27 נשים, ורק 4 גברים: "המשרד שלנו הוא נשי פר-אקסלנס, לטוב ולרע"
איך מגיעים לתודעת הצרכן שמחפש אינפורמציה ברשתות חברתיות וגורמים לו להרגיש מעורבות? מה יקרה למסר שמתקיים רק בפרסום? ומה היתרונות במשרד יח"צ שמנוהל על ידי נשים ומורכב מרוב מכריע שלהן?
אורית ארד, סמנכ"לית שותפה במשרד היח"צ שלמור תקשורת, היא האורחת השבוע של מדור UNDER40 של אתר אייס. ארד היא אחראית על ייעוץ אסטרטגי, תחומי תעשיה, צרכנות ומזון, ואחראית על אשכול שכולל את חברות 'תנובה', 'חוגלה קימברלי', 'חברת הכרם', 'שמן' ועוד.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
תחום יחסי הציבור הוא אחד הכלים האחרונים בארגז הכלים השיווקיים שעדיין משדר אמינות. ערך כתבה טובה ללקוח, קידום ענייניו בתקשורת ואפילו המלצה על מוצריו, גדול בעיני 1,000 מונים מהערך הנתפס. זהו אחד הכלים היחידים שיש ביכולתו לייצר שיחה אמיתית ועיצוב תודעה, ועדיין - הנכונות להיקפי ההשקעה מבחינת תקציב הם נמוכים.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
פרסום מסורתי, במיוחד כזה שאי אפשר לתרגם או לפתח בכלים נוספים כמו יחסי ציבור ורשתות חברתיות. מסר שמתקיים רק בפרסום, הוא ברוב המקרים מסר שטוח שיימחק מהתודעה של הצרכן.
- 10.מקצוענית אמיתית... (ל"ת)נטע 25/02/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 9.שוויון חד צדדי 25/02/2014 09:37הגב לתגובה זו"המשרד שלנו הוא גברי פר-אקסלנס, לטוב ולרע".
- 8.רובי 24/02/2014 21:05הגב לתגובה זוקוראים לו עד 40, לא?
- 7.לקוח מרוצה 24/02/2014 19:18הגב לתגובה זומנסיון
- 6.ערן 24/02/2014 16:53הגב לתגובה זומקצוענית אמיתית וגם בחורה נעימה ואינטיליגנטית (ויפה)
- 5.אורית ארד אלופת עולם! מקצועית! בחורה נדירה (ל"ת)אחת שיודעת 24/02/2014 15:51הגב לתגובה זו
- 4.דנה 24/02/2014 15:50הגב לתגובה זולקוחה מרוצה :)
- 3.היא תותחית אמיתית. (ל"ת)עבדתי איתה פעם 24/02/2014 14:58הגב לתגובה זו
- 2.אחת שיודעת 24/02/2014 14:52הגב לתגובה זואישה איכותית, אינטליגנטית, חרוצה ובנוסף למעלות המקצועיות גם בן אדם מקסים. אחלה כתבה! היה כיף לקרוא.
- 1.יפעת 24/02/2014 14:51הגב לתגובה זואורית אני גאה בך !!!! את אלופה העולם!
- חדה, שנונה ומבריקה. אשה אמיתית. (ל"ת)אישי 24/02/2014 19:24הגב לתגובה זו
- לימור דרזנר 25/02/2014 00:26זכתה האירנה