תפסו אמריקה: שלמור תקשורת תטפל בתקציב היח"צ של מרכז הפיתוח של AOL בישראל
משרד יחסי הציבור שלמור תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של מרכז הפיתוח של ענקית האינטרנט האמריקאית AOL. המרכז הוקם על בסיסה של חברת 5min שנרכשה על ידי AOL בשנת 2010 מאת מייסדיה: רן הר-נבו, טל סימן טוב וחנן לשובר. התקציב, שמעולם לא טופל על ידי משרד יח"צ בישראל, ינוהל על ידי סמנכ"לית חטיבת הפיננסים וההייטק במשרד - מרב מלובן.
המרכז בישראל מנוהל כיום על ידי חנן לשובר, ומעסיק 80 עובדים. אלו אחראים על נראות האתר והעיצוב של מוצרי הוידאו. כתוצאה מהחלטת AOL העולמית להפוך את הוידאו לחטיבה עולמית, הוחלט להרחיב את מרכז הפיתוח בישראל, כאשר לשם כך יגוייסו כ-40 עובדים נוספים.
יצוין כי, רן הר נבו מונה לאחרונה לנשיא חטיבת הוידאו העולמית של AOL. במסגרת תפקידו הר נבו יתווה את האסטרטגיה של החטיבה והטמעתה בחברה העולמית.
AOL מציעה היום את אחת מספריות ה- Premium Video הרחבות ביותר עם 700 אלף קטעים המשודרים לרשת סינדיקציה של מעל ל-1700 שותפי תוכן, בהם Times, Discovery, Martha Stewart ESPN ועוד. בחודש ספטמבר האחרון הגיע AOL למקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידאו עם 3.7 מיליארד פרסומות, ועקפה את גוגל (יו טיוב) שהגיע למקום השני; ולמקום השני בצפיות וידאו - לפני Facebook, ו-Hulu.
בתוך כך, רן הר נבו עומד מאחורי פרוייקט חדש של AOL שעלה לאחרונה לאוויר. הפרויקט הוא
- AOL רכשה את הפורמט של 'מחוברים' – שישודר בלעדית באינטרנט
- הסטארט-אפ של אילון זרמון ממריא: ענקית האינטרנט AOL חתמה הסכם עם minteye
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.רונית 09/11/2013 10:37הגב לתגובה זוהיא מוכשרת, אבל שלמור חונקת ולא משחררת. מלובן יכולה להתקדם יותר בחוץ.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.