TOP5

בית ספר לפרסום מנצח: צפו בסרטון המעולה של מרצדס היישר מצרפת

סרטון נוסף למרצדס מגיע מגרמניה ובוחר בדרך קלילה והומוריסטית, וחברה טורקית להסרת שיער בסדרת פרינטים משובחת. הכל ב-TOP5 החדש שלנו
מאיה ספיר |

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: KONTOR Records, Carlsberg, מרצדס, הפרלמנט האירופאי ו-FEM.

.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

מתי בפעם האחרונה האזנתם לתקליט? חברת המוזיקה (איך מתרגמים record Label???) הגרמנית KONTOR Records מצאה פתרון יוצא דופן באמצעות שימוש גאוני ממש בסמארטפונים. לא להאמין שהמכשיר הזה נועד, במקור, לקבלה והוצאה של שיחות.

לרגל פתיחת משחקי הליגה האנגלית בכדורגל, ניסתה Carlsberg להעביר לנו, הצופים (ובעיקר - הצופות) ההדיוטים את תחושת רכבת ההרים שחווים כל אלו הלוקחים חלק במשחקים. התוצאה המרהיבה דרשה לא פחות מ-120 אנשי צוות, 20 מצלמות, מסוק אחד והמון אומץ:

בקטגוריית פרסום הרכב אנחנו פוגשים דרכים שונות להמחשה של תכונות רכב - מהירות, חניה ברוורס, אטימות לרעש וכו'. 2 פרסומות חדשות של Mercedes-Benz נכנסות לפינה השבועית: בראשונה (גרמניה) מצאו דרך מקורית ומפתיעה להדגים את יציבות הרכב. (נ.ב - מוסרים כאן שבמהלך הפרסומת לא נעשה ניצול ציני בבעלי חיים. שתדעו.)

בשניה (צרפת) הדגש הוא על העיצוב - "shaped by sensation" - פרסומת שלא היתה מאושרת לשידור בישראל ב-3 העשורים הקרובים לפחות:

בזמנים של טלטלה כלכלית ומדינית באירופה מעלה הפרלמנט האירופאי פרסומת חריגה, הקוראת לאזרחי אירופה לקחת חלק בעיצוב מדיניות האיחוד באמצעות האתר של הפרלמנט. מדובר במדרגה נוספת בהוויה הפוליטית העולמית, כאשר הנהגת האיחוד משקיעה מאמצים ומשאבים על מנת לקבל תמיכה מהמוני הגולשים ברחבי אירופה ועל ידי כך - להגדיל את הלגיטימיציה שלה בעולם.

ובפינת הפרינט: חברת המוצרים להסרת שיער FEM הטורקית מנסה להסביר לנו, הנשים, שכל ההבדל בין נשים וגברים טמון ב...שיער הגוף. למדנו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.