שרון גל
צילום: רונן אקרמן
פרסום ראשון

היום שאחרי סלוצקי ודומינגז: שרון גל צפוי לעבור לשדר בבוקר של רדיו ת"א

גל, שמגיש תכנית כלכלית יומית בתחנה, עשוי להגיש תכנית אקטואליה רכה בין 7:00 ל-8:00, שלאחריו יגישו אסי עזר ודפנה לוסטיג תכנית בוקר עד 10:00
אלכסנדר כץ | (4)

עם ההחלטה להוריד את תכנית הבוקר של הראל סלוצקי ועופר דומינגז, ברדיו תל אביב נערכים ליום שאחרי. לאייס נודע כי ברצועת הבוקר צפויים להיערך שינויי פרוגרמינג מהותיים, במטרה להמשיך להילחם בתכניות הבוקר המתחרות של רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM. על הפרק נמצא שרון גל, שעשוי להשתלט לפחות על חלק מתכנית הבוקר.

ב-4 השנים האחרונות שודרה תכנית הבוקר של ישראל בהגשתם של סלוצקי ודומינגז, בין השעות 7:00 ל-9:00. התכנית שודרה בסינדיקציה ברוב תחנות קבוצת 'רדיו ישראל' - רדיו חיפה, השלוחה הים-תיכונית של רדיו חיפה - חם אש 99.5FM, ורדיו דרום FM101.5.

לפני פחות משנה הוארך החוזה עימם ב-4 שנים נוספות, אולם בימים האחרונים סוכם בצורה הדדית בין הנהלת התחנה לבין צמד המגישים, על סיום הקשר, כאשר אחת הסיבות לכך לפחות היא רצונם של השניים להתפנות לפרויקטים טלוויזיוניים שונים, בראשם הסדרה בכיכובם 'היחידה' בהפקת ADD שתעלה לשידור ב-HOT, ותכנית נוספת עליה השניים שוקדים בימים אלו.

סלוצקי ודומינגז (צילום: יח"צ)

על פי המסתמן, גל - שהצטרף לתחנה התל אביבית בחודש מארס - יעבור לרצועת הבוקר הראשונה, ויגיש תכנית אקטואליה רכה בין השעה 7:00 ל-8:00. בחודשיים האחרונים הגיש גל כלכלית יומית בשם 'חשבון פשוט' בין 17:30 ל-18:00, והועברה בסינדיקציה גם ברדיו דרום, רדיו גלי ישראל ורדיו קול רגע.

ברדיו תל אביב טרם החליטו מה יעלה בגורלה של רצועת הכלכלה החדשה, כאשר גורמים בתחנה טוענים כי הרצועה זוכה להצלחה. לא מן הנמנע כי התכנית תישאר, וגל ימשיך להגישה ברוטציה עם מגישים אחרים.

מיד לאחר תכניתו של גל בשעה 8:00, לא מן הנמנע כי אסי עזר ודפנה לוסטיג יגישו את תכנית הבוקר. לשניים פז"מ בהגשת התכנית, לאחר שהחליפו את סלוצקי ודומינגז כאשר אלו השתתפו בתכנית גוללסטאר של HOT. התכנית צפויה להיות משודרת עד לשעה 10:00, מול התכנית של טל ואביעד ב-99FM שמשודרת עד 9:30, והתכנית של שי ודרור ב'רדיו ללא הפסקה', שמשודרת עד 9:00. גורמים מעריכים כי המטרה בהארכת שעת השידור של התכנית עד ל-10:00, היא כדי למנוע ממאזינים לזלוג לתכניות ברשתות הארציות, כמו למשל מה בוער עם רזי ברקאי בגל"צ.

מרדיו תל אביב טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עוד שגיאה של אבי משולם! (ל"ת)
    עופר 13/05/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שם מהעבר בתחנה שהיא כבר עבר (ל"ת)
    מביך 12/05/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ענק (ל"ת)
    אייל 12/05/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין כמו סלוצקי ודומינגז, אבידה קשה לרדיו ת"א (ל"ת)
    טורי 12/05/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״