חיים הכט
צילום: עודד קרני
רייטינג

הכדורגל הישראלי חוזר למסך: 13.2% למשחק בערוץ 1, ומה עם 'יצאת צדיק'?

מכבי ת"א-מכבי חיפה רשם רייטינג גבוה והקפיץ גם את 'מבט'. 'יצאת צדיק' ו'יום האם' איבדו 10% ביחס לשבוע שעבר. ערוץ 10 עם ש.ח. ברצועת הפריים-טיים
אלכסנדר כץ | (2)

ערוץ 10 הרים אתמול (יום ב') ידיים, ורצועת הפריים-טיים הורכבה כולה משידורים חוזרים, מול מותג חזק של 'קשת', ומשחק כדורגל אטרקטיבי בערוץ 1. התוצאות לפניכם.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'יצאת צדיק' (קשת, ערוץ 2) של חיים הכט, רשמה אתמול 25%, ירידה מ-28% בשבוע שעבר, ואילו הסדרה 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) בכיכובה של קרן מור, הניבה 23.4%, ירידה מ-26.3% בפרק ההשקה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני אמש, שבועיים לאחר סיומה של האולימפיאדה שהניבה רייטינג גבוה לערוץ. משחק פתיחת העונה במסגרת ליגת העל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, רשם 13.2% ו-375 אלף צופים. בערוץ 10 כאמור שידורים חוזרים: 'וויפאאוט' עם 6.4% ו'החברים של נאור' עם 6.5%.

'כוכב נולד - לקראת הגמר' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.8%, שידור חוזר של 'עבודה ערבית' (קשת, ערוץ 2) עם 10.6%, ושידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) שקיבל 9.2%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 8.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.4%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4%.

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) רשם 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 9.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זכתה ב-20.3%, 'חדשות 10' עם 10.5%, 'מבט' (ערוץ 10) הניבה 6.3% גבוהים יחסית, בזכות הכדורגל ששודר לאחר מכן.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לם 28/08/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    לפני שנה וחצי תוכניות היו מביאות 40% - עכשיו מגרדות את ה25 מלמטה. יש באינטרנט ובכבלים לווין תוכניות מח"ול שהם (תחזיקו חזק) לא ריאליטי!
  • 1.
    רועי 28/08/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    כי אני בטוח שהרבה מאוד מהצופים צפו במשחק ב 511
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״