנים נוספות, אולם בימים האחרונים סוכם בצורה הדדית בין הנהלת התחנה לבין צמד המגישים, על סיום הקשר, כאשר אחת הסיבות לכך לפחות היא רצונם של השניים להתפנות לפרויקטים טלוויזיוניים שונים, בראשם הסדרה בכיכובם 'היחידה' בהפקת ADD שתעלה לשידור ב-HOT, ותכנית נוספת עליה השניים שוקדים בימים אלו.

סלוצקי ודומינגז (צילום: יח"צ)

על פי המסתמן, גל - שהצטרף לתחנה התל אביבית בחודש מארס - יעבור לרצועת הבוקר הראשונה, ויגיש תכנית אקטואליה רכה בין השעה 7:00 ל-8:00. בחודשיים האחרונים הגיש גל כלכלית יומית בשם 'חשבון פשוט' בין 17:30 ל-18:00, והועברה בסינדיקציה גם ברדיו דרום, רדיו גלי ישראל ורדיו קול רגע.

ברדיו תל אביב טרם החליטו מה יעלה בגורלה של רצועת הכלכלה החדשה, כאשר גורמים בתחנה טוענים כי הרצועה זוכה להצלחה. לא מן הנמנע כי התכנית תישאר, וגל ימשיך להגישה ברוטציה עם מגישים אחרים.

מיד לאחר תכניתו של גל בשעה 8:00, לא מן הנמנע כי אסי עזר ודפנה לוסטיג יגישו את תכנית הבוקר. לשניים פז"מ בהגשת התכנית, לאחר שהחליפו את סלוצקי ודומינגז כאשר אלו השתתפו בתכנית גוללסטאר של HOT. התכנית צפויה להיות משודרת עד לשעה 10:00, מול התכנית של טל ואביעד ב-99FM שמשודרת עד 9:30, והתכנית של שי ודרור ב'רדיו ללא הפסקה', שמשודרת עד 9:00. גורמים מעריכים כי המטרה בהארכת שעת השידור של התכנית עד ל-10:00, היא כדי למנוע ממאזינים לזלוג לתכניות ברשתות הארציות, כמו למשל מה בוער עם רזי ברקאי בגל"צ.

מרדיו תל אביב טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עוד שגיאה של אבי משולם! (ל"ת)
    עופר 13/05/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שם מהעבר בתחנה שהיא כבר עבר (ל"ת)
    מביך 12/05/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ענק (ל"ת)
    אייל 12/05/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין כמו סלוצקי ודומינגז, אבידה קשה לרדיו ת"א (ל"ת)
    טורי 12/05/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.