אחרי 4 שנים: כתבת התעופה והתיירות יסמין גיל מסיימת את דרכה ב'כלכליסט'

גיל הגיעה לעיתון עוד בתקופת הקמתו ומאז כיסתה את תחומי התיירות והתעופה. הערכות: התחום יימסר לכתב אחר במערכת ולא יגויס כתב חדש
אלכסנדר כץ | (12)

כתבת התעופה והתיירות של כלכליסט, יסמין גיל, מסיימת את דרכה בעיתון - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם מונה לה מחליפה, והערכות הן כי תחום סיקור זה יימסר לכתב אחר במערכת, ולא יגויס כתב חדש לטובתו.

גיל החלה לעבוד בכלכליסט בדצמבר 2007, כחלק מצוות ההקמה של העיתון. מיומה הראשון בעיתון כיסתה את תחומי התעופה והתיירות. קודם לכן עבדה גיל במשרד יחסי הציבור, ועוד לפני כן בתפקידי עריכה וכתיבה במקומון.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אחד שדווקא כן יודע 30/06/2012 23:12
    הגב לתגובה זו
    צוחקת על כולכם מהעננים, אהבלים
  • 11.
    שלומי 29/02/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    חבל שחבורת יחצנים נחותים וצרי עין שמחים כאן לאידך הלוואי שכולם היו "מעתיקים קומוניקטים" כמוך את מצוינת ואני בטוח שתמצאי את דרכך החדשה
  • 10.
    ברוך שפטרנו. (ל"ת)
    אלי 29/02/2012 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    הילה 29/02/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    ברוך שפטרנו ממנה. עוד אחת שחשה עצמה חשובה בגלל שעשו לה טובה ונתנו לה להעתיק קומוניקטים בכלכליסט. אישה דוחה
  • 8.
    שלום 29/02/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    את מי זה מעניין? קשקוש
  • 7.
    בתיה 28/02/2012 20:14
    הגב לתגובה זו
    ישרה, הגונה, מקצועית. שיהיה בהצלחה!
  • 6.
    דנה 28/02/2012 19:24
    הגב לתגובה זו
    עיתונאית מקצועית והגונה. נקודה.
  • 5.
    שרית 28/02/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    מעולם לא נתקלתי בכתבת כל כך פרנואידית.. ותאמינו לי כבר הכרתי לא מעט.
  • 4.
    פוטרה כבר לפני שבועיים... (ל"ת)
    אחד שיודע 28/02/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אורן 28/02/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    לדעתי פוטרה ולא "סיימה דרכה" כפי שכתבתם
  • 2.
    אתי 28/02/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    הצלחת לערער את ההגמוניה של דה מרקר וידיעות בתחום. כל הכבוד!!
  • 1.
    רונן 28/02/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    כתבת מעולה,סיקרה את התחום באופן מקצועי , הגון.חבל ועצוב.בהצלחה יסמין בהמשך
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״