שרון גל
צילום: רונן אקרמן
פרסום ראשון

היום שאחרי סלוצקי ודומינגז: שרון גל צפוי לעבור לשדר בבוקר של רדיו ת"א

גל, שמגיש תכנית כלכלית יומית בתחנה, עשוי להגיש תכנית אקטואליה רכה בין 7:00 ל-8:00, שלאחריו יגישו אסי עזר ודפנה לוסטיג תכנית בוקר עד 10:00
אלכסנדר כץ | (4)

עם ההחלטה להוריד את תכנית הבוקר של הראל סלוצקי ועופר דומינגז, ברדיו תל אביב נערכים ליום שאחרי. לאייס נודע כי ברצועת הבוקר צפויים להיערך שינויי פרוגרמינג מהותיים, במטרה להמשיך להילחם בתכניות הבוקר המתחרות של רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM. על הפרק נמצא שרון גל, שעשוי להשתלט לפחות על חלק מתכנית הבוקר.

ב-4 השנים האחרונות שודרה תכנית הבוקר של ישראל בהגשתם של סלוצקי ודומינגז, בין השעות 7:00 ל-9:00. התכנית שודרה בסינדיקציה ברוב תחנות קבוצת 'רדיו ישראל' - רדיו חיפה, השלוחה הים-תיכונית של רדיו חיפה - חם אש 99.5FM, ורדיו דרום FM101.5.

לפני פחות משנה הוארך החוזה עימם ב-4 שנים נוספות, אולם בימים האחרונים סוכם בצורה הדדית בין הנהלת התחנה לבין צמד המגישים, על סיום הקשר, כאשר אחת הסיבות לכך לפחות היא רצונם של השניים להתפנות לפרויקטים טלוויזיוניים שונים, בראשם הסדרה בכיכובם 'היחידה' בהפקת ADD שתעלה לשידור ב-HOT, ותכנית נוספת עליה השניים שוקדים בימים אלו.

סלוצקי ודומינגז (צילום: יח"צ)

על פי המסתמן, גל - שהצטרף לתחנה התל אביבית בחודש מארס - יעבור לרצועת הבוקר הראשונה, ויגיש תכנית אקטואליה רכה בין השעה 7:00 ל-8:00. בחודשיים האחרונים הגיש גל כלכלית יומית בשם 'חשבון פשוט' בין 17:30 ל-18:00, והועברה בסינדיקציה גם ברדיו דרום, רדיו גלי ישראל ורדיו קול רגע.

ברדיו תל אביב טרם החליטו מה יעלה בגורלה של רצועת הכלכלה החדשה, כאשר גורמים בתחנה טוענים כי הרצועה זוכה להצלחה. לא מן הנמנע כי התכנית תישאר, וגל ימשיך להגישה ברוטציה עם מגישים אחרים.

מיד לאחר תכניתו של גל בשעה 8:00, לא מן הנמנע כי אסי עזר ודפנה לוסטיג יגישו את תכנית הבוקר. לשניים פז"מ בהגשת התכנית, לאחר שהחליפו את סלוצקי ודומינגז כאשר אלו השתתפו בתכנית גוללסטאר של HOT. התכנית צפויה להיות משודרת עד לשעה 10:00, מול התכנית של טל ואביעד ב-99FM שמשודרת עד 9:30, והתכנית של שי ודרור ב'רדיו ללא הפסקה', שמשודרת עד 9:00. גורמים מעריכים כי המטרה בהארכת שעת השידור של התכנית עד ל-10:00, היא כדי למנוע ממאזינים לזלוג לתכניות ברשתות הארציות, כמו למשל מה בוער עם רזי ברקאי בגל"צ.

מרדיו תל אביב טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עוד שגיאה של אבי משולם! (ל"ת)
    עופר 13/05/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שם מהעבר בתחנה שהיא כבר עבר (ל"ת)
    מביך 12/05/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ענק (ל"ת)
    אייל 12/05/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין כמו סלוצקי ודומינגז, אבידה קשה לרדיו ת"א (ל"ת)
    טורי 12/05/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.