תפסו אמריקה: שלמור תקשורת תטפל בתקציב היח"צ של מרכז הפיתוח של AOL בישראל
משרד יחסי הציבור שלמור תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של מרכז הפיתוח של ענקית האינטרנט האמריקאית AOL. המרכז הוקם על בסיסה של חברת 5min שנרכשה על ידי AOL בשנת 2010 מאת מייסדיה: רן הר-נבו, טל סימן טוב וחנן לשובר. התקציב, שמעולם לא טופל על ידי משרד יח"צ בישראל, ינוהל על ידי סמנכ"לית חטיבת הפיננסים וההייטק במשרד - מרב מלובן.
המרכז בישראל מנוהל כיום על ידי חנן לשובר, ומעסיק 80 עובדים. אלו אחראים על נראות האתר והעיצוב של מוצרי הוידאו. כתוצאה מהחלטת AOL העולמית להפוך את הוידאו לחטיבה עולמית, הוחלט להרחיב את מרכז הפיתוח בישראל, כאשר לשם כך יגוייסו כ-40 עובדים נוספים.
יצוין כי, רן הר נבו מונה לאחרונה לנשיא חטיבת הוידאו העולמית של AOL. במסגרת תפקידו הר נבו יתווה את האסטרטגיה של החטיבה והטמעתה בחברה העולמית.
AOL מציעה היום את אחת מספריות ה- Premium Video הרחבות ביותר עם 700 אלף קטעים המשודרים לרשת סינדיקציה של מעל ל-1700 שותפי תוכן, בהם Times, Discovery, Martha Stewart ESPN ועוד. בחודש ספטמבר האחרון הגיע AOL למקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידאו עם 3.7 מיליארד פרסומות, ועקפה את גוגל (יו טיוב) שהגיע למקום השני; ולמקום השני בצפיות וידאו - לפני Facebook, ו-Hulu.
בתוך כך, רן הר נבו עומד מאחורי פרוייקט חדש של AOL שעלה לאחרונה לאוויר. הפרויקט הוא
- AOL רכשה את הפורמט של 'מחוברים' – שישודר בלעדית באינטרנט
- הסטארט-אפ של אילון זרמון ממריא: ענקית האינטרנט AOL חתמה הסכם עם minteye
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.רונית 09/11/2013 10:37הגב לתגובה זוהיא מוכשרת, אבל שלמור חונקת ולא משחררת. מלובן יכולה להתקדם יותר בחוץ.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
