TOP5

הניסוי של GEOX: איש אחד, 7 ימים מתחת לענן גשם - הנעליים יעמדו בזה?

אגודת הפרסום בקנדה מוכרת סמנכ"לי קריאייטיב שישמשו כמתמחים ליום אחד, וגם: האמת מאחורי הקליקים ברשת. TOP5 חדש של אייס וראובני פרידן
מאיה ספיר |
נושאים בכתבה TOP5 ראובני פרידן

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: חברת ההנעלה GEOX, אגודת הפרסום הלאומית של קנדה NABS, פרסומת שמסבירה לנו את מהות ה"קליקים", KitKat, מותג הקסדות האירופאי BYE ו-Chupa Chips.

.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן.

חברת ההנעלה GEOX רצתה להציג את קטלוג הנעליים החדש שלה ועל הדרך להוכיח לנו עד כמה הנעליים שלה אטומים למים. עם רעיון מצחיק ופרזנטור חביב במיוחד, יצא הסרטון (המעט ארוך אך שווה) הבא.

מהלך מעניין של אגודת הפרסום הלאומית של קנדה (NABS) - חברה התומכת בעובדי תעשיית הפרסום - לצורך גיוס כספים הם "מוכרים" מנהלי קריאייטיב מהמובילים בענף ליום אחד, שישמשו מתמחים לכל המרבה במחיר. מוגש כחומר למחשבה...

לחצו כאן להסבר על המהלך באתר החברה

אל תסתכל על הקליק אלא על מה שבתוכו - "פרפורמנס" ו"אנליטיקס", שני מושגים מעולם הפרסום הדיגיטלי, מוסברים בצורה גאונית בפרסומת הקצרצרה הזו שמבהירה לכל המפרסמים מה קורה כשמסתכלים רק על מספר ה"קליקים".

מהלך של JCdecaux Amsterdam עבור מותג השוקולד KitKat תחת הסלוגן "Have a break, Have a KitKat" מעניק להמתנה משמעות מאתגרת - כדי לזכות בטאבלט חדשני התבקשו האמיצים מבין עוברי האורח להתיישב על שלט של KitKat בשעה שנקבעה ולהמתין. והם המתינו.

ובפינת הפרינט - 2 פרינטים ישנים שאהבתי במיוחד

פרינט מ-2009 שקפץ פתאום ומשך את תשומת ליבי - מותג הקסדות האירופאי BYE הפרינט תחת האסטרטגיה "Products with human touch". אהבתי.

מותג הסוכריות המוכר Chupa Chips מעביר בצורה מושלמת את הרעיון של :Sugar Free

המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.