ביונדווקס מדווחת על הצלחה בתוצאות ניסוי לחיסון השפעת - שימו לב למניה

המניה מזנקת ב-10% לאחר תוצאות הניסוי במחזור של פי 3 מהממוצע החודשי
מחקר, צילום: Getty images Israel
ביונדווקס -0.86% ביונדווקס 45.9 -0.86% ביונדווקס בסיס:46.3 פתיחה:46.4 גבוה:46.6 נמוך:44.7 תמורה:404,260 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, דיווחה היום על הצלחה בתוצאות הניסוי לתרופה נגד שפעת, והמניה מזנקת בתל אביב במחזור של 750 אלף שקל - פי 3 מהמחזור היומי הממוצע בחודש האחרון.
החברה הודיעה כי מבדיקה עכשווית של דגימות דם מניסוי שלב 2, הוכח כי החיסון האוניברסאלי לשפעת (M-001) של החברה העניק לחולים רמה חיסונית מוגברת גם כנגד זן השפעת H3N2 שהתפרץ רק ב-2015 וגרם לתחלואה רבה בארה"ב.
הניסוי של ביונדווקס, שנערך בחורף 2012 בקרב 120 מטופלים בגיל 65 ומעלה, הראה עלייה בתגובות חיסוניות (אימונולוגיות וגם תאיות) לחיסון ולמגוון וירוסי שפעת. המשתתפים קיבלו את החיסון האוניברסאלי M-001 כמה שבועות לפני חיסון השפעת המסחרי הזמין באותה שנה. קבוצה הביקורת כללה 30 משתתפים שקבלו פלצבו ובהמשך את החיסון המסחרי. שלוש שנים לאחר מכן ביונדווקס חשפה כי בדגימות הדם של משתתפי הניסוי נמצאו נוגדנים גם לזן הנוכחי של השפעת - ה-H3N2 - אשר לא היה קיים ב-2012.
ביונדווקס בדקה את רמת החיסוניות בנוגדנים (HAI) בדגימות הדם, ומצאה עלייה משמעותית ברמת הנוגדנים המגנים כנגד נגיף ה-H3N2 בדגימות המשתתפים אשר קבלו את חיסון ה-M-001, בהשוואה לקבוצת הבקרה. מעל ל-50% מהמשתתפים בקבוצה שקבלה את חיסון ה-M-001 פיתחו תגובה חיסונית משמעותית כלפי הנגיף החדש, לעומת 10% בלבד בקבוצת הבקרה.
 
הממצאים תואמים את אלו שנמצאו בניסוי שלב 2 של ביונדווקס (BVX-006) שהסתיים לאחרונה, אשר הראה עלייה ברמת הנוגדנים כנגד זן ה-H3N2 המדובר בקרב מי שקבלו את החיסון האוניברסאלי של ביונדווקס, למרות שהחיסון העונתי המסחרי לשפעת לא כלל זן זה. מידע זה מאשרר את האופי האוניברסאלי של החיסון של ביונדווקס, המגן כנגד כל זני השפעת.
גרף ביונדווקס מתחילת יוני:

