לרגש, לרגש, לרגש: הפרסומת שמוכיחה שגם מסטיק אפשר למכור עם דמעה בעין
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: מותג המסטיקים EXTRA, אתר Wishcloud, חברת התעופה של קטאר, VOLVO ו-עיתון התיירות VIAJE הברזילאי.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
מפרסמי מסטיקים מספרים לנו בדרך כלל על הטעם, הטקסטורה, הצורה או האפקטים (בלונים!!). פרסומת חביבה של מותג המסטיקים EXTRA מספרת לנו על המסטיקים מזוית אחרת - העטיפה.
Wishcloud הוא אתר שמאפשר לך לסמן פרטי לבוש נבחרים, והאפליקציה תיידע אותך כשהפריטים נמצאים ב-sale בחנות כלשהי ברחבי הרשת. רעיון גאוני ופשוט, פרסומת מקסימה לא פחות.
חברת התעופה של קטאר היא הספונסרית העיקרית של קבוצת הכדורגל המהוללת FC ברצלונה. אז כדי לחגוג את מקבץ הטאלנטים, יצאה פרסומת חדשה ונוצצת.
מה שמעניין לבדוק זה איך מתמודד מסי עם כל העניין, במיוחד לאור העובדה שהכוכב חתום (או חתום לשעבר?) אצל Turkish Airlines כבר מסוף 2012.
איך מוכיחים לצרכן את איכותו ואמינותו של המוצר? ב-VOLVO מאמינים בדוגמה אישית.
ובפינת הפרינט: סדרה מעולה של עיתון התיירות VIAJE הברזילאי. הרעיון: בכל פרינט מוצג אימג' של אתר תיירותי מפורסם בעולם, אבל ממש לא מה שחשבנו.
If you thought it is Paris, it is time to read Viaje Mais. Arch of Titus, Italy
If you thought it is Rome, it is time to read Viaje Mais. Amphitheatre of El Jem, Tunisia
If you thought it is New York, it is time to read Viaje Mais. Statue of Liberty, France
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
- 2.נתי גמליאל 10/09/2013 09:57הגב לתגובה זותגובתנו למאמר https://www.facebook.com/Mutagbepirsum?ref=hl
- 1.וואו איזו פרסומת יפה למסטיקים ! מקורית ומרגשת (ל"ת)מיטל 09/09/2013 13:36הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.