הכדורגל הישראלי חוזר למסך: 13.2% למשחק בערוץ 1, ומה עם 'יצאת צדיק'?
ערוץ 10 הרים אתמול (יום ב') ידיים, ורצועת הפריים-טיים הורכבה כולה משידורים חוזרים, מול מותג חזק של 'קשת', ומשחק כדורגל אטרקטיבי בערוץ 1. התוצאות לפניכם.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'יצאת צדיק' (קשת, ערוץ 2) של חיים הכט, רשמה אתמול 25%, ירידה מ-28% בשבוע שעבר, ואילו הסדרה 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) בכיכובה של קרן מור, הניבה 23.4%, ירידה מ-26.3% בפרק ההשקה.
בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני אמש, שבועיים לאחר סיומה של האולימפיאדה שהניבה רייטינג גבוה לערוץ. משחק פתיחת העונה במסגרת ליגת העל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, רשם 13.2% ו-375 אלף צופים. בערוץ 10 כאמור שידורים חוזרים: 'וויפאאוט' עם 6.4% ו'החברים של נאור' עם 6.5%.
'כוכב נולד - לקראת הגמר' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.8%, שידור חוזר של 'עבודה ערבית' (קשת, ערוץ 2) עם 10.6%, ושידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) שקיבל 9.2%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 8.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.4%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) רשם 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 9.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זכתה ב-20.3%, 'חדשות 10' עם 10.5%, 'מבט' (ערוץ 10) הניבה 6.3% גבוהים יחסית, בזכות הכדורגל ששודר לאחר מכן.
- 2.לם 28/08/2012 13:39הגב לתגובה זולפני שנה וחצי תוכניות היו מביאות 40% - עכשיו מגרדות את ה25 מלמטה. יש באינטרנט ובכבלים לווין תוכניות מח"ול שהם (תחזיקו חזק) לא ריאליטי!
- 1.רועי 28/08/2012 11:00הגב לתגובה זוכי אני בטוח שהרבה מאוד מהצופים צפו במשחק ב 511
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