ביונדווקס הינה חברת ביופארמה חדשנית חיסון אוניברסאלי לשפעת, אשר מספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית נגד רוב סוגי הזנים של וירוס השפעת בבני האדם, כולל זני השפעת העונתית והמגיפתית. מנכ"ל החברה רון בבקוב אמר היום: "אם החיסון שלנו היה מאושר רגולטורית וזמין בשוק בחורף האחרון, אנו מאמינים שהתחלואה המשמעותית שראינו בעונה האחרונה הייתה יכולה להימנע. תוצאות אלה מהוות נדבך נוסף חשוב המעיד על חשיבות החיסון שלנו למען בריאות הציבור העולמית ובעיקר למען אנשים מבוגרים, הרגישים יותר לוירוס מסוכן זה".
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    13.אפילו במיליאדיים אם יהיה ייצור המוני.אגב באתר החברה
    רועי 16/08/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באנגלית נראה שהכל מוכן ל road show תחת מידע למשקיעים or kit תראו מה מתוכן לחודשים הקרובים בארהב. גייסה במאי כמעט 10 מיליון דולר ושווי השוק רק בקצת גבוה מזה. אין ספק שמדובר בפריצת דרך של היובל. ייצור המוני יביא בטוח לשווי שוק של מאות מיליונים ואף מיליאדים. בהצלחה.
    סגור
  • 13.
    אם החברה עושה סוף לשפעת, תסחר במאות מיליונים
    מעניין 16/08/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואפילו מיליארדים. שוק פוטנציאלי זה למעשה כל העולם
    סגור
  • 12.
    קשקשנים
    ההורס 10/08/2015 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם יודעים כמה ירדה המניה הזו בכלל? היא בדרך ל-60 כותבים פה היא הייתה 600 על מה אתם מדברים בכלל?
    סגור
  • 11.
    האם דר' בבקוב מתאים לתפקיד להוביל את החברה
    שואל שאלה שאלתית 03/08/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המבטיחה הזו ולהביא מוצר לשוק (ב-3 התוויות במקביל) בלוח זמנים סביר ועל הדרך לחתום על הסכם מסחור מצויין לבעלי המניות? יש לחברה טכנולוגיה פורצת דרך אבל ההתקדמות מאוד איטית ואפשר להגיד שהחברה דרכה במקום המשך שנתיים ולא הצליחה אפילו להתחיל ניסוי שלב 2 בינלאומי. בינתיים נגמרו המזומנים שהיו מיועדים לניסוי בארה''ב והחברה נאלצה להנפיק. הנפיקה בנאסדק בצורה די חלקה לשם שינוי אבל לא כל כך התקדמה מבחינה הקלינית (חוץ מניסוי קטן שביצעה בארץ). בגלל זה שאלתי את השאלה כי מה שחסר לי זה לראות הנהלה "רעבה" עם חזון ויכולת להזיז את הפרוייקט הזה לשלבים מתקדמיים.
    סגור
  • 10.
    איפה טבע
    ישראלי 03/08/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותם המפתחים של הקוקסון אותו מזל למנ לכם לחפש מזל במקומות רחוקים כאשר מתחת לאף יש לכם בונבונריהתרנגולת להטלת ביצי זהב
    סגור
  • 9.
    ביונדווקס
    יובל 03/08/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל מה שהיא עולה היום היא תרד מחר
    סגור
  • 8.
    נשמע כמו פריצת דרך אמיתית הכבוד לפרופ רות ארנון המדהימה (ל"ת)
    כל הכבוד לכל הצוות!! 03/08/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    40%!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני בהפסד של 03/08/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תמתין ןתרויח (ל"ת)
    ישראלי 03/08/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • צודק! הסבלנות משתלמת היא תפתיע בגדול!!!
    מיכלוש 03/08/2015 22:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי שרוצה לעשות קופה רצינית שיכנס עכשיו במחיר מציאה!
    סגור
  • את עברת על חוקי הבורסה והמלצת על רכישת מנייה-עבירה פליל
    למיכלוש 04/08/2015 01:37
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בימים הקרובים רשות לניירות ערך תגיע אלייך הבייתה ותעצור אותך אני מבטיחה לך שזה מה שיקרה! חצופה אחת! מי את שתריצי מניות יחתיכת עלובה. חכי חכי לימים הקרובים.
    סגור
  • בתנאי שדוברים אמת.אין שום בעייה להביע דעה
    דעות אישיות זה מקובל 16/08/2015 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יכול לקנות או להתעלם על איזה עבירה היא עברה בדיוק??אתה
    סגור
  • 6.
    60 קרוב מתמיד לא לפספס (ל"ת)
    ביונדווקס שער 03/08/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    הודעה מצוינת
    הדר 03/08/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לביונדווקס יש ביד כנראה חיסוו עולמי מצויין צריכים שחברה ענקית תקנה אותם ותפתח את החיסון ותפיץ לכל העולם ואולי יעלימו כמה מגפות בעולם
    סגור
  • 4.
    Great oportunity to buy (ל"ת)
    XX 03/08/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אני בפנים לזמן ארוך!!!! (ל"ת)
    דן121 03/08/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד להנהלה (ל"ת)
    דוד 03/08/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהים - מעניין איך יקבלו את התוצאות בפתיחה בארה"ב?
    יוסי 03/08/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדהים - מעניין איך יקבלו את התוצאות בפתיחה בארה"ב?
    סגור
  • יגיבו כמו טיל
    יותם 03/08/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החיסון רלוונטי מאוד בשוק כרגע בארה"ב ורשום שם שהחיסון יעיל נגד המגפה שפרצה ארה"ב ב2015 נתון כזה יכול להכניס המון משקיעים חדשים ולגרום לעליות יפות במנייה
    סגור